کاله با غلبه بر نماينده چين فيناليست شد

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
واليبال جام باشگاههاي آسيا - تهران
[h=1]کاله با غلبه بر نماينده چين فيناليست شد[/h]
[h=2] تيم واليبال کاله با غلبه بر ليونينگ چين در مرحله نيمهنهايي رقابتهاي جام باشگاههاي آسيا فيناليست شد.[/h]
00944492.jpg

تيم واليبال کاله از ساعت 17 امروز در مرحله نيمهنهايي رقابتهاي واليبال جام باشگاههاي آسيا در سالن 12 هزار نفري آزادي تهران به مصاف ليونينگ چين رفت که با برتري 3 بر صفر مقابل حريف به فينال اين رقابتها راه پيدا کرد.

به گزارش فارس، کاله که يک بار هم در مرحله دوم مسابقات اين تيم را با نتيجه 3 بر صفر شکست داده بود در ديدار امروز نيز در 3 ست متوالي و با نتايج (25 بر 12)، (25 بر 17) و (25 بر 12) مقابل ليونينگ چين به برتري رسيد و فيناليست شد.

در ديگر ديدار اين مرحله الريان قطر و چين تايپه به مصاف هم ميروند.

* نتايج ديدارهاي امروز به شرح زير است:

يکشنبه 8 ارديبهشت ماه

ساعت 9:00 : ازبکستان 3 – 2 بشريه لبنان (براي رده يازدهم)

ساعت 9:00 : العين امارات 2 – 3 سهام عمان (براي رده نهم)

ساعت 11:00 : گاز عراق صفر – 3 آلماتي قزاقستان (براي رده پنجم تا هشتم)

ساعت 13:00 : گاز هند 2 – 3 تويودا ژاپن (براي رده پنجم تا هشتم)

ساعت 17:00 : کاله مازندران 3 – صفر ليونينگ چين (مرحله نيمهنهايي)

ساعت 19:00 : الريان قطر – چين تايپه (مرحله نيمهنهايي)

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
واليبال جام باشگاههاي آسيا - تهران
[h=1]ولاسکو تماشاگر ويژه بازي کاله[/h]
[h=2] سرمربي تيم ملي واليبال کشورمان تماشاگر ويژه بازي تيمهاي کاله مازندران و ليونينگ چين در مرحله نيمهنهايي واليبال جام باشگاههاي آسيا است.[/h]
00941353.jpg

تيم واليبال کاله مازندران ايران از ساعت 17 امروز در مرحله نيمهنهايي مسابقات باشگاههاي آسيا مقابل تيم ليونينگ چين به ميدان رفته است تا در صورت پيروزي به فينال مسابقات راه پيدا کند.

به گزارش فارس، خوليو ولاسکو سرمربي تيم ملي واليبال کشورمان امروز به عنوان تماشاگر ويژه اين ديدار در سالن 12 هزار نفري آزادي تهران حضور دارد. اردوي تيم ملي واليبال امروز تعطيل است و ملي پوشان از فردا (دوشنبه) مجدداً تمرينات خود را از سر ميگيرند.

تراويکا، سرمربي صربستاني تيم العين قطر که مقيم ايتاليا است و سابقه مربيگري در تيمهاي اروپايي را هم در کارنامه دارد با ولاسکو مدتي به گفتوگو پرداخت.

امروز نسبت به روزهاي قبل تماشاگران بيشتري به سالن آزادي رفتهاند. 3 هزار تماشاگر در سالن حضور دارند.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
والیبال جام باشگاههای آسیا- تهران
عطایی: صعود به فینال لیگ برتر برایم لذتبخشتر بود/ آماده قهرمانی هستیم
سرمربی تیم والیبال کاله آمل گفت: صعود به فینال لیگ برتر برایم لذتبخشتر بود چون با سختی بیشتری به آن دست پیدا کردیم.

13920202000386_PhotoA.jpg


به گزارش خبرگزاری فارس، بهروز عطایی پس از پیروزی 3 بر صفر برابر نماینده چین در رقابتهای والیبال جام باشگاههای آسیا و صعود به فینال چهاردهمین دوره این رقابتها در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: امروز بازی سختتری را برابر حریف پیشبینی میکردیم چرا که در مرحله نیمه نهایی حضور داشتیم. برداشت من این بود که نماینده چین متفاوتتر از مرحله مقدماتی بازی خواهد کرد. اما با چیدمان اشتباه در ابتدای بازی کار را برای ما راحتتر کردند و ما هم از این فرصت استفاده کرده و حریف را زمینگیر کردیم.
وی ادامه داد: در ابتدا چینیها بازیکنان ذخیره خود را وارد میدان کردند تا ما را شناسایی کنیم. همین موضوع به ما کمک کرد تا راحتتر به هدف خود دست پیدا کنیم. ما آماده بازی سختتری بودیم و معتقدم در این مسابقه به راحتی توانستیم حریف را شکست دهیم که اختلاف امتیاز تیمها گواه این موضوع است.
سرمربی تیم والیبال کاله آمل خاطرنشان کرد: بازیکنان ما حرفهای هستند و قدرت زیادی دارند در بازی فردا هم حریف را دست کم نخواهیم گرفت. من به تواناییهای تیمم واقفم و قطعا بر همین اساس برنامهریزی خواهیم کردم بدون شک تیمی که عملکرد مناسبی داشته باشد، برنامه هم دارد.


وی در خصوص پتکوویچ پاسور صربستانی تیمش عنوان کرد: پتکوویچ یک بازیکن خوب و بینالمللی است. داشتن وی برای ما نعمت است و قطعا حضورش در فینال به ما کمک میکند.


