آشنایی با خواص برخی خوراکیها برای شفافیت پوست

ارغوان

کاربر فعال
"بازنشسته"
برخی از خوراکیهای مفید برای پوست عبارتند از:
تخمه کدو:
شکلات موجب ایجاد آکنه بر روی پوست نخواهد شد ولی کمبود روی موجب ایجاد این امر خواهد شد. تخمههای کدو اسنکهای خوشمزهای هستند و یکی از در دسترستریت مواد غذایی هستند که سرشار از روی هستند.
seeds-shaped-heart20.gif
شاهی:
شاهی بیش از هر سبزی دیگری حاوی سولفور بوده و برای دوبارهسازی سلولهای سالم وجود این ترکیب، لازم است.
egg-cups-with-sprouts.jpg
سیر:
سیر، آنتیبیوتیک طبیعی بوده و از آن جا که حاوی گوگرد فراوان بوده برای تمیزی و شفافیت پوست بسیار موثر است. اگر بوی سیرشما را آزار میدهد میتوانید پس از خوردن سیر مقداری جعفری بخورید همچنین میتوانید کپسولهای بدون بوی سیر را از داروخانهها تهیه کرده و میل کنید.
200993114029.jpg
انبه:
این میوه فوقالعاده، سرشار از مواد مغذی و آنتیاکسیدان بوده و برای پوست خواص بسیار دارد و حتی تحقیقات ثابت کرده این ماده غذایی ضد سرطان پوست نیز است.
mango-fat300.jpg
 

ارغوان

کاربر فعال
"بازنشسته"
کرفس:
استفاده از کرفس را تنها در رژیمهای غذایی محدود نکنید. این ماده غذایی سرشار از پتاسیم بوده و بدن شما را مرطوب نگه میدارد.
46913.jpg
آووکادو:
این ماده غذایی سبز، حاوی امگا6 فراوان بوده و سرشار از ویتامین E و آنتیاکسیدان است که باعث شفافیت پوست میشود و نیز دارای ویتامین 6 فراوانی است که باعث افزایش انرژی و رفع خستگیهای شدید و مزمن میشود.
avocado.jpg
زیتون:

زیتون به علت داشتن خواص ضد پیری از ایجاد چین و چروکها در پوست پیشگیری میکند. این ماده غذایی را میتوانید به طور مستقیم بر روی پوست و یا به صورت خوراکی مصرف کنید.
item162388.gif.jpg
http://www.parentsconnect.com
 
بالا