زیباترین موبایلهای دنیا

ارغوان

کاربر فعال
"بازنشسته"
تلفن همراه پس از تولید مدل های برتر خود اقدام به ساخت مدل های لوکس آن ها برای آدم های لوکس پسند ی بهتر بگوییم ثروتنمند می کنند.این مدلها در تعداد بسیار محدود تولید میشوند و برای ساخت آنها از موادی مثل الماس، طلا و چرم استفاده شده است.

1980122_521.jpg



Savelli jardin secret

این موبایل یکی از گران قیمت ترین موبایل های ساخته شده برای خانم ها است. طراحی شکیل آن با مواد قیمتی باعث شده این گوشی در صف بهترین مدلهای تجملاتی باشد. کمپانی ساخت این گوشی سعی داشته از تمامی مواد گران قیمت جهان در طراحی آن استفاده کند که برخی از آن ها شامل: چرم ایگوانا، طلای ۱۸ عیار، سرامیک و البته الماس میباشد که این ها همگی عامل افزایش بسیار زیاد قیمت شده است.قیمت گذاشته شده بر روی این گوشی ۹۰۰۰ دلار می باشد.




1980123_526.jpg
 

ارغوان

کاربر فعال
"بازنشسته"
[h=2]Vertu Constella[/h]جنس چرم گوساله، تیتانیوم و یاقوت کبود موجب شدهاند تا مدل جدید موبایلهای ورتو با قیمت ۶۶۰۰ دلار عرضه شوند. این موبایل ساخت انگلیس و بسیار خوش دست و خوش چهره است. اندروید ۴٫۲ و یک چیپ دو هستهای با فرکانس ۱٫۷ گیاهرتز اسنپ دراگون کمپانی کوالکام با ۳۲ گیگابایت حافظهی داخلی و صفحه نمایش ۴٫۳ اینچی با رزولوشن 720*1280مشخصات این گوشی را بیان میکنند. این گوشی حتی در برخی زمینه ها خدماتی را دارا است که میتواند به ارزش خرید این گوشی بیافزاید.
1980128_736.jpg
 

ارغوان

کاربر فعال
"بازنشسته"
[h=2]Gold HTC One[/h]این مدل بهترین گوشی سال ۲۰۱۳ از نظر بسیاری از رسانههای معتبر است. htc پس از طلایی شدن آیفون دست به کار شد تا آن هم نسخهی طلایی خود را روانهی بازار کند. از این گوشی تنها ۵ عدد تولید و ۴۴۸۹ دلار قیمتگذاری شده است. جنس بدنه کاملا با طلای ۱۸ عیار آبکاری شده است و دیگر نیازی به اشاره به قابلیتهای سخت افزاری آن نیست زیرا با تبلیغ های گستردهی این کمپانی برای پرچمدار سال جدید خود همگی افراد آشنایی کامل با این گجت را دارند.
1980142_832.jpg
 

ارغوان

کاربر فعال
"بازنشسته"
[h=2]Tonino Lamborghini Antares[/h]برند تجای معروف لامبورگینی در سری جدید گوشی سوپرلوکس خود به دلیل استحکام بیشتر طلا بکار نبرده است. طراحی عجیب آن طوری است که چشم ها را مجذوب میکند و کاملا شبیه خودروهای اسپورت این کمپانی است. گوشی ۴۰۰۰ دلاری با ۵۳/۰ اینچ ضخامت، از استنلس استیل و چرم ساخته شده و از صفحه نمایش ۴ اینچی بهره برده است. برای مقاومت در برابر ساییدگی و خراش هم از gorilla glass استفاده کرده است. اندروید ۴٫۲ ، یک پردازشگر ۴ هستهای با فرکانس ۱٫۵ گیگاهرتز، ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظهی داخلی را کنار دیگر قابلیتهای آن اضافه کنید. این گوشی حتی از اسپیکرهای یاماها آمپیلیفایر استفاده کرده که اگر علاقه مند به موزیک با صدای بلند باشید هیچ کم و کاستی احساس نمیکنید.
1980127_309.jpg
 

ارغوان

کاربر فعال
"بازنشسته"
[h=2]Mobiado Professional 3 Af[/h]سومین مدل از گوشیهای موبیانا نیز جزء گران قیمت ترین ها است و همچنان محبوبیت خود را بین مردم حفظ کرده است. جنس آلومینیوم استفاده شده در هواپیماها نیز در این گوشی استفاده شده که یکی از بهترین ها است. شیارهای عمودی و علامت تجاری از جنس استیل، باعث شده این گوشی شاهانه به نظر برسد. مانند بیشتر گوشیهای هوشمند لوکس، موبیانا نیز از یک صفحه نمایش یاقوتی بهره میبرد و توانایی پشتیبانی از دو سیم کارت را دارد. قیمت تعیین شده برای این گوشی ۱۶۰۰ دلار است.
1980125_640.jpg
 
بالا