█▓▒░ خبـرهای کوتـاه از تیم ملـی فوتبـال ایـران █▓▒░

ناجی دلها

معاون مدیریت
پرسنل مدیریت
"معاونت مدیران"
مايکل اوون: ايران فوق‌العاده بود
مهاجم سابق تيم ملي انگليس از عملکرد ايران در بازي برابر آرژانتين تمجيد کرد.


00988485.jpg

ايران در دومين ديدار خود در جام جهاني برابر آرژانتين با يک گل شکست خورد تا يک امتيازي باقي بماند. مايکل اوون مهاجم سابق تيم ملي انگليس پس از اين ديدار در شبکه اجتماعي اش نوشت براي ايران خيلي متأسف شدم. آنها فوق‌العاده بودند.
 

ناجی دلها

معاون مدیریت
پرسنل مدیریت
"معاونت مدیران"
گاگو: فقط مسي مي‌توانست ما را پيروز کند
هافبک تيم ملي فوتبال آرژانتين گفت: خودمان هم فکر نمي‌کرديم ايران اينطور بازي کند.
00030468.jpg

فرناندو گاگو بعد از شکست ايران در ديدار دوم آرژانتين در جام جهاني گفت: مي دانستيم ايران دفاعي بازي مي کند اما آنها طوري بازي کردند که خودمان هم فکرش را نمي کرديم.

وي افزود: فقط مسي مي توانست در چنين بازي ما را پيروز کند که اين کار را کرد و ما را با گل سه امتيازي اش به برتري رساند.


 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Ali

ناجی دلها

معاون مدیریت
پرسنل مدیریت
"معاونت مدیران"
کفاشيان: نمايش تيم برابر آرژانتين قابل‌قبول بود
رئيس فدراسيون فوتبال ايران مي‌گويد: همه تيم‌هاي دنيا بعد از بازي با آرژانتين روي ما حساب ديگري مي‌کنند.
00941944.jpg

علي کفاشيان پس از شکست يک بر صفر ايران برابر آرژانتين گفت: بازيکنان ما خيلي تلاش و سعي کردند که بتوانند در اين ديدار امتياز بگيرند اما بدشانسي مانع از امتيازگرفتن ما شد. بازيکنان نشان دادند که سطح بالايي دارند و با وجود همه شايستگي‌شان شکست خوردند.

او افزود: با اين نمايش که ارائه کرديم همه دنيا روي ما حساب ديگري مي‌کنند. انشاء‌الله در نهايت عملکرد ما منجر به صعود شود. تيم ملي امروز بازي قابل قبولي را ارائه داد.

رئيس فدراسيون فوتبال در پايان در پاسخ به سؤالي درباره پاداش تيم ملي و اين که آيا با وجود شکست برابر آرژانتين اين پاداش به بازيکنان به دليل عملکردشان داده مي‌شود يا خير اظهار کرد: فعلاً در اين باره تصميم نگرفتيم. بازي با بوسني پيش روي ماست و بعد از آن تصميم مي‌گيريم که چکار کنيم.



 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Ali

ناجی دلها

معاون مدیریت
پرسنل مدیریت
"معاونت مدیران"
تمجيد سايت روزنامه گاردين از بازيکنان تيم‌ملي

سايت روزنامه معتبر گاردين از عملکر شاگردان کي‌روش مقابل آرژانتين تمجيد کرد.
00988476.jpg


سايت روزنامه گاردين انگليس پس از شکست ايران مقابل آرژانتين نوشت: ايران مقابل آرژانتين که در خط حمله استعدادهاي زيادي دارد، نمايش تاثيرگذار و تکان دهنده‌اي ارائه کرد.

اين سايت ادامه داد: بازيکنان خط دفاعي ايران همانند سربازان يک سنگر به دفاع از دروازه خود پرداختند و حتي در نيمه دوم چند بار با خلق موقعيت روي دروازه آرژانتين آنها را به دردسر انداختند.

گاردين در ادامه تحليلش از بازي ايران و آرژانتين، نوشت: فوتبال بي رحم است و ليونل مسي موفق شد در وقت‌هاي تلف شده گل برتري تيمش را بزند و با اين گل صعود آرژانتين را به دور بعدي مسابقات قطعي کند.


