█▓▒░ خبـرهای کوتـاه از تیم ملـی فوتبـال ایـران █▓▒░

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
جلال حسيني: همه مي‌خواهيم کي‌روش بماند

سيد جلال حسيني گفت: همه مي‌خواهيم کارلوس کي‌روش صددرصد در تيم ملي بماند.
00988549.jpg

سيد جلال حسيني در گفت‌وگو با ايسنا اظهار کرد: تيم ملي همه تلاشش را در جام جهاني کرد اما متاسفانه به نتيجه‌اي که مي‌خواستيم نرسيديم اما فکر مي‌کنم مردم شاهد اين بودند که با همه تلاش بازي کرديم و با بدشانسي نتوانستيم در بازي آخر نتيجه لازم را بگيريم ضمن اينکه مقابل آرژانتين هم حق‌مان باخت نبود.

وي گفت: کارلو س کي‌روش مربي بزرگي است که تيم ملي را به اين شرايط رساند و همه بازيکنان مي‌خواهند که اين مربي در تيم ملي بماند تا ما بتوانيم در جام ملت‌ها هم موفق باشيم.
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
آيت‌اللهي: زمان رفتن کي‌روش معلوم نيست

نايب رئيس اول فدراسيون فوتبال گفت: زمان رفتن کي‌روش مشخص نيست و با او مذاکره خواهيم کرد.
00938626.jpg

هادي آيت‌‌‌اللهي در مورد اينکه کارلوس کي‌روش تا چه زماني در ايران حضور دارد، عنوان کرد: او در حال حاضر به تهران آمده و فعلاً زمان بازگشتش مشخص نيست و در اين مدت مذاکراتي با او انجام خواهيم داد.

به نقل از فارس، وي در مورد اينکه چه زماني قرار است با کي‌روش جلسه برگزار کند، خاطرنشان کرد: اين مسئله مشخص نشده اما طي روز‌‌هاي آينده براي مذاکرات‌مان را با او ادامه مي‌دهيم.
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
عنايتي: ماندن کي‌روش بهتر از رفتن اوست

مهاجم باتجربه تيم فوتبال پديده مشهد اعتقاد دارد که ماندن کارلوس کي‌روش به سود تيم ملي‌ فوتبال ايران است و فدراسيون بايد او را حفظ کند.
00940944.jpg

رضا عنايتي ضمن بيان اين مطلب اظهار داشت: کي‌روش مربي تأثيرگذاري است و نمي‌‌توانيم از کارنامه او به سادگي عبور کنيم. او در اين چند سال پاي يکسري از بازيکنان ايستاد و روي اصول خودش پافشاري کرد. اين حرفه‌اي است که يک مربي براساس تفکرات خود بازيکنانش را انتخاب کند و فکر مي‌‌کنم کي‌روش توانست تأثير مثبتي در فوتبال ايران داشته باشد.

به نقل از تسنيم، وي در ادامه افزود: به عنوان مثال مهرداد پولادي دو سال بازي نکرد ولي کي‌روش به پاي او ايستاد. شما ديديد که پولادي هم جواب اعتماد اين مربي را داد و بازي‌هاي بسيار خوبي را به نمايش گذاشت. من اعتقاد دارم ماندن اين مربي خيلي بهتر از رفتنش است و مطمئناً مي‌‌تواند در آينده تغييرات مثبتي را در تيم ملي به وجود آورد.

عنايتي در پاسخ به اين سؤال که «آيا هزينه 12 ميلياردي براي حفظ کادرفني تيم ملي سنگين نيست؟»، گفت: ما بايد به نتيجه کار کي‌روش و بازدهي او توجه کنيم و اگر او در تيم ملي‌ تحول به وجود آورد، اين پول نوش جانش باشد. البته معتقدم کي‌روش در اين چند ماه بيش از حد آزاد شده بود و در شيوه کار با او بايد تجديدنظر صورت گيرد. کي‌روش نبايد در مورد تمامي مسائل تصميم‌گيرنده باشد.

