**********تکثير فيلتر شکن و توبه ***********

  • نویسنده موضوع kyana
  • تاریخ شروع

kyana

کاربر ویژه
"بازنشسته"




سوال:

موقعي که دانشجو بودم آدرس سايت هاي غير مجاز و فيلترشکن هاي متعددي را در اختيار افراد مختلف قرار ميدادم و به ايميل هاي مختلف ميفرستادم با توجه به اين که زمينه انحراف عميق عده اي را فراهم کرده ام آيا توبه ام پذيرفته ميشود؟ با توجه به اين که دانشجويان را نميبينم چگونه از آنها حلاليت بطلبم ؟چگونه گذشته ام را پاک کنم؟


پاسخ:

مسلماً ديدن عکس ها و فيلم هاي مبتذل حرام بوده و دعوت به امور حرام نيز معصيت است. با اين حال وظيفه آن است که توبه نموده و از زحمت خداوند نا اميد نشويد و تلاش فرواني براي اين گذشته کنيد. اما پذيرفته شدن توبه با خداست و هر کس بايد همواره بين خوف و رجا به سر برد. با اميد به رحمت بي منتهاي پروردگار و ترس از عدل او.


شايد بتوانيد از همان ايميل ها براي حلاليت طلبيدن واکنون براي ارشاد و هدايت استفاده کنيد. بهتر است با همان اعضايي که قدم در راه نافرماني برداشته ايد، به اطاعت و کار خير بپردازيد.


فراموش ننماييد بازگشت و توبه، توفيقي الهي بوده و از بهترين روزي هاي پروردگار به انسان هاي شايسته است. بي شک شايستگي ها، پاکي ها و انجام کار نيک شما را به راه حق سوق داده و موفق نموده است . با استقامت در راه بندگي باز هم خود را به معبود نزديکتر کنيد. [ 1 ]





-------------------------------------------------
1استفتائات موجود در مرکز ملي پاسخگويي به سئوالات ديني؛امام خميني،چهل حديث،توبه
 
بالا