رستمي کيا صاحب مدال برنز 74 کيلوگرم شد/طاهري به مدال نقره بسنده کرد و ...

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
رقابتهاي کشتي فرنگي قهرماني جوانان آسيا - تايلند
[h=1]رستمي کيا صاحب مدال برنز 74 کيلوگرم شد[/h]
[h=2] نماينده وزن 74 کيلوگرم کشورمان در رقابتهاي کشتي فرنگي قهرماني جوانان آسيا به مدال برنز رسيد.[/h]
00944491.jpg

به نقل از سايت فدراسيون جهاني کشتي، رقابتهاي کشتي فرنگي قهرماني جوانان آسيا از صبح امروز به ميزباني تايلند آغاز شد که در وزن 74 کيلوگرم که 12 کشتيگير حضور دارند، فرشاد رستميکيا در دور اول با نتيجه 7 بر 4 آتايف از ترکمنستان را شکست داد و در دور دوم هم با نتيجه 6 بر 4 از سد سينگ از هند گذشت و راهي نيمهنهايي شد.

به گزارش فارس، نماينده کشورمان براي حضور در فينال به مصاف شيرداکوف از قرقيزستان رفت که با نتيجه 8 بر 2 مغلوب حريف شد و دستش از مدال طلا کوتاه ماند. رستميکيا براي کسب مدال برنز از سد پارک سانگ هيوک از کرهجنوبي گذشت و بر سکوي سوم رقابتها ايستاد.

پيش از اين ملکي در 55 کيلو به مدال برنز و طاهري در 66 کيلو به مدال نقره دست يافته بودند.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"

رقابتهاي کشتي فرنگي قهرماني جوانان آسيا - تايلند
[h=1]طاهري به مدال نقره بسنده کرد[/h]
[h=2] نماينده وزن 66 کيلوگرم کشورمان به مدال نقره رقابتهاي کشتي فرنگي قهرماني جوانان آسيا بسنده کرد.[/h]
00944064.jpg

به نقل از سايت فدراسيون جهاني کشتي، رقابتهاي کشتي فرنگي قهرماني جوانان آسيا از صبح امروز به ميزباني تايلند آغاز شد که رامين طاهري در وزن 66 کيلوگرم که 11 کشتيگير وزنکشي کردهاند، در دور نخست با نتيجه 5 بر 3 کيم جانگ مين از کرهجنوبي را شکست داد و در دور دوم هم با نتيجه 7 بر صفر مقابل ناتال از تايلند به برتري دست يافت و به نيمهنهايي رسيد.

طاهري براي حضور در ديدار نهايي نيز با نتيجه 8 بر صفر از سد ناديروف از قرقيزستان گذشت و فيناليست شد؛ اما در اين مرحله در 2 تايم و با نتيجه 6 بر 5 مغلوب خوسراف از تاجيکستان شد و به مدال نقره بسنده کرد.

در وزن 60 کيلوگرم اميد قادري در دور اول با نتيجه 6 بر يک مقابل کشتيگيري از قزاقستان مغلوب شد که با شکست حريفش در مرحله بعد مقابل فرنگيکار ژاپني از گردونه مسابقات حذف شد. در اين وزن 11 کشتيگير حضور دارند.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
رقابتهاي کشتي فرنگي قهرماني جوانان آسيا - تايلند
[h=1]ملکي مدال برنز 55 کيلو را بر گردن آويخت[/h]
[h=2] نماينده وزن 55 کيلوگرم کشورمان در رقابتهاي کشتي فرنگي قهرماني جوانان آسيا به مدال برنز دست يافت.[/h]
00944753.jpg

به نقل از سايت فدراسيون جهاني کشتي، رقابتهاي کشتي فرنگي قهرماني جوانان آسيا از صبح امروز به ميزباني تايلند آغاز شد که در وزن 55 کيلوگرم که 12 کشتيگير حضور دارند بهروز ملکي در دور نخست در 2 تايم و با نتيجه 9 بر 5 مقابل محموداف از ازبکستان شکست خورد، اما با توجه به حضور حريفش در فينال شانس ادامه کار در گروه بازندهها را پيدا کرد.

به گزارش فارس، وي در اين مرحله با نتيجه 8 بر صفر شاريتزوچي از تاجيکستان را شکست داد و به ديدار ردهبندي راه يافت. ملکي براي کسب مدال برنز در ديدار ردهبندي در يک تايم و با نتيجه 8 بر صفر مقابل تاکيشيدا از ژاپن به برتري دست يافت و صاحب نشان برنز شد.

 
بالا