مهاجم سابق تيم ملي‌ خاطرنشان کرد: مسئولان فدارسيون فوتبال بايد بداند که کي‌روش زير نظر آنها کار مي‌‌کند و قرار نيست اين مربي در مورد تمامي مسائل فوتبال ايران تصميم بگيرد و حتي با زبان تهديد صحبت کند. شيوه کار با کي‌روش به نظر من بايد اصلاح شود. در ضمن فکر مي‌‌کنم بايد به او زمان بدهيم تا با آرامش در تيم ملي‌ تغيير نسل به وجود بياورد. ما بايد براي رسيدن به اهداف بزرگ حتي از جام‌هاي کوچک صرف‌نظر کنيم.
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
مشکل فوتبال ماندن يا نماندن کي‌روش نيست

سرپرست تيم فوتبال استقلال گفت: مشکل فوتبال ما ماندن و يا نماندن کارلوس کي‌روش نيست، بلکه عدم برنامه‌ريزي و مديريت درست است .
00947021.jpg

ميرشاد ماجدي درباره عملکرد تيم ملي ايران در جام جهاني 2014 برزيل اظهار داشت: بازيکنان تيم ملي در اين مسابقات زحمت خود را کشيدند و هر آنچه در توان‌شان بود، به نمايش گذاشتند.

به گزارش تسنيم، وي افزود: فوتبال 3 فاز دفاعي، انتقال و حمله دارد. در فاز دفاع طبق آمارهاي فيفا عملکرد خيلي خوبي داشتيم اما به لحاظ حمله در رده‌هاي انتهايي قرار گرفتيم. کارلوس کي‌روش به عنوان سرمربي تيم ملي، به لحاظ روحي و رواني و همچنين انسجام خط دفاع روي بازيکنان خوب کار کرده بود اما بايد قبول کرد که در فاز حمله ضعيف عمل کرديم.

سرپرست تيم فوتبال استقلال با اشاره به قرار گرفتن ايران در رده چهارم گروه خود تصريح کرد: در جام جهاني 1978، يک امتياز، 98 فرانسه 3 امتياز، 2006 آلمان يک امتياز و در برزيل هم يک امتياز کسب کرديم. اين موضوع نشان مي‌دهد که به لحاظ کسب امتياز، تغييري در تيم ملي ايجاد نشد. زماني مي‌توان درباره عملکرد خوب تيم ملي صحبت کرد که از گروه خود بالا رفته باشد. البته قبول دارم که مقابل تيم پرستاره آرژانتين خوب بازي کرديم و دقايق آخر گل خورديم.

ماجدي خاطرنشان کرد: ميانگين دوندگي در جام جهاني 2014 برزيل تاکنون 106/8 بوده است که ما در اين زمينه ميانگين 107/1 را داريم که آمار بسيار خوبي به حساب مي‌آيد اما در مالکيت توپ و دادن پاس خيلي ضعيف بوديم.

وي در خصوص بحث تمديد قرارداد کارلوس کي‌روش گفت: مشکل ما ماندن يا نماندن کي‌روش نيست. مشکل فوتبال ايران، عدم برنامه‌ريزي و ساختارهاي مناسب است. مديريت در فوتبال ما ايراد دارد. کي‌روش 4 سال با پستي و بلندي در ايران کار کرد.

سرپرست استقلال تاکيد کرد: اگر قصد داريم، در فوتبال پيشرفت کنيم، بايد هم اکنون براي جام ملت‌هاي آسيا و تشکيل اردوها برنامه‌ريزي درستي انجام دهيم. ماندن يا نماندن کي‌روش بايد در مرحله بعدي تصميم‌گيري‌ها ما باشد و نخست به فکر برنامه‌ريزي و مديريت در فوتبال‌مان باشيم.

ماجدي در پايان با اشاره به اردوي تيم استقلال در ترکيه عنوان کرد: با توجه به اينکه منتظر اضافه شدن ملي‌پوشان به تمرينات هستيم، هنوز تاريخ دقيق سفر به ترکيه مشخص نشده اما به احتمال زياد 17 يا 18 تيرماه راهي ترکيه و شهر استانبول مي‌شويم. در اين اردو دو بازي دوستانه نيز برگزار خواهيم کرد.
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
افشارزاده: عملکرد تيم ملي مثبت بود

مديرعامل باشگاه استقلال مي‌گويد با اين که مبلغ قرارداد کارلوس کي‌روش سنگين است، ولي بايد تمامي فاکتورها را در اين زمينه در نظر بگيريم.
00026802.jpg

بهرام افشارزاده عملکرد تيم ملي فوتبال ايران در جام جهاني 2014 برزيل را مثبت ارزيابي کرد و گفت: به نظرم ملي‌پوشان ايران هر آنچه را که در توان داشتند در معرض نمايش گذاشتند و در مجموع عملکرد تيم ملي قابل قبول بود.

