سنگسار یک زن به جرم داشتن تلفن همراه....بازم وهابیای کودن

رفیق امام زمان (عج)

کاربر فعال
"کاربر *ویژه*"






روح الله حسنی


سنگسار یک زن به جرم داشتن تلفن همراه

n00010140-b.jpg


در پاکستان طبق فتاوای وهابیون ملعون داشتن تلفن همراه برای یک زن جرمی بسیار بزرگ است و حتی از تجاوز دستهجمعی، قتل و بمبگذاری که هر روزه در این کشور اتفاق میافتد؛ بزرگتر تلقی میشود.
کمیسیون آسیایی حقوق بشر گزارش داد که یک زن پاکستانی بر اساس حکم یک دادگاه قبیلهای به جرم داشتن تلفن همراه، سنگسار شد.

به گزارش ایسنا، عریفه، زن جوان پاکستانی در یازدهم ژوئیه 2013 به جرم داشتن یک تلفن همراه توسط عمو و دیگر اقوامش سنگسار شد و در حالی در بیابانی دور افتاده از روستای محل سکونتش به خاک سپرده شد که هیچکس، حتی دو فرزندش اجازه حضور در مراسم تدفین وی را نداشتند.






 

ناجی دلها

معاون مدیریت
پرسنل مدیریت
"معاونت مدیران"
تشکر از الناز عزیز
زنان پاکستان اغلب قربانی اینگونه قضاوتهای غیرقانونی در این کشور میشوند و این حادثه فقط نمونه ای از فرهنگ مردسالارانه در جامعه پاکستان است، در حالیکه زنان مجبورند تحت سلطه آنها باقی بمانند. به دلیل نبود یک دستگاه قضایی مناسب در پاکستان، اغلب کسانی که دارای قدرت هستند و اراده خودشان را تحمیل میکنند از مجازات مصون میمانند.
پلیس ایالت پنجاب اطلاعات اولیه و گزارش مربوط به آن را ثبت کرده، اما تاکنون هیچکس بازداشت نشده است. این حادثه نمونه بارزی از عدم اجرای قانون در پاکستان است و دولت اغلب در مواجهه با سنتهای قومی - قبیله ای، مذهبی و فئودال سکوت اختیار کرده و بی تفاوت بوده است.
بر اساس گزارش پایگاه اینترنتی کمیسیون آسیایی حقوق بشر، دادگاههای قبیله ای توسط رهبران یک قبیله و اربابها اداره میشوند و در مناطق حاشیه ای ایالت پنجاب بسیار رواج دارند. این دادگاهها اغلب علیه زنان حکم صادر میکنند و از چنان قدرتی برخوردارند که دستگاه قضایی مستقل پاکستان تاکنون نتوانسته آن را غیرقانونی اعلام کند.


 

رستگار

خودمونی
"منجی دوازدهمی"
اللهم عجل لوليك الفرج آقا جان دردهاي ما جز با ظهور شما درمان نميشوند...
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: ندا66

ندا66

کاربر با تجربه
"کاربر *ویژه*"
یعنی ی روزمون شب بشه وازاین اخبار تاسف وتعجب برانگیزنشنویم نمیشه!!!

یارب برسان تومهدی صاحب را......:Frown:
 
بالا