درخواست برای انصراف ولایتی

مجنون الحسین

کاربر فعال
"بازنشسته"
[h=2] درخواست برای انصراف ولایتی
[/h]

درخواست جمعی از اساتید و دانشجویان سراسر کشور برای انصراف ولایتی


جمعی از اساتید و دانشجویان دانشگاههای سراسر کشور با ارسال نامه ای به علی اکبر ولایتی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری از وی خواستند از ادامه رقابت در انتخابات ریاست جمهوری انصراف دهد.

به گزارش خبرنگار مهر این دانشجویان و اساتید در این نامه ضمن درخواست از ولایتی برای اخذ این تصمیم جهت صعود اصولگرایان در انتخابات، خاطر نشان کردند:
ما تعدادی از دانشجویان و اساتید دانشگاه های کشور، شما را فردی خدوم، صدیق و از یاران قدیمی انقلاب و رهبری می دانیم و با علم به اینکه حضرتعالی را از مصادیق بارز عاقلان این نظام می دانیم ، تقاضای کناره گیری حضرتعالی از عرصه انتخابات و ادای دین و انجام تکلیف خود در مناسب قبلی را داریم.
 

مجنون الحسین

کاربر فعال
"بازنشسته"

متن نامه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند
جناب آقای دکتر ولایتی
انقلاب اسلامی ایران به مثابه عطیه ای الهی است که خون شهیدان عظیم الشأن و جانثاری جانبازان و ایثارگری پاک ترین انسانهای قرن، آن را به مرحله شکوفایی و ثمر دهی رسانده است. و اینک در دهه پیشرفت و توسعه نیازمند پایمردی رادمردانی است که با بذل جان و مال و عمر و اعتبار خویش عزتی روز افزون بر آن بیفزایند.

این انقلاب اکنون در جدالی سخت با نظام اختاپوستی غرب جهانخوار در خارج از مرزهای کشور و نیز در تقابلی جدی با بدخواهان و کینه توزان داخلی به سر می برد. همانان که اهداف و نیات شوم استکبارستیزی خود را در غالب شعارهای زیبای عوام فریب پنهان داشته اند.

اینک موعد آن رسیده که دلسوزان واقعی نظام سرفراز جمهوری اسلامی ایران و رهروان طریق پاک ولایت، با بصیرتی عمیق توأم با از خود گذشتگی، با اتخاذ تصمیمی به جا و سنجیده ؛ اعتماد مردم و رهبری را به مثابه سرمایه ای گرانقدر جلب نموده و با پایان بخشیدن به رقابت درون گفتمانی، فرصت اعتلا و درخشش گفتمان ناب اصولگرایی که همان گفتمان ناب انقلاب اسلامی است را در عرصه عظیم انتخابات یازدهم ریاست جمهوری فراهم نماید.

فرصت کنونی فرصت، اولویت دادن بر ترجیحات و تمایلات شخصی و بی اعتنایی به مصالح نظام و انقلاب نیست. اینک موسم گذشتن از خود و پیوستن به ما، است. موسم همصدایی و هماهنگی و تلاش در جهت احقاق هدف زیبای وحدت اصولگرایان، به مثابه گفتمان امام راحل و عظیم الشأن انقلاب است.

از آنجا که ما تعدادی از دانشجویان و اساتید دانشگاه های کشور، شما را فردی خدوم، صدیق و از یاران قدیمی انقلاب و رهبری می دانیم و با علم به اینکه حضرتعالی را از مصادیق بارز عاقلان این نظام می دانیم ، تقاضای کناره گیری حضرتعالی از عرصه انتخابات و ادای دین و انجام تکلیف خود در مناسب قبلی را داریم. و با امید آنکه حضرتتان با اتخاذ تصمیمی صحیح و منطقی زمینه صعود اقتدار آفرین اصول گرایان را فراهم آورید.
 
بالا