به گزارش ايسنا، او ادامه داد: با توجه به ديداري که در مقابل تيم آرژانتين انجام داديم انتظار بازي بهتري را در مقابل بوسني و هرزگوين داشتيم، اما گويا فشار بازي آخر بر روي آنها تاثيرگذار بود و نتوانستيم آن طور که مي‌خواهيم نتيجه‌ بگيريم.

مديرعامل باشگاه استقلال تهران با بيان اين که بايد سطح فوتبال ايران را نيز در نظر بگيريم، گفت: نبايد توقع نابجا از تيم ملي فوتبال ايران داشته باشيم، براي کسب نتيجه‌ مناسب نياز به اردوهاي تدارکاتي بلند مدت، ديدارهاي تدارکاتي و کارهاي زيربنايي داريم.

افشارزاده اضافه کرد: در ديدار مقابل بوسني و هرزگوين کمي از لاک دفاعي خارج شديم و همين امر براي تيم ما مشکل ايجاد کرد، اما در کل بازي‌هاي خوبي در جام جهاني از ملي‌پوشان شاهد بوديم.

او در مورد وضعيت کارلوس کي‌روش نيز گفت: دقيقا نمي‌دانم رياست فدراسيون فوتبال به چه صورتي با کي‌روش وارد بحث مي‌شود و با او صحبت مي‌کند، با توجه به اين که کي‌روش به فضاي فوتبال ايران آشنايي دارد، با کنار گذاشتن برخي موارد مي‌تواند بهتر عمل کند.

مديرعامل باشگاه استقلال افزود: مبلغ قرارداد کي‌روش براي فوتبال ايران سنگين است، اما بايد تمامي فاکتورها را در اين زمينه در نظر بگيريم. البته اين مطلب را فراموش نکنيم که ايران در اين دوره از جام جهاني بهتر از دوره‌هاي پيش بوده است.
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
کفاشيان:‌ حمايت وزارت را نياز داريم

رئيس فدراسيون فوتبال اعلام کرد که قرار است امسال دو برابر تبليغات محيطي از صدا و سيما پول بگيريم.
00945261.jpg

علي کفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال در جلسه امروز وزير با مديران عامل 16 تيم ليگ برتري، گفت: نتايج ما در جام جهاني خوب نبوده و توانمندي ما بيشتر از اين است. در اين رقابت‌ها همه تيم‌ها تلاش کردند ما هم بايد سعي کنيم کيفيت را بالا ببريم. باشگاه‌هاي ما مشکلات اقتصادي، اجتماعي و ساختاري دارند که بايد برطرف شود. قبول کنيد ما در خدمت نظام و ورزش هستيم و حمايت وزارت ورزش را نياز داريم.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: با وجود ليگ خوب و فوتبال توانمند نتايج نشان مي‌دهد باشگاه‌هاي ما موفق نيستند. ما حمايت ويژه در مسائل اقتصادي مي‌خواهيم چون اهميت فوتبال در گرو مسائل اقتصادي است.

کفاشيان با اشاره به تماشاگران حاضر در جام جهاني، اظهار داشت: با اينکه ما 6-5 هزار تماشاگر در برزيل داشتيم که 2500 نفر آنها از ايران و بقيه از خارج بودند اما در بازي با آرژانتين حريف ما 35 هزار تماشاگر داشت. فوتبال مي‌تواند درآمد داشته باشد همانطور که فيفا سهميه کشورها را از 250 هزار به 750 هزار افزايش داده است. ما نيازمند حمايت جدي وزارت هستيم.

کفاشيان در پايان خبر داد که ما امسال دو برابر تبليغات محيطي از صدا و سيما پول مي‌گيريم.
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
گودرزي: تعيين وضعيت کي‌روش با کفاشيان است

وزير ورزش و جوانان ايران تأکيد کرد که رئيس فدراسيون فوتبال در خصوص ماندن يا نماندن سرمربي تيم ملي فوتبال ايران تصميم‌گيرنده اصلي است.
00946098.jpg

بحث داغ تمديد قرارداد کارلوس کي‌روش براي ادامه فعاليتش در تيم ملي فوتبال کشورمان يکي از مهم‌ترين مسائل اين روزهاي فوتبال و ورزش ايران است، مسئله‌اي که حتي وزارت ورزش‌وجوانان را هم درگير کرده است.

