فتوای جدید علی الربیعی : شیعیان به عنوان غیر مسلمان باید جزیه بدهند! + سند

ناجی دلها

معاون مدیریت
پرسنل مدیریت
"معاونت مدیران"
مفتی تندور وهابی عربستانی علی الربیعی با طرح مسئله ای در تویتر تعجب مخاطبان را برانگیخت.

این مفتی وهابی در سخنانی توهین آمیز اظهار داشت: شیعیان بدون پرداخت جزیه در بین ما زندگی می کنند در حالیکه شرع می گوید تمام غیر مسلمانان باید برای زندگی در یک کشور اسلامی جزیه پرداخت کنند. جزیه یک قانون شرعی است و پیش ازاین نیز خلفای اسلامی آن را از مجوس –به تعبیر وی- بحرین و بربر دریافت می کرده اند و در این حکم، اجماع وجود دارد.
51116_682.jpg


الربیعی در ادامه توهین های خود مدعی شد شیعیان هر ساله ۲۵ درصد اموال خود(خمس) را به روحانیون ایران تحویل می دهند پس چگونه حاضر به پرداخت جزیه به مبلغ یک دینار در طول سال نمی شوند. وی در ادامه بغض و کینه دیرینه خود را نسبت به شیعه علنی تر می کند و می گوید: اگر جزیه بپردازید ،اسلام بیاورید ، اعتراف کنید که شیعه یک دین کفر آمیز مستقل است و خودتان را از دشمنی با اسلام راحت نمایید هیچ کس شما را نخواهد کشت .
الربیعی سپس گفت: زمانی که ملک عبدالله مناطق شیعه نشین را فتح کرد علما به وی سفارش کردند شیعیان را مجبور به پرداخت جزیه کند و با آنها مانند منافقین رفتار کرد؛ ملک عبدالله به آنها خوبی کرد اما جواب شیعیان خیانت بود!

 

شیخ رجبعلی

کاربر فعال
"کاربر *ویژه*"
ای خدا ببین با کی شدیم 1 میلیارد مسلمان!!:63:=d>
 

ایرانی اسلامی

کاربر حرفه ای
"کاربر *ویژه*"
ماشالله به ما که همین جوری سکوت می کنیم و فقط میگیم اقا بیاد. خوب یه کاری کنیم بابا. این بی دینا خودشون رو به اسلام می چسبونند بعد ما رو خارج شده از دین می خونند
 
بالا