پيروزي چلسي و فنرباغچه مقابل حريفان

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
دور رفت مرحله نيمه نهايي ليگ اروپا
[h=1]پيروزي چلسي و فنرباغچه مقابل حريفان[/h]
[h=2] چلسي و فنرباغچه دور رفت مرحله نيمه نهايي ليگ اروپا را با پيروزي پشت سر گذاشتند.[/h]
00944419.jpg

دور رفت مرحله نيمه نهايي ليگ اروپا با برتري تيم هاي چلسي و فنرباغچه برابر حريفانشان آغاز شد.

به گزارش ايسنا،در سوئيس تيم چلسي موفق شد با نتيجه دو بر يک بازل را شکست دهد. در اين ديدار ابتدا ويکتور موسي در دقيقه 12 چلسي را پيش انداخت تا نيمه نخست اين بازي با برتري مهمان به پايان برسد. در نيمه دوم مسابقه و در دقيقه 87 فابين چار موفق شد از روي نقطه پنالتي گل تساوي بازي را به ثمر برساند اما در آخرين ثانيه هاي بازي داويد لوئيز هافبک برزيلي چلسي موفق شد گل دوم مهمان را به ثمر برساند تا چلسي دست پر از سوئيس برگردد.

در ديگر ديدار اين مرحله در ترکيه، فنرباغچه موفق شد با يک گل بنفيکا را شکست دهد. تک گل فنرباغچه را اگمان کورکماز (72) به ثمر رساند. البته تيم ترکيه اي در دقيقه 47 يک ضربه پنالتي را از دست داد.

بازي هاي برگشت اين مرحله هفته آينده برگزار مي شود.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]بنيتس: با سخت کوشي بازل را برديم[/h]
[h=2] سرمربي موقت چلسي، با خوشحالي از پيروزي تيمش برابر بازل سختکوشي را رمز پيروزي چلسي دانست.[/h]
00943517.jpg

چلسي موفق شد در دور رفت مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا با نتيجه دو بر يک بازل را شکست دهد.

به گزارش ايسنا،رافائل بنيتس ، سرمربي موقت چلسي پس از بازي گفت: شايسته پيروزي بوديم. برابر تيمي بازي کرديم که دفاع فشردهاي داشت و در حملات خود بسيار سريع بودند. شانسهاي خوبي براي گلزني خلق کرديم تا اين که در نهايت توانستيم پيروز ميدان باشيم. تصميم داور در اعلام پنالتي در دقيقه 87 را درک نکردم. داور در اين صحنه اشتباه کرد. با اين حال توانستيم به بازي بگرديم و گل پيروزي را به ثمر برسانيم. در بازي برابر بازل از ابتداي بازي تا انتها سختکوش بوديم. زدن گل در خانه حريف اتفاق خوبي است. اکنون که توانسته ايم نه تنها در خانه حريف گل بزنيم، بلکه به پيروزي برسيم ميتواند شانس حضورمان در فينال را بالا ببرد.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]خسوس: در ليسبون همه چيز فرق خواهد داشت[/h]
[h=2] سرمربي بنفيکا پس از شکست در ديدار رفت اعلام کرد تيمش در ديدار برگشت نسبت به اين ديدار متفاوت خواهد بود.[/h]
00035574.jpg

بنفيکا در ديدار رفت مرحله نيمه نهايي خود در ليگ اروپا با نتيجه يک بر صفر به فنرباغچه ترکيه باخت.

به گزارش فارس،اگمن کوکماز در دقيقه 72 تک گل بازي را وارد دروازه بنفيکا کرد تا اين تيم با شکست راهي ديدار برگشت در خانه خودي شود.

خورخه خسوس در مورد اين ديدار گفت: در ديدار برگشت در ليسبون همه چيز متفاوت با اين ديدار خواهد بود. بايد بگويم که ديدار قبلي ما در ليگ پرتغال برابر اسپورتينگ ليسبون بود که موجب شد ما براي اين ديدار در ليگ اروپا خسته باشيم. ميتوانيم در اين هفته بازيابي بدني خيلي خوبي داشته باشيم و در ديدار برگشت متفاوت ظاهر شويم. همه ما اميدواريم که بتوانيم راهي مرحله بعد شويم.

خسوس در ادامه گفت: هيچ تيم ضعيفي به نيمه نهايي يک تورنمنت اروپايي نميرسد. تيم ما قدرتمند است ولي نفرباغچه با ارائه نمايشي عالي ما را مغلوب کرد. هيچ کس از عملکرد خوب آنها شگفت زده نشد. آنها در اين ديدار بهتر از ما بودند و پيروز شدند. بار ديگر ميگويم، همه چيز در ليسبون با اين ديدار فرق خواهد داشت.

 
بالا