فدراسيون فوتبال براي تمديد قرارداد کي‌روش با مشکلاتي دست به گريبان است که علي کفاشيان در گفت‌وگوهاي اخير خود به آنها اشاره کرده بود. رئيس فدراسيون فوتبال در آخرين اظهارنظر خود در اين خصوص اعلام کرده بود که تمديد قرارداد اين مربي با تيم ملي منوط به کمک مالي دولت و وزارت ورزش است، چرا که تأمين دستمزد سرمربي پرتغالي تيم ملي و دستيارانش هزينه سنگيني را بر دوش فدراسيون فوتبال مي‌گذارد.

از اين رو تمديد قرارداد کي‌روش بستگي به تلاشي جمعي از سوي فدراسيون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان دارد و در همين راستا کفاشيان منتظر کمک اين وزارتخانه براي تأمين بودجه جهت عقد قرارداد با سرمربي پرتغالي تيم ملي است. اکنون همه منتظر تصميم وزير ورزش‌وجوانان هستند تا بحث تمديد قرارداد کي‌روش در صورت موافقت اين مربي و فدراسيون به مرحله نهايي برسد.

محمود گودرزي در گفت‌وگو با تسنيم، در اين خصوص و در پاسخ به اين سؤال که وضعيت تمديد قرارداد کي‌روش با فدراسيون فوتبال به کجا کشيده خواهد شد و آيا وزارت ورزش در اين مورد تصميم نهايي را مي‌گيرد، گفت: اين موضوع بستگي به تصميم آقاي کفاشيان دارد.

وي پاي وزارت ورزش‌وجوانان را از تصميم‌گيري درباره تمديد قرارداد کي‌روش کنار کشيد و افزود: درباره تمديد قرارداد کي‌روش فدراسيون فوتبال تصميم‌گيرنده اصلي است و من يا وزارت ورزش‌وجوانان در اين خصوص تصميم نمي‌گيريم.
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
ويسي: تيم ملي ميتوانست بهتر باشد

سرمربي استقلال صنعتي خوزستان معتقد است، تيم ملي ايران مي‎توانست در جام جهاني نمايش بهتري داشته باشد.
00943628.gif

عبدالله ويسي که براي برپايي اردوي آماده‎سازي تيمش به شهرستان بروجرد آمده با اشاره به عملکرد تيم ملي در جام جهاني اظهار کرد: نمي‎توانيم جشن و پايکوبي راه بياندازيم و بگوييم عملکرد تيم ما خوب بوده و اگر صعود مي‎کرديم راضي‎کننده بود و بايد جشن مي‎گرفتيم.

به گزارش ايسنا، وي تصريح کرد: به نظرم تيم ايران عملکرد بدي نداشت اما مي‎توانست بهتر باشد به‎ويژه در بازي آخر که اگر بهتر بازي مي‎کرديم و برنده مي‎شديم مي‎توانستيم جواز حضور در مرحله بعد را به دست بياوريم.

ويسي با بيان اينکه کي‎روش کار خودش را کرد، ادامه داد: من از نمايش و عملکرد تيم ملي راضي نشدم اما از اينکه مردم خوشحال شدند من نيز خوشحال شدم.

سرمربي استقلال خوزستان درباره رفتن يا ماندن کي‎روش نيز گفت: اگر سرمربي تيم ملي فضا را براي مربي‎هاي ايراني فراهم و به ما کمک و دوره‎هاي مربيگري برگزار کند، عالي است و بماند خيلي به فوتبال ايران کمک خواهد کرد اما اگر فقط به فکر خودش باشد و بخواهد پولي بگيرد و بگويد سرمربي ايران است که خوب نيست و برود خيلي بهتر است.
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
گودرزي: نتيجه جام جهاني ثمره ليگ‌ها است

وزير ورزش و جوانان با بيان اين که ثمره فعاليت در ليگ هاي داخلي فوتبال را در ميادين بين المللي به خصوص جام جهاني شاهد هستيم، گفت: نمي توان با ليگ هايي در اين کيفيت انتظاري بيشتر از نتيجه حاصل شده داشت.
00946073.jpg

به نقل از پايگاه اطلاع رساني وزارت ورزش و جوانان، جلسه ساماندهي باشگاه هاي فوتبال ليگ برتر با حضور محمود گودرزي، سيد نصرالله سجادي، خادم، احمدي، گرشاسبي و مديران عامل 16 باشگاه فعال در اين ليگ صبح امروز درسالن جلسات وزارت ورزش و جوانان برگزارشد.

