▓彡ỗ♥ỗ彡▓ دابوت چیست؟ ▓彡ỗ♥ỗ彡▓

ضحا

کاربر ویژه
"کاربر *ویژه*"



دابوت یکی از مدرنترین مکاتب تغییر فردی و اجتماعی است که در ایران طراحی و پایه گذاری شده است و هم اکنون با در اختیار داشتن مدرسین مجربی که اغلب فارغ التحصیل رشته های مختلف دانشگاهی هستند توانسته است به یک مرکز قوی علمی تبدیل شود در چند سال اخیر دابوت از مرز کشور گذشته و هم اکنون در کشورهای خارجی نیز در حال اشاعه تحقیق و بررسی است دابوت توانسته است با در نظر گرفتن چهار ارتباط که به ترتیب :

1. ارتباط با خویشتن یا مهندسی تصور

2. ارتباط با دیگران یا مهندسی تفاهم

3. ارتباط با خدا یا مهندسی تکامل

4. ارتباط با عرفان یا مهندسی تحقیق

هستند و هفت سطح عصب شناختی ویژه خود است و با توجه به سبک شناسی و فنون منحصر به فرد گامی بزرگ در جهت ایجاد تغییرات فردی و اجتماعی بردارد .

دابوت با به فعل در آوردن تواناییهای درونی انسانها می کوشد تا زندگی را بهتر و زیباتر ساخته و نشان می دهد که می توان در آینده نتایج بهترو عالی تر گرفت .


 

ضحا

کاربر ویژه
"کاربر *ویژه*"
​​




دابوت فنی است که از جدید ترین طرح ها و روش ها و یافته های علمی استفاده کرده است و هدف آن رساندن افراد به بالا ترین مراتب بازدهی و بهره وری می باشد .

این فن که به تازگی متولد شده است ، حاصل تلاش بسیار و مطالعات شبانه روزی ، تحقیقات ، تجارب و مطالعات موردی بسیار می باشد که در عمل خود را بخوبی نشان داده است .

در این علم سعی شده است مجموعه تکنیکهایی ارایه شود که توسط آن افراد بتوانند به خلاقیت ، تسلط بر خویشتن ، خود شکوفایی ، نبوغ ، خود شناسی ، خداشناسی و … و نهایتا به پیروزی نهایی و بهروزی دست یابند . دابوت ، دانش ارتباطات ، سایکوسایبرنتیک ، تصاویر ذهنی ، روانشناسی ورزش ، بهره وری ، آموزش و پرورش ، متافیزیک ، هیپنوتیزم و … تشکیل می دهد .

یکی از مشخصه های دابوت که این علم را از دیگر علوم موفقیت تمیز می دهد . نگاه همه جانبه این علم به تمام ابعاد وجودی انسان و تواناییهای بالقوه او می باشد .
 

ضحا

کاربر ویژه
"کاربر *ویژه*"
​​

دابوت علمی است که به ساختار ذهن افراد کار دارد.موفقیت و بهره وری ، خلاقیت و غنا همگی ساخته فکر و ذهن ماست .

دابوت به ما کمک می کند تا در کمترین زمان ممکن به چند و چون و روشای رسیدن به نتایج دلخواه دست یابیم . از دیگر اهداف این فن احوال مطلوب ، روحیه قوی ، رهایی از خاطرات بد ، انجام کارها به نحو درست ، تغییر صدای ملامت گر درونی به صدای دلنشین و دوستانه ، تغییر عادتهای نامطلوب و آشنایی با نیروی کائنات و … است .


دابوت معتقد است که می توان مغز را همانند یک کامپیوتر برنامه ریزی کرد و نتایجی از قبل تعیین شده گرفت . هر انسانی بر این باور است که توانمندیهای بالقوه گسترده ای دارد . با این حال یکی از بزرگترین آرزوهای بشر بطور خود آگاه یا ناخودآگاه کسب توانایی های لازم برای ایجاد تغییر و ساختن دنیایی مطلوب تر می باشد .

اگر واقع بینانه به آرزوها بنگریم متوجه می شویم آرزوها چیزی نیستند مگر تمایلات به ایجاد تغییر که این امر می تواند میل به کسب ثروت ، ارتقاء درجه و… می باشد . باید بدانید برای رسیدن به این اهداف مجهز شدن به مهارتها و فنونی ویژه برای ایجاد تغییر در خود الزامی و حیاتی است .






 

ضحا

کاربر ویژه
"کاربر *ویژه*"
​​

دابوت همچنین معتقد است :

تنها به واسطه تغییرات فردی و بالا بردن بهره وری شخصی است که می توان زمینه تحولات اجتماعی و ملی را فراهم کرد . آشنایان به روش دابوت می دانند چیزی به نام شکست وجود ندارد و هرلحظه را باید فرصتی برای یادگیری و افزودن بر تجارب زندگی دانست .


این علم یک ابزار موفقیت است که در هرجایی می تواند کاربرد داشته باشد و تک تک افراد می توانند با این استفاده از این علم یک زندگی زیبا ، دلنشین و سراسر لذت را برای خود طراحی کنند .


این علم بسیار مهیج و در عین حال پیچیده است و فنون آن این امکان را به ما می دهد که میزان بهره وری شخصی را به طرز عجیبی بالا ببریم و در حالیکه بدنبال اهداف خود هستیم از زندگی نهایت لذت را ببریم .








 
بالا