عطایی در مورد حریف کاله در دیدار پایانی گفت: قطر تیم کند و قدرتی است اما تایوان سرعتی بازی میکند. ما با هر دو مدل آشنایی داریم و آماده قهرمانی هستیم.


سرمربی تیم والیبال کاله آمل در پاسخ به این سؤال که از صعود به فینال لیگ برتر خوشحالتر شدید یا از صعود به فینال این دوره از مسابقات، تصریح کرد: این دو تورنمنت شرایط متفاوتی داشت. ما سختیهای زیادی در لیگ متحمل شدیم چرا که رقابتها بسیار فشرده برگزار میشد اما در این تورنمنت راحتتر فینالیست شدیم. با این شرایط معتقدم رسیدن به فینال لیگ برتر والیبال برایم لذتبخشتر بود.
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"

بهروز عطایی پس از کسب دومین پیروزی مقابل «لیونگ چین» و صعود به فینال گفت: چیدمان بد حریف در ابتدای بازی کار ما را آسان کرد.



به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بهروز عطایی سرمربی تیم والیبال کاله پس از صعود به فینال چهاردهمین دوره رقابتهای والیبال جام باشگاههای آسیا اظهار کرد: بازی سختی مقابل چین در مرحله نیمه نهایی داشتیم چون قبلا با این تیم بازی کرده بودیم. دو تیم شناخت مطلوبی از یکدیگر داشتند و این موضوع من را قدری نگران کرده بود. اما چیدمان بسیار بد حریف در ابتدای کار موجب شد تا خیلی زود به نتیجه برسیم. آنها با بازیکنان ذخیره و جایگزین وارد زمین شدند ولی خوشبختانه نگرش ما نسبت به تاکتیکهای بازی جواب داد و به راحتی حریف را شکست دادیم.

وی ادامه داد: ما عملکرد خوبی داشتیم بازیکنان من حرفهای هستند و مطمئنا از این بردها مغرور نمیشوند. انتظار داشتیم که بازی مرحله نیمه نهایی سختتر باشد. خوشبختانه با تسلط کار را آغاز کردیم و پیروز شدیم. ما به تواناییهای خود واقف هستیم و با آمادگی کامل در این رقابتها شرکت کردیم.



وی با تقدیر از عملکرد "پتکوویچ" پاسور صربستانی تیمش گفت: وی یکی از بهترین و آمادهترین پاسورهای حال حاضر در سطح بینالمللی است و در این تورنمنت نیز با اختلاف قابل توجهی نسبت به سایر پاسورها به عنوان بهترین نوع خود معرفی میشود.



عطایی در پاسخ به این پرسش که دوست دارید حریف بعدی شما چه تیمی باشد افزود: هر دو تیم قطر و چین تایپه خوب هستند. البته سبک بازی آنها متفاوت است. برای ما فرقی نمیکند که با کدام تیم روبهرو شویم. هدف ما قهرمانی است و برای رسیدن به آن میجنگیم. تیم چین تنها برای حضور در جمع چهار تیم تلاش میکرد و به هدف خود رسید. فکر میکنم بازیکن شماره 8 آنها قدری مصدوم بود به هر حال آمادگی لازم را نداشت و نتوانست به این تیم کمک کند.
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=2]مسابقات والیبال جام باشگاههای آسیا - تهران[/h]
[h=1] سرمربی «لیونگ چین» در نشست خبری حاضر نشد

مربی، سرمربی و کاپیتان تیم والیبال «لیونگ چین» در نشست خبری پس از شکست مقابل کاله حاضر نشدند.

[/h]

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، "شنگ شنگ" سرمربی و "مینگ" کاپیتان تیم والیبال «لیونگ چین» پس از کسب دومین شکست مقابل تیم والیبال کاله و بازماندن از صعود به فینال جام باشگاههای آسیا در نشست خبری حاضر نشدند.
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
قائمی: با برنامه بازی کردیم و به راحتی پیروز شدیم/ حضور ولاسکو انگیزهمان را بالا برد
دریافت کننده تیم والیبال کاله آمل گفت: در بازی برابر نماینده چین با برنامه بازی کردیم و توانستیم حریف را شکست دهیم.
13920206000160_PhotoA.jpg

به گزارش خبرگزاری فارس، فرهاد قائمی پس از صعود کاله به فینال چهاردهمین دوره رقابتهای والیبال جام باشگاههای آسیا در نشست خبری حاضر شد و اظهار داشت: ما برای رسیدن به این جایگاه بسیار تلاش کرده بودیم. بازیهای بسیار خوبی انجام داده بودیم و هیچ حریفی را دست کم نگرفته بودیم. یکی از مهمترین دلایل موفقیت ما انگیزه و همدلی بازیکنان بود.


وی ادامه داد: در بازی امروز چینیها بسیار خوب بازی کردند اما ما آنها را آنالیز کرده بودیم و با برنامه و به راحتی آنها را شکست دادیم.


دریافت کننده تیم والیبال کاله آمل خاطرنشان کرد: سرویسهایی که توسط بازیکنان زده میشود معمولا به دستور کادر فنی است.


قائمی در خصوص حضور خولیو ولاسکو سرمربی تیم ملی والیبال در سالن مسابقه امروز گفت: ولاسکو سرمربی تیم ملی است و ما هم بازیکنانش هستیم. قطعا حضور وی انگیزه بازیکنان را بالا برده بود و با حفظ این انگیزه میتوانیم قهرمان این تورنمنت شویم.
 
بالا