پاپي اولين مدال نقره را براي ايران کسب کرد/مهدي زيدوند به مدال نقره رسيد

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
کشتي فرنگي قهرماني آسيا
[h=1]پاپي اولين مدال نقره را براي ايران کسب کرد[/h]
[h=2]عبدالمحمد پاپي فرنگي کار وزن 60 کيلوگرم ايران با قبول شکست مقابل کشتي گير ازبکستاني به مدال نقره مسابقات قهرماني آسيا دست يافت.[/h]
00944064.jpg


در ادامهي مسابقات چهار وزن اول کشتي فرنگي قهرماني آسيا در هند، عبدالمحمد پاپي در فينال وزن 60 کيلوگرم به مصاف حريف قرقيزي رفت که در تايم اول با نتيجه پنج بر يک حريف ازبکستاني را مغلوب کرد اما در تايم هاي دوم و سوم با نتايج مشابه 2 بر يک مغلوب اين کشتي گير شد و نايب قهرمان اين وزن شد تا اولين مدال ايران را بدست آورد.

به گزارش ايسنا، پاپي با پيروزي بر حريفاني از چين تايپه و ژاپن راهي فينال شده بود.

مهدي زيدوند نماينده ايران در وزن 66 کيلوگرم تا دقايقي ديگر براي کسب عنوان قهرماني در مقابل حريفي از کره جنوبي به روي تشک خواهد رفت. محسن حاجي پور و بشيرباباجان زاده نمايندگان اوزان 55 و 120 کيلوگرم، از دور رقابتها کنار رفتند.

نمايندگان سه وزن دوم ايران فردا به مصاف حريفان خود مي روند.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
کشتي فرنگي قهرماني آسيا – هند
[h=1]مهدي زيدوند به مدال نقره رسيد[/h]
[h=2]فرنگيکار وزن 66 کيلوگرم کشورمان با قبول شکست مقابل کشتيگير کرهاي به مدال نقره مسابقات قهرماني آسيا بسنده کرد.[/h]
00030653.jpg


در ادامه روز نخست رقابتهاي کشتي فرنگي قهرماني آسيا مهدي زيدوند، نماينده وزن 66 کيلوگرم کشورمان پس از استراحت در دور اول، در دور دوم مقابل آرسن آيل چييف از قرقيزستان پيروز شد و به نيمه نهايي راه يافت.

به گزارش فارس، زيدوند در اين مرحله نيز با برتري مقابل شيميزو هيرويوکي دارنده مدال برنز 2011 آسيا از ژاپن فيناليست شد تا براي کسب مدال طلا به مصاف کيم جي هيون از کرهجنوبي برود. نماينده وزن 66 کيلوگرم کشورمان با شکست مقابل نماينده کرهجنوبي به مدال نقره دست يافت.

پيش از اين عبدالمحمد پاپي فرنگيکار وزن 60 کيلوگرم کشورمان با قبول شکست مقابل نوربک خولموخاماتوف از ازبکستان به مدال نقره مسابقات قهرماني آسيا دست يافته بود.

در وزن 55 کيلوگرم هم محسن حاجيپور در همان دور اول مقابل کانيبک ژولچوبکوف از قرقيزستان شکست خورد و از گردونه رقابتها کنار رفت.

در 120 کيلوگرم هم بشير باباجانزاده پس از پيروزي مقابل حريفي از هند در دور اول، در دور دوم مغلوب حريف تاجيکستاني خود شد. نماينده سنگينوزن کشورمان هم با توجه به شکست حريفش در مرحله بعد از دور مسابقات کنار رفت.

 
بالا