*** پدفون اینفینیتی... *** *** ...Padfone Infinity ***

Paradise

داره دوست میشه
"منجی دوازدهمی"
تلفنی با بدنه پشتی ساخته شده از فلزی برس خورده، کناره هایی از آلومینیوم که 2 بار آنودیزه شده اند، و لبه هایی که توسط الماس تراش خورده اند. این توصیف آیفون 5 نیست بلکه توصیف بخش تلفن در محصول جدید ایسوس است:
پدفون اینفینیتی با اندروید 4.2 تلفن این دستگاه برخوردار از یک نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080، تراکم 441 پیکسل در هر اینچ و روکش ضد اثر دست، دوربین 13 مگاپیکسلی در عقب با نور فلش و دوربین 2 مگاپیکسلی در جلو است. دوربین اصلی قادر است ویدیوهای تمام HD را با نرخ 30 فریم در ثانیه ضبط کند و تا 100 عکس پشت سر هم را با نرخ 8 فریم در ثانیه ذخیره نماید.
چیپ این دستگاه اسنپدرگون 600 با فرکانس 1.7 گیگاهرتز و 4 هسته پردازشی است که جدیدترین محصول کوالکام به شمار می رود. گرافیک دستگاه هم Adreno 320 است. حافظه داخلی نیز 32 یا 64 گیگابایت است.
لبه های بدنه و پشت تلفن خمیده هستند تا یک طراحی ارگونومیک در اختیار شما قرار بگیرد. لوگوی Padfone در پشت تلفن نیز به عنوان آنتن NFC عمل می کند.
تکنولوژی DynamicDisplay امکان سوئیچ خودکار تصویر بین تلفن و تبلت را فراهم می کند. نمایشگر تبلت نیز تمام HD است. عمر باتری تلفن برای مکالمه در حدود 19 ساعت، وبگردی 6.5 ساعت، و تماشای ویدیو 9 است که با اضافه کردن داک تبلت همه آنها به 3 برابر افزایش پیدا می کنند.
قیمت این دستگاه 999 یورو تعیین شده است.

عکس ها در زیر قابل مشاهده هستند...


 
بالا