جبهه پایداری در استانه حمایت از جلیلی !!!

مفردمذکرغائب

کاربر فعال
"بازنشسته"
حجت الاسلام قاسم روانبخش عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در گفتوگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس از جزئیات جلسه شب گذشته این جبهه با جلیلی خبر داد و اظهار داشت: جلسه دیشب در فضای خوب و صمیمی برگزار شد و تا پاسی از شب نیز این ملاقات ادامه داشت.

روانبخش با اشاره به اینکه آنچه برای ما مهم بود در این دیدار کاملا روشن شد، ادامه داد: ما اطمینان حاصل کردیم که جلیلی تا آخر میماند و به نفع هیچکس کنار نمیرود.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری بر همین اساس افزود: وحدت گفتمانی ما در این جلسه واضحتر شد چراکه گفتمان جلیلی، گفتمان اسلام ناب و گفتمان امام (ره) و انقلاب است.
وی به موضعگیری صریح جلیلی نسبت به جریان انحرافی و فتنه اشاره کرد و گفت: وی همچنین به سه شاخصی که آیتالله مصباح درباره اخلاص، تبعیت و صداقت فرموده بود، پایبند است.

روانبخش با یادآوری این نکته که ما قبلاً هم این ویژگیها را در وی یافته بودیم و به همین دلیل از آقای جلیلی به عنوان یکی از سه گزینه اصلی خود یاد میکردیم، خاطرنشان کرد: مشخص شد که انتخابات برای آقای جلیلی هم طریقیت و هم موضوعیت دارد.
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با تاکید بر اینکه جلیلی میخواهد گفتمان اسلام ناب و انقلاب را گسترش دهد، افزود: او معتقد است که ارزشهای اسلام و انقلاب باید در خود انتخابات هم رعایت شود.
وی در پایان گفت: جلسه دیشب برای همه دوستان رضایتبخش بود و ابهاماتی که احیاناً وجود داشت نیز برطرف شد.

**جبهه پایداری با محوریت ایت الله مصباح یزدی فعالیت میکنند.
منبع :خبر پو
 
بالا