وزير ورزش و جوانان در اين نشست ضمن عرض خسته نباشيد و خدا قوت به تيم ملي و مسوولان فدراسيون فوتبال، اظهار کرد: آن چه که امروزه در جامعه مطرح شده نوع بازي ايران است که کسب وجهه کرده و فرزندان ما فارغ از نتيجه، تلاش کردند تا بازي خوبي ارائه دهند.

وي با بيان اين که ثمره فعاليت در ليگ هاي داخلي فوتبال را در ميادين بين المللي به خصوص جام جهاني شاهد هستيم، گفت: نمي توان با ليگ هايي در اين کيفيت انتظاري بيشتر از نتيجه حاصل شده داشت.

گودرزي متن ليگ را مغلوب حواشي آن عنوان کرد و گفت: برخي اوقات ما به عنوان مديران ورزشي موضوع و هدف اصلي را فراموش مي کنيم. نياز است با نقد و تحليل، خواسته هاي خود از برگزاري مسابقات ليگ را دريابيم.

وزير ورزش و جوانان بازيکن سالاري، تن دادن مربيان به برخي فعاليت هاي نامعقول رسانه اي، رشد بي اساس دستمزدها و رقم هاي خريد و فروش بازيکنان را از موانعي عنوان کرد که توسعه فوتبال کشور را به تاخير انداخته است.

محمود گودرزي درادامه هدف از اين نشست را ساماندهي فوتبال کشور و چاره انديشي براي تغيير روند حضور ايران در جام هاي جهاني دانست و گفت: بايد با برنامه ريزي صحيح و اصولي اين روند باخت و مساوي را به برد و مساوي تغيير دهيم چراکه ما در هر دوره نتايج قبل را تکرار مي کنيم.

وي در پايان اذعان داشت: اميدوارم اين جلسه مبنايي براي توسعه فوتبال کشور شود.
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
کفاشيان: يا کي‌روش يا مربي داخلي

رئيس فدراسيون فوتبال گفت: اگر با کي‌روش به توافق نرسيم قطعا سرمربي آينده تيم ملي داخلي خواهد بود.
00945195.jpg

علي کفاشيان پس از جلسه وزير ورزش با مديران عامل باشگاه‌ها در خصوص تمديد قرارداد کي‌روش اظهار داشت: سرمربي تيم ملي هزينه‌اي بالغ بر 16 ميليارد درخواست کرده بود که اين موضوع مربوط به قبل از جام جهاني بود که پس از جام جهاني اين مسئله بيشتر شده است. وزارت ورزش در اين زمينه قولي به ما داده است و قرار است امروز و فردا در اين باره به ما جواب دهند و استعلام بگيريم.

به نقل از فارس، رئيس فدراسيون فوتبال خاطرنشان کرد: ما به دنبال کمک وزارت ورزش هستيم و آنها در اين زمينه به ما قول‌هايي دادند. فردا هم با کي‌روش جلسه‌اي داريم و شرط‌هايي در خصوص حضور او خواهيم داشت ما خوشحال مي‌شويم که تفاهم صورت گيرد.

وي در مورد اينکه کي‌روش پس از بازگشت به ايران به صورت تلويحي خداحافظي کرده، گفت: سرمربي تيم ملي تا کنون به صورت قطعي چيز به ما نگفته است که نمي‌خواهد در ايران کار کند به هر حال ما فردا با او جلسه داريم و در اين زمينه با او صحبت مي‌کنيم.

وي در مورد اينکه از عملکرد کي‌روش راضي است، تصريح کرد: قطعا در سه سال و نيم حضورش از عملکرد کي‌روش راضي هستيم اما آينده شرايط خاص خود را دارد و در مورد برخي مسائل بايد به تفاهم برسيم.

وي در مورد اينکه آيا خواسته وزير ورزش ابقاي کي‌روش است، گفت: من نمي‌دانم از خود وزير بپرسيد.

