""" اخبارنقل و انتقالات فوتبال اروپا """

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
286333hp2.jpg

[h=2]لیورپول و پیشنهاد 8.2 میلیون یورویی برای انتقال تبس[/h]

یورپولی ها از مدت ها قبل کارلوس تبس را زیر نظر دارند و پیش از این دو بار برای به خدمت گرفتن قرضی او تلاش کرده بودند
سایت گل- در حالی که شایعات در مورد جدایی لوئیس سوارس از لیورپول روز به روز قوت می گیرد، مدیران باشگاه مرسی به دنبال خرید کارلوس تبس، ستاره آرژانتینی منچسترسیتی هستند.
لوئیس سوارس به تازگی از علاقه اش برای ترک لیگ برتر گفته و رئالی ها سخت به دنبال به خدمت گرفتن او هستند؛ به همین دلیل لیورپولی ها چند گزینه ای جمله لوئیس موریل، مهاجم اودینزه را زیر نظر دارند.
از سوی دیگر، لیورپولی ها از مدت ها قبل کارلوس تبس را زیر نظر دارند و پیش از این دو بار برای به خدمت گرفتن قرضی او تلاش کرده بودند. اکنون با جدی شدن موضوع جدایی سوارس، آنها پیشنهادی 8.2 میلیون یورویی برای خرید این بازیکن داده اند.
منچسترسیتی هم آماده است تا این مهاجم دردسرساز آرژانتینی را که در سال 2009، 28 میلیون یورو هزینه روی دست آنها گذاشت و تنها یک سال دیگر از قراردادش با دستمزد هفتگی 232 هزار یورویی باقی مانده، را بفروشند.
شایعات در ایتالیا حاکی از آن است که یوونتوسی ها از بیشترین شانس برای به خدمت گرفتن این بازیکن برخوردار است و دو طرف بر سر بندهای شخصی انتقال هم به توافق رسیدند؛ اما خود تبس احتمال انتقالش به باشگاه هایی مانند پاری سن ژؤمن و موناکو را نیز رد نکرد.
لیورپول نمی تواند از پس دستمزدی که سیتی به تبس می پردازد، بربیاید اما حاضر است قراردادی طولانی مدت با دستمزد 117 هزار یورو در هفته به این بازیکن پیشنهاد بدهد.
سیتی هنوز به طور رسمی پیشنهادی برای تمدید قرارداد به سیتی نداده؛ هرچند این بازیکن علاقه زیادی به کار کردن زیر نظر مانوئل پیگرینی، سرمربی آینده این باشگاه دارد. ولی در صورتی که او قراردادش را تمدید نکند، مدیران سیتی مطمئنا او را خواهند فروخت.



بعد از یک فصل بدون جام، مدیران سیتی قصد دارند خریدهای زیادی در تابستان انجام بدهند و در همین چند روز اخیر خرید خسوس ناباس و فرناندینیو را نهایی کردند.
از سوی دیگر آنها به دنبال خرید ادینسون کاوانی از ناپولی هستند و ژکو نیز احتمال اتحاد را ترک خواهد کرد.
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
277519hp2.jpg

[h=2]آرسنال 26 میلیون یورو برای فلینی میپردازد[/h]

باشگاه لندنی قصد دارد بند بازخرید قرارداد این ملیپوش بلژیکی را فعال کند.
سایت گل – آرسنال پیشنهادی 26 میلیون یورویی برای خرید مروانه فلینی ارائه کرده است.
در قرارداد فلینی با اورتون این بند ذکر شده که میتوان آن را با 26 میلیون یورو فسخ کرد و آرسنال به همین دلیل این بند را فعال کرده است.
این بالاترین پیشنهاد تاریخ باشگاه آرسنال است. این پیشنهاد در همان روزی بوده که روبرتو مارتینس مربی اورتون شده.
در قرارداد فلینی مبلغ بازخرید او برای 4 باشگاه برتر 26 میلیون یورو و برای باشگاهی که به لیگ قهرمانان نرسیده 28 میلیون یورو ذکر شده.
در یک سال گذشته او را چلسی میخواسته و البته پس از رفتن دیوید مویس به منچستریونایتد خبرهایی از رفتن او به این تیم هم به گوش رسیده.
اما آرسنال که در این فصل 118 میلیون یورو برای خرج کردن دارد میتواند او را خریداری کند. این بیشترین بودجه نقل و انتقالات تاریخ آرسنال است.
سایت گل – آرسنال پیشنهادی 26 میلیون یورویی برای خرید مروانه فلینی ارائه کرده است.
در قرارداد فلینی با اورتون این بند ذکر شده که میتوان آن را با 26 میلیون یورو فسخ کرد و آرسنال به همین دلیل این بند را فعال کرده است.
این بالاترین پیشنهاد تاریخ باشگاه آرسنال است. این پیشنهاد در همان روزی بوده که روبرتو مارتینس مربی اورتون شده.


