محمدرضا عارف به طور رسمی از کاندیداتوری انصراف داد

مجنون الحسین

کاربر فعال
"بازنشسته"
[h=2]محمدرضا عارف به طور رسمی از کاندیداتوری انصراف داد[/h]

بسم الله الرحمن الرحیم


به گزارش مشرق، محمدرضا عارف کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری شامگاه روز گذشته با انتشار اطلاعیهای بر روی سایت خود، از ادامه حضور در عرصه انتخابات ریاستجمهوری انصراف داد.


متن کامل اطلاعیه عارف بدین شرح است:

ملت شریف ایران

با اهدا سلام و درود

غروب دوشنبه بیستم خرداد ماه، مرقومهای از جناب آقای سید محمد خاتمی دریافت نمودم. ایشان طی این نامه در مقام رهبری اصلاحات، ادامه حضورم را در صحنه انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری به مصلحت ندانستهاند.

از آنجا که از ابتدای ورودم به عرصه انتخابات بارها بر موضع تمکین از اجماع با محوریت جناب آقای خاتمی تاکید نمودهام و همچنین بر اساس منشور اخلاق انتخاباتی منتشر شده توسط اینجانب، خود را متعهد به رعایت اخلاق و انجام تعهداتم میدانم. لذا با عنایت به نظر صریح جناب آقای خاتمی و تجارب انتخابات دو دوره گذشته ریاست جمهوری، انصراف خود را از ادامه رقابتهای انتخاباتی اعلام میدارم.

خلق صحنههای به یاد ماندنی توسط شما مردم سربلند در دوره فعالیتهای انتخاباتیام، عامل موثری برای حرکت در مسیر تحقق حماسه سیاسی و نشانی از شکلگیری یک پایگاه و سرمایه بزرگ اجتماعی است.

اینجانب گذشتن از حق خویش به نفع ملت بزرگ و ایران سربلند را مصداق روشن اصلاح طلبی واقعی میدانم. از آنجا که اعتقاد دارم شرکت در انتخابات، هم حق و هم تکلیف است، از مردم همراه سرافراز ایران صمیمانه میخواهم با حضور پر شور در انتخابات 24 خردادماه، عزت و بقای جمهوری اسلامی و عظمت ایران و خلق حماسه سیاسی را تداوم بخشند.

در پایان از همه مردم عزیز کشورم برای همراهی بزرگوارانهشان تشکر میکنم و اعلام میدارم در همه شرایط در کنارشان خواهم ماند.

ارادتمند شما

محمدرضا عارف

شامگاه بیستم خردادماه هزار و سیصد و نود و دو
 
بالا