2 سال دیگر بازنشسته میشدند اگر ...

مجنون الحسین

کاربر فعال
"بازنشسته"
[h=2]2 سال دیگر بازنشسته میشدند اگر ...[/h]
289057_706.jpg
دو سال دیگر بازنشسته میشدند و پس از آن شاید تعریف خاطره از دوران 20 ساله خدمت، به کار روزانهشان تبدیل میشد اما امروز خودشان خاطرهای شدند از شهامت مردانی که در آستانه روز مرد، شهادت را بر گزیدند.

ایسنا، «عبادالله فولادی» و «حسین بهروز» دو آتشنشانی هستند که کمتر نامشان شنیده شده اما این نه به خاطر کم ارزشبودن کارشان که شاید تنها به اتهام دور بودنشان از پایتخت بوده باشد.

«عبادالله فولادی»، آتشنشان 43 ساله و «حسین بهروز» آتشنشان 41 ساله ایستگاه 10 سازمان آتشنشانی شیراز بودند که هر دو در سال 74 به استخدام آتشنشانی درآمدند و اگر همه چیز به خوبی پیش میرفت. دو سال دیگر بازنشست میشدند و پس از آن شاید دوقلوهای چهار ماهه «حسین بهروز» دور پدر حلقه میزدند و مانند دختر هشت ساله «عبادالله فولادی» با خیال راحت به خاطرات پدرشان از عملیاتها گوش میدادند بی آن که نگرانی از بابت ماموریتهای سخت پدرانشان داشته باشند.

اولین روز خرداد؛ روز «عبادالله» و «حسین» نبود، برای چندمین بار سایت بازیافت زباله برمشور در جاده شیراز به فسا دچار آتشسوزی شده بود و آنان به همراه چهار آتشنشان دیگر ایستگاه 10 به محل اعزام شدند و مشغول اطفای حریق بودند که ناگهان زیر پایشان باز شد و آنان را بلعید.

تمام ایستگاههای آتشنشانی، هلالاحمر، اورژانس و حتی راه و ترابری به محل آمدند و جستجو را آغاز کردند. چند ساعتی که گذشت شاید همه فهمیده بودند که دیگر نباید به انتظار زنده ماندن فرشتگان نجات درعمق چندین متری زبالهها باشند، اما هنوز امید داشتند حتی تا 48 ساعت بعد که هنوز پیکر «حسین بهروز» از زیر زبالهها خارج نشده بود، برق امید را میشد در چشمان خانواده و دوستانشان دید.

پیکر «حسین بهروز» و «عبادالله فولادی»، که اولین آتشنشانان شهید شهر شیراز بودند. صبح روز یکشنبه با حضور پرشور شهروندان و مسئولان آتشنشانی و ... تشییع شدند و حال باید منتظر ماند و دید که آیا بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس، آنان را جزو شهدا محسوب خواهد کرد یا خیر؟

289062_859.jpg



289061_989.jpg



289060_631.jpg
 

~(neda)~

کاربر فعال
"بازنشسته"
روحشون شاد و قرین رحمت خداوندی باشه :53:
هنر مرد بودن و گذشت رو این روزها هم میشه پیدا کرد
 

زینب

کاربر حرفه ای
"بازنشسته"
«عبادالله فولادی» و «حسین بهروز» دو آتشنشانی هستند که کمتر نامشان شنیده شده اما این نه به خاطر کم ارزشبودن کارشان که شاید تنها به اتهام دور بودنشان از​
پایتخت​
بوده باشد.

روحشون شاد​
:53:


مطمئنا اگه پایتخت نشین بودن چند روز روشون مانور میداد​
:1:


 
بالا