در قرارداد فلینی مبلغ بازخرید او برای 4 باشگاه برتر 26 میلیون یورو و برای باشگاهی که به لیگ قهرمانان نرسیده 28 میلیون یورو ذکر شده.
در یک سال گذشته او را چلسی میخواسته و البته پس از رفتن دیوید مویس به منچستریونایتد خبرهایی از رفتن او به این تیم هم به گوش رسیده.
اما آرسنال که در این فصل 118 میلیون یورو برای خرج کردن دارد میتواند او را خریداری کند. این بیشترین بودجه نقل و انتقالات تاریخ آرسنال است.
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
284592hp2.jpg


[h=2]آبیدال: دوست دارم با پیراهن موناکو خداحافظی کنم[/h]

این بازیکن 33ساله گفته دوست دارد بازیاش را در ورزشگاه لویی دوم به پایان برساند.
سایت گل – اریک آبیدال، مدافع سابق بارسلونا دوست دارد در موناکو به فوتبالش پایان دهد و البته گفته شاید هم به پاری سن-ژرمن برود.
بارسلونا قرارداد این بازیکن 33ساله را تمدید نکرد و به این ترتیب او بازیکن آزاد است.
آبیدال که عمل پیوند کبد موفقیت آمیزی داشته میگوید چند مقصد احتمالی میتواند داشته باشد: «میخواهم بازی کنم، اما نمیدانم کجا. من البته چندین گزینه دارم اما هیچ چیز قطعی نیست.
اگر بتوانم دوران بازیام را در فرانسه با موناکو به پایان برسانم خوب است، اما این اولویت من نیست. من با همین احتمال میتوانم به پاری سن-ژرمن بروم یا در اسپانیا بمانم.
روشن است که موناکو یکی از بهترین گزینهها برای من است. اکنون باید انتخاب صحیحی انجام دهم و برای این کار عجله نخواهم کرد.»
او مورد توجه لیون و نیس هم قرار دارد: «بازگشت به لیون فرصت خوبی برای من است. رمی گارد گفت خوشحال خواهد شد به لیون بروم، اما من هیچ تماسی با ژان میشل اولا (رییس باشگاه) نداشتهام.
کلود پوئل هم گفت به نیس بروم. این هم گزینه خوبی است. اما من هیچ باشگاهی را از لیست خود حذف نمیکنم.»
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
266871hp2.jpg

[h=2]برونو آلوش به فنرباغچه پیوست[/h]

باشگاه ترکیهای اعلام کرده که این ملیپوش پرتغالی را با مبلغی نهچندان زیاد خریداری کرده.
سایت گل – فنرباغچه برونو آلوش را با قیمت 5.5 میلیون یورو از زنیت سنپترزبورگ خریداری کرد.
این بازیکن 31ساله در سال 2010 با قیمت 22 میلیون یورو به تیم روسیهای پیوسته بود. او اکنون با باشگاه استانبولی قراردادی سهساله امضا کرده است.
فنر در لیگ اروپای فصل پیش به نیمهنهایی رسیده بود. آنها در سوپرلیگ ترکیه هم دوم شدند.
این ملیپوش پرتغالی 63 بازی ملی دارد. او دو بار با زنیت قهرمان لیگ روسیه شد و پیش از آن هم 9 فصل را با پورتو گذراند.
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
218259hp2.jpg


[h=2]مدیر آرسنال: پول خرید وین رونی را داریم[/h]