 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Ali

ناجی دلها

معاون مدیریت
پرسنل مدیریت
"معاونت مدیران"
سايت فيفا:‌ شاگردان کي‌روش متحد بودند

سايت فيفا نوشت مسي يکبار ديگر هوش خود را نشان داد و با گلي در وقت اضافه آرژانتين را برنده بازي کرد.
00988473.jpg


سايت فدراسيون جهاني فوتبال در گزارشي از بازي ايران و آرژانتين نوشت: يک گل تعجب‌برانگيز از ليونل مسي در وقت اضافه، آرژانتين را به مرحله يک هشتم نهايي برد. ستاره بارسلونايي با حرکت ديرهنگام خود باعث شد تيم آرژانتين 6 امتيازي شده اما ايران در امتياز يک باقي بماند.

در ادامه اين گزارش عنوان شد مردان آلخاندرو سابلا بر توپ تسلط داشتند اما وقتي تيم آرژانتين به گل نرسيد آگوئرو و هيگواين را از ترکيب تيم خارج کرد.

اين سايت در گزارش خود عنوان کرد شاگردان کارلوس کي‌روش مجموعه‌اي طلايي و متحد نشان دادند. اين تيم توسط رضا قوچان نژاد و اشکان دژاگه صاحب دو موقعيت شد و يکبار نيز پابلو زابالتا، مدافع آرژانتين دژاگه را در درون محوطه جريمه خود سرنگون کرد.

اين سايت افزود: مسي يکبار ديگر هوش و استعداد خود را نشان داد و در وقت اضافه توپ را در کنج دروازه‌ ايران قرارداد.

رقابت‌هاي جام جهاني 2014 برزيل از پنج‌شنبه 23 خرداد شروع شد و تا تاريخ 22 تير ادامه خواهد يافت.



 

ناجی دلها

معاون مدیریت
پرسنل مدیریت
"معاونت مدیران"
تيموريان: از جان مايه گذاشتيم

هافبک تيم ملي فوتبال ايران گفت: بدشانسي و عملکرد خوب دروازه‌بان آرژانتين مانع پيروزي ما شد.
00943102.gif


آندرانيک تيموريان پس از شکست يک بر صفر ايران مقابل آرژانتين گفت: بازي خيلي خوبي بود بازيکنان ما از جان مايه گذاشتند و مثل يک مرد بازي کردند. تمامي نفرات يک تيم بوديم، شکست ما مقابل آرژانتين با اختلاف زيادي نبود.

وي افزود: آن‌هايي که مي‌گفتند مقابل نيجريه بازي نکرديم امروز توانستيم موقعيت‌هاي زيادي به وجود بياوريم و با بدشانسي و عملکرد خوب گلر آرژانتين توپ‌هايمان درون دروازه نرفت.

وي در مورد اينکه داور يک پنالتي ايران را نگرفت، خاطر نشان کرد: واقعا داور يک پنالتي را نگرفت ما تا دقيقه 91 آرژانتين را کنترل کرديم و واقعا عالي بوديم اما متأسفانه توپ به گل رفت.

تيموريان در مورد اينکه آيا تيم ملي مي‌تواند صعود کند، خاطر نشان کرد: اميدوارم بتوانيم بوسني را ببريم و به مرحله بعد برويم.

وي در پايان گفت: دو بازي ما در جام جهاني تمام شده و ديگر صحبتي نداريم و بايد به مسابقه بعدي اميدوار باشيم.


 

ناجی دلها

معاون مدیریت
پرسنل مدیریت
"معاونت مدیران"
اعتراض ايران به فيفا به خاطر داوري مازيچ

فدراسيون فوتبال ايران به خاطر قضاوت ضعيف داور صربستاني در ديدار با آرژانتين به فيفا اعتراض مي‌کند.
00988489.jpg

پس از شکست يک بر صفر ايران مقابل آرژانتين و قضاوت ضعيف و پر انتقاد ميلراد مازيچ داور صربستاني در اين مسابقه علي کفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال اعلام کرد: به خاطر نحوه قضاوت مازيچ به فيفا اعتراض خواهيم کرد. يک پنالتي ما در اين مسابقه گرفته نشد و برخي از خطاها را هم اعلام نکرد.

