نوشاد عالميان در کاپ آسيا چهارم شد/تيم ملي ايران در ردهبندي مدالي صدرنشين شد

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]نوشاد عالميان در کاپ آسيا چهارم شد[/h]
[h=2] پينگپنگ باز المپيکي ايران به مقام چهارمي پينگپنگ کاپ آسيا بسنده کرد.[/h]
00940139.jpg

نوشاد عالميان براي کسب مقام سومي به مصاف "يوآن چوانگ چي" از چين تايپه رفت که در نهايت با امتيازهاي 11- 9، 11-7، 11-3 و 11-7 با نتيجه چهار بر صفر شکست خورد. در دوره قبل اين رقابتها هم نوشاد عالميان توانسته بود مقام چهارمي را از آن خود کند.

عالميان در اين رقابتها با حريفان قدرتمندي مبارزه کرد و با شکست چن آن، پينگپنگ بازي از چين تايپه که رنکينگ بيست و هفتم جهان را داشت به مرحله نيمه نهايي رسيد. اما نتوانست مقام سومي اين دوره از رقابتها را به خود اختصاص دهد.

به گزارش ايسنا، نيما عالميان ديگر نماينده ايران، بدون کسب پيروزي پيش از اين از دور رقابتها حذف شده بود. فينال اين مسابقات بين دو پينگپنگ باز چيني برگزار ميشود.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
مسابقات وزنهبرداري قهرماني نوجوانان جهان - ازبکستان
[h=1]تيم ملي ايران در ردهبندي مدالي صدرنشين شد[/h]
[h=2] تيم وزنهبرداري نوجوانان ايران با کسب شش مدال طلا، سه نقره و سه برنز در ردهبندي مدالي سومين دوره رقابتهاي وزنهبرداري قهرماني جهان، اول شد.[/h]
00030592.jpg

با سه مدال طلاي عليرضا دهقان در دسته 85 کيلوگرم، دو مدال طلا و يک نقره ميلاد رشيدي و سه برنز اميرحسين فضلي در دسته 94 کيلوگرم و يک مدال طلا و دو نقره عليرضا سليماني در دسته 94+ کيلوگرم جمع مدالهاي تيم وزنه برداري نوجوانان کشورمان به 11 مدال رسيد و ايران را در صدر جدول مدالي اين رقابتها قرار داد.

به گزارش فارس، در اين رده بندي بعد از ايران که صاحب پنج نشان طلا، سه نقره و سه برنز شد، تيمهاي روسيه با 4 طلا، 2 نقره و 3 برنز و تيم چين با 4 طلا، 2 نقره و 2 برنز در رده هاي دوم و سوم قرار گرفتند.

در سومين دوره رقابتهاي وزنه برداري قهرماني نوجوانان جهان مجموعا 18 کشور در بخش پسران صاحب مدال شدند که رده بندي 6 تيم برتر در زير آمده است:



1-ايران با 6 طلا، 3 نقره و 3 برنز



2-روسيه با 4 طلا، 2 نقره و 3 برنز



3-چين با 4 طلا، 2 نقره و 2 برنز



4-کره شمالي با 4 طلا، يک نقره



5-قزاقستان با 2 طلا، 3 نقره و 7 برنز



6-ارمنستان با 2 طلا، يک نقره

 
بالا