وصیت نامه سردار شهید صادق مزدستان (وصیت نامه ای بسیار زیبا)

مجنون الحسین

کاربر فعال
"بازنشسته"
[h=2]وصیت نامه سردار شهید صادق مزدستان (وصیت نامه ای بسیار زیبا)[/h]
ما پيروان علی (ع) هستيم که امروز خداوند اين منت را بر ما نهاد و در آزمايش الهی سربلندمان کرد. آری پيروان همان علی (ع) هستيم که در مقابل ظلم و ستم ساکت ننشست و عليه ظلم قيام کرد.
وقتی که پيرو علی (ع) باشيم نمی توانيم ساکت بنشينيم تا اسلام در خطر بيفتد و غارتگران قرن به مملکت اسلامی تجاوز کنند. من به جبهه حق عليه باطل می روم تا بتوانم دينم را نسبت به اسلام و انقلاب ادا نمايم . . .

اگر در اين جنگ پاهايم قطع گردد با دست و اگر دستم قطع گردد با زبانم و اگر زبانم قطع شود با چشمم و اگر چشمم از کاسه درآيد با آخرين وسيله بدنم که خونی در رگهايم جاری است انقلاب اسلامی خود را به رهبری قائد اعظم امام خمينی به تمام جهان صادر می کنم. خون خود را می دهم و شما بازماندگانم پيام خون مرا بدهيد . . .
پدر جان همان طور که شما مرا به اين سن رساندی اميد داشتی که من در طول دوران زندگی ام عصای دست شما باشم ولی خواست و مشيعت خداوند اين بود که امانتی را به شما پس بگيرد و شما پدر عزيز بايد خوشحال باشی که امانتی را به پروردگار خود تحويل دادی و خوب از او مواظبت کردی و نگذاشتی که باطل شود.آری من بيشتر نمی توانم در مقابل شما عرض ادب کنم. چون توصيف شما بالاتر از اين است که بخواهم روی کاغذ بياورم. اميدوارم که حلالم کرده باشی . . .
ای مادر عزيز! در اين راه آنقدر مقاومت خواهم کرد و شکنجه خواهم کشيد و حتی حرفهايی از اين کوردلان خواهم خورد تا اين که لياقت آن را پيدا کنم تا با آخرين وسيله بدنم که خونی در رگهايم جاری است انقلاب اسلامی را به تمام جهان صادر کنم.





ای پدر عزیز وگوهربارم!من به آرزوی خود که همان شهادت در راه خدا می باشد رسيدم. اولين علت آن فطرت خداشناسی يا به عبارت ديگر ذات درونی ام بوده و دومين علت تربيت صحيح شما نسبت به فرزندانت بوده است.
مادرم! احسن بر شما که واقعاً خير و سعادت فرزندت را می خواستی، مانع از عزيمتم نشدی بلکه تشويقم می کردی و مرا با دستان خود به سوی لقاءاللّه فرستادی.
تشکر می کنم از مادر که دعا می کرد که فرزندش شهيد شود. من نمی دانم چه بگويم چه بگويم، فقط می توانم بگويم که فاطمه زهرا (س) را زيارت کنی. آری مادر عزيزم خدا از تو راضی و خشنود است. مادرم اگر من شهيد شدم شما شال عزا بر سر مگذار، جشن بگير و خوشحال باش که رسالت مادری خود را خوب انجام دادی . . .

روی قبرم پرچم سبز لا الا اله الا اللّه بگذاريد تا دشمنان کوردل و زبون ما رسوا شوند.
می دانم اگر سر بريده ام را هم برايت بياورند به جبهه های نبرد پرتاب می کنی.
بر مزارم همچون زينب (س) استوار و مثل کوه محکم باش و در مقابل مشکلات درونی بيشتر مقاومت کن و پيرو اين آيه باش که می فرمايد : انا للّه و انا اليه راجعون. آری مادرم حلالم کن که من به خدا پيوستم . . .

برادرانم شما بايد هدفم را دنبال کنيد و ادامه دهنده راهم باشيد و خدا را يک لحظه از ياد مبريد که قرآن در اين زمينه می فرمايد: « الا بذکر اللّه تطمئن القلوب » آری برادران! خداوند ياری کنندة شماست . امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه جاری سازيد .




ای خواهرانم شما بايد زينب (س) را الگوی خود قرار دهيد و با حجاب خود پيام خون مرا بدهيد . . .

دوستانم! شما برای من با وفا بوديد و من در حق شما اگر بدی کردم مرا ببخشيد. از همه مهم تر در شب اول قبرم تنهايم نگذاريد چون از فشار تاريکی قبر می ترسم. دعا کنيد که خداوند تبارک و تعالی مرا ببخشد .


ای امت مسلمان ايران! بدانيد که هر قطره خون شهدا دارای پيامی است و بر شماست که پيام خون را به جهانيان برسانيد و اسلام را با رسالت سجاد گونه تان صادر کنيد. به شما مژده می دهم که با داشتن جوانانی عاشق در راه خدا که جان شيرين خود را در کف نهاده اند و هر لحظه در انتظار شهادت به سر می برند ما شکست نخواهيم خورد. چون نيروی الهی در وجود رزمندگان ما است. آموزگار آنها سالار شهيدان اباعبداللّه الحسين (ع) می باشد که چگونه مردن را چه خوب آموخت و از اين رو اسلام مستحکم تر و پابرجاتر خواهد ماند. پس اسلام پيروز است چون عاشق دارد .

 
بالا