دانلود نرم افزار طراحی انواع فایل های فلش Adobe Flash Builder Premium v4.6

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"

Adobe-Flash-Builder-Premium.jpg
Flash Builder Premium – سال هاست که شرکت ادوبی توانسته خود را به عنوان یکی از قدرتمندترین ها در زمینه چند رسانه ای مطرح کند. اگر نگوئیم نرم افزارهای تولیدی این شرکت در زمینه های مختلف بی نظیر بوده اند کم نظیر هستند و حتی در مواردی هم آنقدر قدرتمند عمل کرده اند که هیچ ابزاری تا به حال به آن نرسیده است. یکی از زمینه های که Adobe در آن فعالیت داشته تولید نرم افزارهای طراحی فلش بوده است. Adobe Flash چندسالی است که توانسته خود را به عنوان اولین انتخاب مطرح سازد و به عنوان نرم افزاری که می توان با استفاده از آن انواع فایل های فلش را تولید کرد نامش برسرزبان ها است.

فلش ها امروزه در جذب بازدید کننده بیشتر نقش مهمی را برای سایت ها ایفا می کنند و به همین دلیل اکثر مدیران همیشه با استفاده از فلش ها توانسته اند به موفقیت های خوبی دست پیدا کنند ؛ یکی از نرم افزارهایی که از سوی ادوبی از گذشته ارائه میشد و حالا با کمی تغییرات و با نامی دیگر دوباره عرضه شده است Flex Builder نام داشته که اخیرا نام جدید Flash Builder Premium را به خود نهاده است. جالب است که این دو هرچند از نظر ماهیت یکی هستند اما از نظر جزئیات Flash Builder Premium امکانات جدیدتر و مفیدتری را در خود جای داده که برای طراحان فلش به منظور استفاده در سایت ها فوق العاده جذاب تر خواهد بود.

ساخت منوها ، صفحات پویا نمایی شده ، اشکال کاملا اینتراکتیو و بسیاری موارد دیگر بخشی از قابلیت هایی هستند که می توان با استفاده از این ابزار به راحتی اقدام به طراحی آن ها نمود. طراحی تبلیغات و بنرهایی که در سایت ها امروزه بارها با آن ها رو به رو می شویم تنها با کمی صرف وقت و کمی هم سلیقه از جمله مهم ترین مواردی هستند که برای طراحان اهمیت ویژه ای دارند.

Adobe Flash Builder Premium که نسخه ۴ آن مدت زمان کوتاهی است که عرضه شده است از واسط کاربری جذابی هم بهره می برد که با توجه به حرفه ای بودن نرم افزار برای بسیاری از کاربران در طراحی ها نقش بسیار مهمی را ایفا می کند ؛ کاربران ساده تر از آن چه فکرش را می کنند می توانند فلش های رایج در سایت های مختلف را طراحی و پیاده سازی کنند.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Adobe Flash Builder Premium:
- واسط کاربری جذاب نرم افزار
- سهولت در استفاده از نرم افزار
- عدم نیاز به کدنویسی در همه موارد
- استفاده از انواع Object ها در طراحی ها
- امکان طراحی بنرهای تبلیغاتی
- قابلیت ساخت فایل های آموزشی
- امکان طراحی فلش های کاملا اینتراکتیو
- پشتیبانی از انواع استانداردها در زمینه های مختلف
- وجود افکت های مختلف در نرم افزار
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷
- و …


دانلود از لینک مستقیم
پسورد: ندارد


منبع: آسان دانلود

 
بالا