آیا مدیر آرسنال گفته آنها اوضاع مالی مناسبی دارند و قصد دارند در سطح بایرن مونیخ باشند.
سایت گل – ایوان گازیدیس، مدیر ارشد اجرایی آرسنال گفته آنها توان مالی لازم برای خرید وین رونی را دارند.
آرسن ونگر گفته بود اگر رونی فروختنی باشد خرید او کار سختی نیست و گفته میشود رونی هم از رفتن به آرسنال بدش نمیآید.
از گازیدیس پرسیدند آیا آرسنال میتواند بیست و چند میلیون یورو برای خرید رونی بپردازد و دستمزد 200هزار یورویی در هفتهای او را هم پرداخت کند و او گفت: «البته که میتوانیم این کار را بکنیم. حتی بیشتر از این را هم میتوانیم.
ما مبلغ مشخصی در صندوق خود پسانداز کردهایم. سودهای جدیدی هم در راهاند و با همه اینها میتوانیم کاری کنیم که به هیجان بیایید.
اگر آرسن فکر میکند خرید بازیکنان بزرگ کار درستی است، مشکلی نیست. امسال همان سالی است که مدتها بود انتظارش را میکشیدیم و برایش برنامه داشتیم. امسال توان مالی ما اوج میگیرد.
ما میتوانیم به گزینههایی فکر کنیم که پیشتر ظرفیت اقتصادیاش را نداشتیم. ما در دو فصل پیش رو پیشرفت خواهیم کرد و این برای باشگاه عالی است.»
او میگوید آرسنال میتواند به حد بایرن مونیخ برسد: «ما باید بتوانیم در سطح باشگاهی مانند بایرن مونیخ رقابت کنیم. نه این که حالا در آن سطح باشیم، بلکه باید پیشرفت کنیم تا به آن سطح برسیم. اما به نظرم ما باشگاهی بینهایت جاهطلب هستیم.»
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
221846hp2.jpg


[h=2]هالک: بله، با چلسی تماس داشتهام[/h]

این بازیکن برزیلی در سال 2012 به زنیت پیوست. او ممکن است به استمفورد بریج برود.
سایت گل – هالک، مهاجم زنیت گفته شاید به چلسی برود.
ژوزه مورینیو ظاهرا دوست دارد این بازیکن 26ساله را بخرد و او هم مدتهاست تحت نظر چلسی است.
با این حال زنیت در سال 2012 با مبلغ 80 میلیون یورو او و اکسل ویتسل را خریداری کرد.
هالک در اردوی برزیل برای جام کنفدراسیونهاست. او میگوید: «اگر بگویم تماسی برقرار نشده دروغ گفتهام. اما در حال حاضر نباید به این موضوع پرداخت. من 100 درصد روی تیم ملی متمرکز هستم.
من پیراهن تیم ملی را با افتخار میپوشم. خانواده و دوستان من را دنبال میکنند. امیدوارم که قهرمان جام کنفدراسیونها شویم.»
او میخواهد خود را به مردم برزیل ثابت کند: «من برزیل را در سنی بسیار پایین ترک کردم و در 18سالگی به ژاپن رفتم و سه سال و نیم را آنجا گذراندم. سپس به پورتو رفتم. همه چیز در زندگی من بسیار سریع اتفاق افتاد و بعد هم در اروپا شناخته شدم. همه چیز سریع روی داد اما دور از برزیل. متاسفانه همه برزیلیها من را تعقیب نمیکنند و من را نمیشناسند. اما ما دیداری دوستانه (با فرانسه) داریم، و پنج بازی جام کنفدراسیونها هم هست. همین کافی است. طرفداران من را خواهند شناخت و خواهند دید من که هستم.»
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
285590hp2.jpg


[h=2]مورینیو به دنبال جذب کاوانی، جووتیچ وهالک برای چلسی[/h]

