"" پايان غم انگيز براي تراکتور در آسيا

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
هفته ششم مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا
[h=1]پايان غم انگيز براي تراکتور در آسيا[/h]
[h=2] تراکتورسازي در آخرين ديدار خود در مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا مقابل الجيش قطر شکست خورد.[/h]
00944539.jpg

تراکتورسازي در چارچوب هفته ششم و ديدار پاياني مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا از ساعت 21:50 در ورزشگاه يادگار امام به مصاف الجيش قطر رفت.

الجيش در اين ديدار موفق شد تراکتورسازي را با نتيجه سنگين 4 بر 2 شکست دهد.

گيلسون 3 و 65 براي تراکتورسازي و الدوکاي 48 پنالتي، عبدالقادر 52 و 70 پنالتي و سئول کي 81 براي الجيش گلزني کردند.

تراکتورسازي در اين ديدار نمايش بسيار بدي از خود ارئه کرد و حريف اين تيم بارها صاحب موقعيت گل شد.

در اين ديدار تراکتورسازي با ترکيب مهدي ثابتي، محمد نصرتي، مرتضي اسدي، حبيب گرداني، محمد ايرانپوريان، نويد خوشهوا، لوپز (78 مهدي سيد صالخي)، قاسم دهنوي (56 مهدي کريميان) ، مسعود ابراهيمزاده (57 جواد کاظميان)، محمد ابراهيمي و گيلسون به ميدان رفت.

ديگر ديدار اين گروه به صورت همزمان تيمهاي الشباب عربستان و الجزيره امارات به مصاف يکديگر رفتند که اين مسابقه با نتيجه 2 بر يک به سود الشباب به پايان رسيد.

در اين گروه صعود الشباب و الجيش به مرحله بعد قطعي شده و ديدارهاي هفته آخر جنبه تشريفاتي داشت. تراکتورسازي در اين گروه با 4 امتياز قعرنشين شد.

در اين گروه الشباب با 13 و الجيش با 11، الجزيره با 5 امتياز و تراکتورسازي با 4 امتياز در ردههاي اول تا چهارم قرار گرفتند.


ورزش3
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]لوچسکيو: من به بازيکنانم اعتماد داشتم[/h]
[h=2] سرمربي تيم الجيش قطر گفت:استفاده از بازيکنان ذخيره يک استراتژي و تاکتيک بود.[/h]
00944580.jpg

لوچسکو در نشست خبري پس از بازي تيمش مقابل تراکتورسازي در ليگ قهرمانان آسيا اظهار کرد: از بازيکنانم به خاطر بازي خوبي که ارائه دادند تشکر ميکنم. در نيمه اول به تراکتورسازي فرصت داديم و شايد اگر در اين نيمه بازي بهتري ارائه ميداديم گل هم دريافت نميکرديم. در نيمه اول دو فرصت داشتيم و ميتوانستيم از آنها نيز استفاده کنيم ولي متاسفانه اين گونه نشد.

به گزارش اوج نيوز، وي در پاسخ به اين سوال که آيا انتظار داشت هواداران تراکتورسازي از اين بازي استقبال بسيار کمي داشته باشند، بيان کرد: طبيعي بود که استقبال هواداران کم باشد زيرا تراکتورسازي شانس صعود به مرحله بعدي را نداشت ولي اگر اين گونه نبود، مطمئنا 80 هزار هوادار به ورزشگاه ميآمدند.

سرمربي الجيش در پاسخ به اين سوال که چرا از بازيکنان ذخيرهاش در اين بازي استفاده کرد گفت: من به بازيکنانم اعتماد داشتم. دو بازيکن 18 و 19 ساله داريم که بسيار خوب کار کردند و از بازيهاي آنها راضي هستم. استفاده از بازيکنان ذخيره يک استراتژي و تاکتيک بود.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]اوليويرا: دفاع ما پنير سوئيسي بود[/h]
[h=2] سرمربي تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز گفت:بايد ببينيم هدفمان چيست و چه کاري ميخواهيم انجام دهيم.[/h]
00944579.jpg

توني اوليويرا پس از شکست 4 بر 2 تيمش مقابل الجيش قطر درباره اين بازي اظهار داشت:از اين شکست عذرخواهي مي کنم. واقعا شرمنده هواداران شديم. اين تيم آن تيمي نبود که من 10 ماه با آن کار کردم. فکر ميکنم مشکل اساسي ما نداشتن سازماندهي بود.

به گزارش اوج نيوز، وي ادامه داد:از اول بازي نتوانستيم خوب دفاع کنيم و از موقعيتهايمان استفاده ببريم. زماني که خيلي اشتباه کرديم، الجيش توانست از آن استفاده کند. تيم امروز کاريکاتور تراکتورسازي بود.

وي دباره اشتباهات خط دفاعي تراکتورسازي در اين بازي بيان داشت:با الجيش در قطر بازي کرديم و 3 بر 3 مساوي شد، امروز 4 بر 2 باختيم، مقابل الشباب رفت و برگشت يک بر صفر باختيم، بازي قبلي پاس اشتباه کريميان باعث گل خوردنمان شد، نميدانم از طرح اين سوال چه ميخواهيد. امروز دفاع خوب نبود و مثل پنير سوئيسي بود. نيمه دوم اشتباهات زيادي داشتيم و اين باعث شد آنها به گل برسند. نه خوب دفاع و نه خوب حمله کرديم براي ما خيلي سخت گذشت، اين زمان که پشت سر گذاشتيم.

توني درباره ارتباط اين شکست ها با مسائل مالي گفت:نميشود علت اين را مسائل مالي دانست. خوب بازي ميکرديم اما ميباختيم. با سپاهان اينجا باختيم. من اين را نميتوانم محدود کنم. بايد از اول بايد خوب نتيجه مي گرفتيم. ما تا بازي با استقلال خوب کار ميکرديم در شرايطي که آن موقع هم مشکل مالي وجود داشت. به اين موضوع اهميت نميدهم.

سرمربي تراکتورسازي درباره استقبال اندک هواداران از بازي اين تيم تاکيد کرد: هواداران ترجيح دادند بازي بارسلونا را ببينند نميدانم چرا در اين ساعت بازي کرديم و اين موضوع هم در حضور کم تعداد هواداران موثر بود. همه چيز در اين گروه مشخص شده بود. امروز اگر با بردمان ميتوانستيم بالاتر برويم هواداران ميآمدند. اگر يک بازي ديگر بود براي تماشاي مسابقه ما ميآمدند.

اليويرا درباره آينده تراکتورسازي گفت:بايد ببينيم هدفمان چيست و چه کاري ميخواهيم انجام دهيم. تراکتورسازي اکنون در حال رشد است و بايد اهدافش را شناسايي کند. بايد زمين و پول را داشته باشد. ما چه چيزي ميخواهيم؟ شما ميخواهيد تراکتورسازي قهرمان شود من نيز اين موضوع را مي خواهم .بازي بعدي ما مقابل آلومينيوم خيلي مهم است. به همين خاطر فقط اين تغييرات را انجام داديم تا بازيکنان براي مسابقه بعدي آماده شوند.

 
بالا