چلسي و بنفيکا راهي فينال ليگ اروپا شدند/خداحافظي پيرلو از بازي هاي ملي بعد از جام جهاني

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]چلسي و بنفيکا راهي فينال ليگ اروپا شدند[/h]
[h=2] تيم هاي چلسي و بنفيکا با غلبه بر مهمانان خود راهي فينال ليگ اروپا شدند.[/h]
00944419.jpg

دور برگشت مرحله نيمه نهايي ليگ اروپا شب گذشته با دو ديدار آغاز شد که طي آنها تيم هاي چلسي و بنفيکا بر حريفان خود غلبه کردند تا راهي فينال اين رقابت ها شوند.

به گزارش ايسنا،در لندن چلسي در حاليکه در بازي رفت موفق شده بود بازل سوئيس را با نتيجه 2 بر يک شکست دهد اينبار با نتيجه 3 بر يک اين تيم سوئيسي را شکست داد تا در مجموع دو ديدار با برتري 5 بر 2 به فينال راه يابد. در اين ديدار ابتدا محمد صالح در دقيقه 45 مهمان را پيش انداخت اما فرناندو تورس (50) , ويکتور موسي (52) و داويد لوئيس (59) براي آبي هاي لندن گل زدند تا قهرمان فصل قبل ليگ قهرمانان اروپا در اين فصل به فينال ليگ اروپا برسد.

در ديگر ديدار اين مرحله بنفيکا که در بازي رفت با يک گل به فنرباغچه باخته بود موفق شد در بازي برگشت با نتيجه 3 بر يک پيروز شود تا در مجموع با برتري 3 بر 2 برابر اين حريف ترکيه اي، حريف چلسي در بازي فينال شود.

براي بنفيکا در اين ديدار نيکولاس گايتان (9) و اسکار کاردوسو (35 و 67) گلزني کردند و درک کويت (23) از روي نقطه پنالتي تک گل مهمان را به ثمر رساند.

فينال چهارمين دوره ليگ اروپا 15 مي در آمستردام هلند برگزار مي شود.

تابلو نتايج (مجموع رفت و برگشت)

چلسي 5 - بازل 2

بنفيکا 3 - فنرباغچه 2


ورزش3
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]خداحافظي پيرلو از بازيهاي ملي بعد از جامجهاني[/h]
[h=2] آندره پيرلو هافبک سرشناس تيم ملي ايتاليا اعلام کرد که بعد از جام جهاني 2014 از فوتبال ملي خداحافظي خواهد کرد .[/h]
00939502.jpg

به گزارش "ورزش سه" ، ستاره 33 ساله تيم يوونتوس احساس مي کند زمان مناسبي است تا اجازه دهد نسل بعدي فوتبال ايتاليا رشد کنند .

اولين حضورش در تيم ملي در سال 2002 بود و بهترين افتخارش قهرماني جهان در سال 2006 در مقابل فرانسه که با گلزني اش در ضربات پنالتي همراه بود .

وي پس از حضور در بيش از يک دهه براي تيم ملي ايتاليا آماده است تا تمام نيرويش را براي بازيهاي باشگاهي بگذارد و اصرار وي به ادامه فوتبال حرفه اي براي يوونتوس مي باشد .

پيرلو در دست نوشت زندگي نامه اش گفته است که ما مجبوريم فضا را به خاطر جوانان خالي کنيم و گفته است که من بازي را در سطح باشگاهي ادامه خواهم داد و تمايل و شور و احساس شديد من براي بازي کردن من را براي ادامه کار قانع مي کند .

وي بيش از 90 بازي براي تيم ملي ايتاليا انجام داده است و در شرف بدست آوردن دومين قهرماني پياپي در سري آ با يوونتوس مي باشد .


ورزش3
 
بالا