عجیبترین نشانههای سلامت بدن

زینب

کاربر حرفه ای
"بازنشسته"
به گزارش سلامت نیوز به نقل از آرمان ؛ اگر واقعا به پزشکی علاقهمند هستید، همچنین در کنار آن به سلامت خودتان هم اهمیت میدهید بهتر است با چند نشانه عجیب و متفاوت در مورد سلامت بدن آشنا شوید.


راز انگشت ها: تحقیقات نشان داده است که اگر انگشت اشاره کوتاه تر از انگشت حلقه باشد، فرد بیشتر در خطر بیماری آرتروز قرار دارد. در این صورت اگر شما هم از این دسته افراد هستید بهتر است بیشتر مراقب مفاصلتان باشید. اگر دردی در زانو یا آرنج احساس کردید سریعا به پزشک مراجعه نمایید.




دل گفتههای پوست:پوست تاریک و نازک در قسمت گردن بسیار خطرناک است. افرادی که این نشانه را دارند اکثرا از دیابت نوع دوم رنج میبرند. این بیماری میزان ترشح انسولین را در بدن افزایش میدهد سپس هر چه بیماری پیشرفت میکند بدن ضیعف تر میشود حتی خوردن غذاهای مختلف نیز آن را تقویت نمیکند.


اسرار ابرو:ابرو بخشی از بدن است که نشان از غدههای مختلف از جمله تیروئید میدهد. افرادی که ابروهای باریکی دارند مواظب خود باشند که مبادا موردی برای آنها رخ دهد.درست کار نکردن غذه تیروئید بیماریهای مختلفی را ایجاد میکند.


حرفهای گوش: شاید به نظر شما غیرممکن باشد اما گوش از بیماریهای قلبی خبر میدهد. در صورتی که مشکلی در لالههای گوش باشد مانند کبودی یا چروک شدند قلب به درستی وظیفه خود را انجام نمیدهد. چرخش نادرست خون در بدن یا گرفتگی رگها از جمله نشانههای اولیه بیماریهای قلبی هستند.

دار و غذا

 
بالا