 

ناجی دلها

معاون مدیریت
پرسنل مدیریت
"معاونت مدیران"
صادقي: يک امتياز شيرين از دستمان رفت

مدافع تيم ملي فوتبال ايران گفت: يک امتياز شيرين مقابل آرژانتين از دستمان در رفت.
00988491.jpg


اميرحسين صادقي پس از شکست يک بر صفر ايران مقابل آرژانتين در جام جهاني گفت: نمايش بسيار خوبي داشتيم و يک امتياز شيرين از دستمان در رفت.

وي افزود: توسط يکي از بازيکنان خوب آرژانتين دروازه ما باز شد، ما نه به آرژانتين بلکه به مسي باختيم.

مدافع تيم ملي در پاسخ به اين سؤال که داور مانع برد ايران شد، خاطر نشان کرد: داور عملکرد بدي داشت البته در جام جهاني هستيم و در ليگ ايران حضور نداريم که شرايط فرق کند. ديگر همه چيز تمام شده، ما يک بر صفر باختيم و به مسابقه با بوسني اميدواريم.
 

ناجی دلها

معاون مدیریت
پرسنل مدیریت
"معاونت مدیران"
پولادي: داور تمام زحمت‌مان را هدر داد

مدافع تيم ملي گفت: متأسفانه زحمات ما به هدر رفت اما باز هم خدا را شکر مي‌کنم که مردم از اين بازي لذت بردند.
00988448.jpg


مهرداد پولادي گفت: بازي خوبي بود و با اينکه همه فکر مي‌کردند از قبل بازنده هستيم اما اين اتفاق نيفتاد. ما به تيمي که داريم افتخار مي‌کنيم و خوشحالم که ديگر کسي ما را دست کم نمي‌گيرد.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: داور مي‌توانست پنالتي ما را بگيرد و ما از اين موضوع متأثر شديم. او تمام صحنه‌هاي 50- 50 را به سود آرژانتيني‌ها سوت زد و در مجموع به نفع تيم حريف قضاوت مي‌کرد.

پولادي در مورد مهار مسي گفت: نمي‌شد او را انفرادي گرفت و ما با توجه به فضاسازي‌هايي که انجام داديم او را مهار کرديم. کي‌روش پوئن مثبت ما بود و او نشان داد که مربي‌اي است که خيلي از تيم‌ها آرزو دارند او روي نيمکت‌شان بنشيند. کي‌روش در اين مسابقه خيلي به ما کمک کرد و اگر هر مربي غير از او بود شايد نمي‌توانستيم اينگونه بازي کنيم. کي‌روش در بين دو نيمه ما را به اين باور رساند که مي‌توان حريف را هم شکست دهيم اما امشب دروازه‌بان آرژانتين ستاره بازي بود.

وي در مورد بازي با بوسني يادآور شد: بوسني تيم خيلي خوبي است اما آخرين شانس ما نيز محسوب مي‌شود و بايد آنها را شکست دهيم. اميدوارم با دعاي خير مردم و حمايت‌هايشان اين امر در برزيل محقق شود.

پولادي در پايان در مورد ناداوري در اين مسابقه گفت: متأسفانه زحمات ما به هدر رفت اما باز هم خدا را شکر مي‌کنم که مردم از اين بازي لذت بردند.


 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
تيم ملي فوتبال وارد ايران شد

تيم ملي فوتبال ايران بامداد امروز به کشور بازگشت.
00988473.jpg

تيم ملي فوتبال ايران پس از دو شکست مقابل آرژانتين و بوسني و يک تساوي مقابل نيجريه و تنها با يک امتياز نتوانست راهي دور دوم جام جهاني شود.

بر اين اساس کار ملي‌پوشان در اين جام هم به پايان رسيد و آنها بامداد امروز به کشور بازگشتند.

از اين گروه آرژانتين و نيجريه به دور بعد صعود کردند.
 
بالا