Afc از فوتبال ايران عذرخواهي کرد | ورزش3

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]AFC از فوتبال ايران عذرخواهي کرد[/h]
[h=2] دبير کل کنفدراسيون فوتبال آسيا با ارسال نامه اي به فدراسيون فوتبال ايران از انتخاب هاي اخير AFC در مراسم معرفي برترين هاي قاره عذرخواهي کرد.[/h]
00943308.gif

علي کفاشيان از عذرخواهي دبيرکل AFC از ايران به خاطر انتخاب نشدن در هيچ کدام از بخشهاي بهترينهاي فوتبال آسيا در سال 2013 خبر داد و خاطرنشان کرد: الکسي سوسي دبيرکل AFC نامهاي براي بنده نوشته و به فدراسيون آمده که در آن از ما به خاطر اينکه بهرغم شايستگي در هيچ کدام از بخشها به عنوان بهترين انتخاب نشديم، عذرخواهي کرده است. من اين نامه را به روابط عمومي ميدهم تا آن را در سايت فدراسيون منتشر کند. همانطور که گفتم يک سري از کميتههاي AFC اين انتخابها را انجام ميدهند که چندان تمايلي به انتخاب شدن ايران ندارند. ما هم ناراحت نيستيم و به راهمان ادامه ميدهيم.

به گزارش ايسنا ، رييس فدراسيون فوتبال که امروز (شنبه) در مراسم تشييع جنازه داوود نصيري مدرس و پيشکسوت داوري هم شرکت کرده بود، درباره شخصيت آن مرحوم نيز به ايسنا گفت: نصيري کسي بود که خيلي از اولينها به نام او زده شده است. اولين داور، اولين نويسنده ورزشي، اولين مدرس و... . او فرد بسيار زحمتکشي بود. من هميشه ارادات خاصي نسبت به او داشتم. پيش من ميآمد، مشاوره هم داشتم. من به خانه او هم رفته بودم. نصيري شخصيتي داشت که بيشتر تنها زندگي ميکرد و صبر و تحمل بالايي داشت. زماني براي گرفتن مدال به کنفدراسيون آسيا هم معرفي شد و از AFC جايزه هم گرفته است.


 

ajmn555

داره دوست میشه
"منجی دوازدهمی"
فعلا که afcداره اذیت میکنه با این حرف های عرب ها میخوان پرسپولیس ایران از الان ببازه
 
بالا