سوغات سرخها از رشت كلوچه نبود/ پرسپوليسيها كمردرد، بدن درد و پا درد سوغاتي آوردند!

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]باقري: مهدويکيا از خودگذشتگي بزرگي کرد[/h]
[h=2] کاپيتان سابق پرسپوليس از مهدويکيا به خاطر حرکتي که ديروز در بازي اين تيم با داماش انجام داد تشکر کرد.[/h]
00944044.jpg

کريم باقري که در تمرين امروز پرسپوليس حضور يافته درباره بازي پرسپوليس با داماش اظهار کرد: بازي بدي نبود. هر دو تيم با احتياط بازي ميکردند و به ويژه در وقتهاي اضافه دوست داشتند که کار به ضربات پنالتي کشيده شود که اين طور هم شد و خوشبختانه پرسپوليس توانست ضربات خوبي را به سمت دروازه داماش بزند و بازي را ببرد.

وي درباره حرکت مهدوي کيا در بازي ديروز گفت: فکر ميکنم مهدي با آن شرايطي که داشت، کار بزرگي انجام داد. دستش درد نکند که به رشت و اردوي تيم رفت. او خيلي از خود گذشتگي کرد. از طرف بازيکنان از او تشکر ميکنم و بد نيست که از اين طريق هم مجددا به او فوت مادر بزرگوارش را تسليت بگويم.

به گزارش ايسنا، باقري درباره بازي فينال جام حذفي گفت: بازي با سپاهان هميشه بازي سختي است. پرسپوليس و سپاهان هميشه بازيهاي خوبي با هم انجام دادهاند. هر دو تيم ميخواهند قهرمان شوند و هر کس که از نظر بدني و روحي – رواني آمادگي لازم را داشته باشد ميتواند برنده اين بازي شود.

کاپيتان سابق تيم ملي همچنين درباره وضعيت ايران براي صعود به جام جهاني 2014 گفت: طبق نظر اکثر کارشناسان تيم ملي فعلا خوب بازي نميکند و خوب نتيجه نميگيرد که همين موضوع کار را براي صعود سخت کرده است اما سه بازي مهم تا پايان بازيهاي مقدماتي باقي مانده است که اميدوارم بازيکنان با شرايط خوبي در اين بازيها حاضر شوند. آرزوي همه مردم صعود تيم ملي به جام جهاني است و من هم اميدوارم که بتوانيم با کسب امتيازهاي لازم از بازيهاي باقي مانده به جام جهاني صعود کنيم.

 
بالا