طبق گزارش منتشره در روزنامه دیلی میل، سرمربی پرتغالی 130میلیون یورو برای خرید در بازار نقل و انتقالات تابستانی در اختیار داردوهدفش تقویت خط حمله چلسی است
سایت گل- طبق گزارش منتشره در دیلی میل که در روزنامه آ.اس نیز بازتاب یافته، ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی باشگاه چلسی درنظر دارد تا به تقویت خط حمله این تیم بپردازد و مبلغ 130 میلیون یورویی که برای هزینه کردن در بازار نقل و انتقالات تابستانی در اختیارش قرار گرفته را برای تقویت خط حمله تیمش هزینه خواهد کرد و آن را برای خرید جووتیچ، هالک و کاوانی خواهد پرداخت.
دراین گزارش به این نکته اشاره شده که سران چلسی برای خرید کاوانی از ناپولی، پیشنهادی بیش از 60 میلیون یورویی را ارائه کرده اند. دراین میان آئورلیو د لائورنتیس ، رئیس باشگاه ناپولی هم در صحبت هایی برقراری تماس هایی میان سران دو باشگاه را تائید کرده و گفته:« سران چلسی به جذب کاوانی ابراز تمایل کرده اند. فکر می کنم که به زودی به من زنگ خواهند زد. من خوشحال می شوم که او بماند ؛ ولی اگر در نهایت بخواهد برود هم سعی می کنیم که جای خالی او را به بهترین نحو ممکن پر کنیم.»
طبق این گزارش، سران چلسی علاوه بر کاوانی، برای جذب هالک هم آستین بالا زده اند و پیشنهادی 40 میلیون یورویی را به زنیت ارائه کرده اند( این درحالی است که سران این باشگاه روسی، با پرداخت 55 میلیون یورو به پورتو، او را به خدمت گرفته بودند.)
مورینیو علاوه بر این دو بازیکن، استووان جووتیچ، گزینه مدنظر یوونتوس را هم زیر ذره بین گرفته و انتقال او به استمفورد بریج هم می تواند هزینه ای معادل 30 میلیون یورو را روی دست سران چلسی بگذارد.
در صورتی که مورینیو در جذب یکی از این سه بازیکن ناکام بماند، برای جذب ادین ژکو دست به کار می شود؛ بازیکنی که خریداری او کمی اقتصادی تر و منطقی تربه نظر می رسد
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
276095hp2.jpg
[h=2]وراتی:اول به رقابتهای اروپایی فکر می کنم وبعد به رئال[/h]

ستاره 20 ساله ایتالیایی در صحبت هایی اعلام کرده که درحال حاضر تمام تمرکزش را برروی رقابت های اروپایی زیر 21 ساله ها قرار داده است
سایت گل- مارکو وراتی، ستاره 20 ساله ایتالیایی در صحبت هایی اعلام کرده که در حال حاضر تمرکزش را برروی قهرمانی با تیم ملی زیر 21 ساله های ایتالیا برای کسب عنوان قهرمانی اروپایی قرارداده و به داستان انتقال احتمالی اش به رئال مادرید اشاره کرده است

این بازیکن جوان که در پاری سن ژرمن توپ می زند و از او به عنوان یکی از آینده دارترین بازیکنان آترزوری یاد می شود، حالا یکی از گزینه های مدنظر رئال مادرید برای بازار نقل و انتقالات تابستانی است و دراین میان وراتی در صحبت هایی اعلام کرده که انتقال احتمالی به رئال، دراولویت اول برنامه های او نیست.

وراتی در صحبت هایی به خبرنگاران گفته:« شایعاتی مبنی برانتقال من به رئال؟ من درحال حاضر دراردوی تیم ملی زیر21 سال هستم. این اتفاقی است که یک بار در زندگی ام رخ می دهد و کاملا تمرکزم را برروی این تورنمنت قرار داده ام.بعد از این تورنمنت خواهیم دید که چه خواهد شد.»


وراتی در ادامه درمورد کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی اش در پاری سن ژرمن که گمانه زنی های فراوانی هم درمورد احتمال انتقال او به رئال به گوش می رسد اظهارنظر کرد و گفت:« من فقط می توانم بگویم که او سرمربی بزرگی است و تاجایی که من خبردارم، هنوز سرمربی پاری سن ژرمن است. اگر او به تیم دیگری برود، به من ارتباطی ندارد.»


وراتی در جولای سال 2012 به پاری سن ژرمن پیوست وبعد از درخششی که در طول این فصل با پیراهن این تیم داشت، به شهرت به مراتب بیشتری دست یافت. وراتی در طول این فصل در 39 بازی به میدان رفته و نقش بازیساز را در خط میانی تیم باشگاهی اش ایفا کرده و مبدل به یکی از مهره های ثابت این تیم شده است


منبع خبرها سایت ورزشی گل
 
بالا