شیطان و کودکان

peyvand

خودمونی
"منجی دوازدهمی"
شیطان و کودکاندر بحث شیطان پرستی کودکان، همانطور که قبلاً اشاره شد، دستور خاصی وجود دارد. (به کودکان پرستش شیطان را بیاموزید.) و در کنار این دستور و سایر دستورات مربوط به کودکان، از لوازم دیگر نیز استفاده می شود.
عروسکهای باربی برای سنین مختلف، در حالات گوناگون و در موضوعات متنوع که جزء لاینفک دنیای کودکان شده است، کارتونهای تلویزیونی و سینمایی مانند کارخانه هیولاها و انیمیشنهای مختلف دیگر از جمله انیمیشن شرک غول سبز دوست داشتنی، یا فیلمها و داستانهای جذابی همچون هری پاتر و ... همگی در راستای زدودن چهره قبیح شیطان گام بر می دارند.
آنچه که در جوامع مشهود است و گاه نیز از طریق رسانه ها اعلام می گردد، این حقیقت تلـخ است که علاقه به جادوگری که از لوازم
کار شیطان پرستهاست، بعد از پخش فیلمهای هری پاتر شدت بیشتری گرفته است. به طوری که رسانه ها اعلام کردند، بیش از دو سوم نوجوانان انگلیسی در فروشگاهها، ابزار مخصوص جادوگری را جستجو می کنند.
شیطان کوچک قرمز رنگ با چهره ای شاد و شیطنت های کودکانه، که هر کودکی را به خنده وا می دارد، کافیست تا وقاحت شیطان را از بین ببرد.
آری خنده با شیطان و نهایتاً، علاقه قلبی و گرایش به شیطان
حال این کودک عاری از تفکر منفی درباره شیطان، کودک خلع سلاح و بدون حفاظ در برابر هجمه عظیم القائات شنیع شیطانی، چگونه می تواند در میان خیل ویرانگر انحرافات، خود را مصون دارد. در حالی که نه والدین و نه مسئولان فرهنگی تدبیری را در برابر آن، اندیشه نکرده اند. یا حتی خود نیز این هجوم ویرانگر را درک نکرده اند.
پدر و مادری که خود نمی دانند، کدام برنامه تلویزیونی برای کودک مفید و کدام مضر است، مسئولان فرهنگی که غافل از همه جا، فقط تولیدات غربی را به نمایش می گذارند، و حتی به تقلید از آنان برنامه های مشابه را به بهانه مقابله با فرهنگ آنان، تولید می کنند، چگونه می توانند در برابر این تهدیدات عکس العمل مناسبی نشان دهند؟!
کاراکترهای مشابه آنچه به تصویر کشیده شده اند بسیارند.
با این حال، آیا در نظر کودک، باز هم شیطان همان دشمن قسم خورده و قدار است، که جز ذلت و تباهی انسان هدف دیگری در این عالم ندارد؟!.

ch1.jpg
ch2.jpg
ch3.jpg
منبع:http://mysavior.ir
 
بالا