کفاشيان در مورد اينکه بودجه فدراسيون فوتبال چقدر است، يادآور شد: اين مسئله به طور دقيق معين نشده و به هر حال درآمدزايي‌ها و مسائلي وجود دارد سال گذشته هم بودجه مشخصي تعيين نشد اما پول دريافتي ما خيلي کم بود.

رئيس فدراسيون فوتبال در مورد اينکه آژانسي که قرار بود خبرنگاران را در سفر به برزيل حمايت کند، به تعهداتش عمل نکرده، يادآور شد:بدون ارائه مستندات نمي‌توانيم حرفي بزنيم. بايد به ما مستنداتي ارائه دهند تا در اين باره تصميم بگيريم که در چه بخش‌هايي به تعهدات خود عمل کرده و در چه بخش‌هايي اين کار را انجام نداده است. همين طوري نمي‌توانيم در اين باره تصميم بگيريم. ما هنوز بخشي از پول اين آژانس را پرداخت نکرديم و اگر ببينيم آنها به تعهداتشان عمل نکردند اين پول را پرداخت نخواهيم کرد.

رئيس فدراسيون فوتبال در خصوص اينکه چرا صبح امروز به استقبال ملي‌پوشان نرفته،‌گفت: من در برزيل با آنها بودم کمردرد شديدي داشتم و به همين دليل نتوانستم به فرودگاه بروم.

وي در مورد اينکه اگر با کي‌روش به توافق نرسند سرمربي آينده تيم ملي ايراني خواهد بود يا خير،‌گفت: طبيعتا وقتي با کي‌روش به توافق نرسيم به دنبال مربي داخلي خواهيم بود. زيرا بهترين گزينه خارجي ما کي‌روش است اگر بخواهيم سرمربي خارجي ديگري بياوريم زمان زيادي طول مي‌کشد تا با شرايط تيم ملي وفق شود.

وي در مورد حمايت خبرنگاران از کي‌روش و اينکه آيا اين موضوع مي‌تواند تاثيري داشته باشد،‌گفت اميدواريم تاثيرگذار باشد کي‌روش را از نظر کاري قبول داريم اما سلايقي وجود دارد که در مورد آن بحث مي‌کنيم که بايد چگونه باشد. حق سرمربي است که بهترين امکانات را داشته باشد. به هر حال کي‌روش در ساير موارد هم درخواست‌هايي دارد هزينه‌ها و اردوهايي که برگزار مي‌کند.

کفاشيان در مورد اينکه اختلاف قيمت فدراسيون با کي‌روش چقدر است،تصريح کرد: هم‌اکنون نمي‌توانم در اين مورد صحبت کنم به هر حال بحث‌هايي در مورد حضور دستيار ايراني در کادر فني هم وجود دارد. مبالغي هم ما مطرح کرده‌ايم که قطعا زير 16 ميليارد است.

رئيس فدراسيون فوتبال در مورد اينکه کي‌روش هم اکنون تمامي مبلغ خود را نمي‌خواهد و آيا اين موضوع مي‌تواند باعث قرارداد اين سرمربي شود، تاکيد کرد: اکگر بخواهيم با کي‌روش قرارداد ببنديم بايد قراردادمان سه ساله باشد و براي جام جهني آينده تلاش کنيم ضمن اينکه کي‌روش درخواست‌هايي در خصوص اردوها و که مبالغي ديگر دارد که هزينه‌هاي بالايي در بر مي‌گيرد همين اردوي پيش از جام جهاني هزينه‌هايي بالايي داشت که البته تيم ملي را آماده کرد.

وي در مورد درآمدزايي فدراسيون فوتبال تصريح کرد: ما به دنبال اين هستيم تا از بخش تبليغات و حق پخش بهترين مبالغ را امضا کنيم صحبت‌هايي صورت گرفته و در اين باره تصميم‌گيري مي‌کنيم.

کفاشيان در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبني بر اينکه برخي باشگاه‌ها نسبت به تعيين سقف بودجه معترض هستند و آيا اين امکان وجود دارد که در اين سقف شکسته شود، گفت: اين يک سقف پيشنهادي بوده است که برخي باشگاه‌ها آن را قبول کرده‌اند اما اگر باشگاه‌هايي دلايلي بياورند که نياز به هزينه بيشتري دارند اين مسئله قابل بررسي است.
 
بالا