•٠•●خبــرهای جـدیـد از باشگــاه استقـلال •٠•●

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]قلعه نوعي:بودن و نبودن قلعهنوعي مهم نيست[/h]
[h=2] سرمربي تيم استقلال گفت::هواداران ياران اصلي ما هستند و باعث دلگرمي مي شوند.[/h]
00944377.jpg

امير قلعه نوعي در نشست خبري قبل از بازي برگشت مقابل الشباب اظهار داشت:الشباب تيم حرفه اي و تاکتيکي است که با کمترين موقعيت به گل مي رسد.در بازي دور رفت هم با کمترين موقعيت دو گل به ما زدند.خصوصا گل اول.بازي فردا بازي سختي است.چون فرصت داشتيم در اين مدت بيشتر کار تاکتيکي کرديم.تيم ما آمادگي لازم را دارد و بازيکنان انگيزه خوبي دارند.بچه ها به خاطر نام استقلال و مردم براي پيروزي در اين بازي به ميدان مي روند تا خداي ناکرده حادثه بازي داماش براي ما تکرار نشود.

به گزارش اوج نيوز، وي ادامه داد:الشباب 50 متر رو به جلويش بسيار خطرناک است.چند بازيکن خطرناک هم دارند که در بازي دور رفت براي آنها برنامه داشتيم.اميدوارم فردا هم با انگيزه بالا بتوانيم به موفقيت برسيم.الشباب تيم بسيار خوبي است و در بازي هايش نتايج خوبي گرفته است.پاختاکور را در ازبکستان برده و حذف کرده است.فيناليست يکي از جامهاي امارات هم شده است.

امير حسين صادقي هم در اين نشست خبري گفت:22 سال پيش ،خرداد 70 بود که آخرين قهرماني استقلال در آسيا به دست آمد.از بازيکناني که آن سال بازي مي کردند 4،5 نفر در کادر فني هستند.بازي سختي در امارات داشتيم.اميدوارم مسابقه برگشت بازي خوبي براي ما به همراه سه امتياز باشد.

قلعه نوعي افزود:هر بازي شرايط خاص خودش را دارد.فلسفه مرببگري من بازي هجومي است.من بازي هجومي را دوست دارم و اين کار را در آسيا انجام داديم.در اين مسابقه هم ميزبان هستيم و جمعيت همراه را داريم.با اينکه برنامه رو به جلو داريم اما بايد هوشيار باشيم که گل نخوريم.در اين چند روز خيلي مسائل را درباره ساختار دفاعي به بازيکنان گوشزد کردم.بايد مراقبا ضد حملات الشباب باشيم.

سرمربي استقلال خطاب به هواداران گفت:هواداران ياران اصلي ما هستند و باعث دلگرمي مي شوند.استقلال به لطف خدا توانسته است با اين جمعيت هوادار پيشينه خوبي داشته باشد.

صادقي درباره بازي الشباب گفت:بچه ها از نظر روحي شرايط خوبي دارند و هم خوب مي توانند فکر کنتد و هم خوب تصميم بگيرند.کلا مشکلي که وجود داشت مادي بود که فعلا همه تمرکزمان بازي الشباب است.اگر بتوانيم اين مسابقه را ببريم،پس از چند سال به جمع 8 تيم بعدي مي رويم و رعب و وحشت در دل همه مي افتد.

قلعه نوعي افزود:به عشق مردم به استقلال آمدم.فراز و نشيب زياد داشتيم اما خدا کمک کرد که موفق شويم.پس از خدا و اهل بيت هر چه داريم از هوادارانمان است.باشگاه کلي مدير و مربي ديده است اما استقلال مانده است.بودن و يا نبودن قلعه نوعي مهم نيست.

وي درباره جلسه اش با وزير ورزش و جوانان افزود:ما نشست خوبي با او داشتيم و راهنمايي هاي لازم را در اين باره داشتند.اميدوارم اين بازي را با پيروزي پشت سربگذاريم و بعد درباره آينده تصميم گيري کنيم.

قلعه نوعي افزود:بايد در پايان مسابقات از خيلي ها حلاليت بطلبم.شايد حق کسي بوده است که بازي کند و کمتر بازي کرده باشد.من منافع باشگاه را ديدم.يا بازيکناني هم بودند که وقتي من آمدم از تيم جدا شدند.از آنها هم حلاليت مي طللبم ولي ما منافع باشگاه را ديديم.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]صادقي: در دل حريفان وحشت ايجاد ميکنيم[/h]
[h=2] مدافع تيم فوتبال استقلال گفت: ميخواهيم با شکست الشباب در تهران در دل تيمهاي شرق آسيا رعب و وحشت ايجاد کنيم.[/h]
00939355.jpg

اميرحسين صادقي در نشست پيش از بازي با الشباب امارات اظهارداشت: خرداد 1370 آخرين قهرماني استقلال در آسيا بوده است و خوشحالم در تيمي بازي ميکنم که به دنبال سومين ستاره آسيايي است. 5،6 نفر از بازيکنان آن تيم اکنون عضو کادر فني استقلال هستند.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: ما در تهران به الهلال باختيم و تجربه تلخي بود. نميخواهم آن تجربه مقابل الشباب تکرار شود. ميخواهيم يک پيروزي خوب به دست آوريم.

مدافع استقلال در مورد شرايط و مشکلات اين باشگاه گفت: بازيکنان شرايط خوبي دارند و مشکلات از ابتداي فصل وجود دارد، با اين حال بازيکنان استقلال بزرگ فکر ميکنند. متاسفانه حاشيهاي وارد تيم شد که به خاطر مسائل مالي بود. اميدوارم وعدههايي که داده شده عملي شود.

صادقي در مورد ديدار فردا تاکيد کرد: اگر فردا الشباب را ببريم قدم خوبي در آسيا برداشتهايم و ميتوانيم در دل تيمهاي شرق آسيا رعب و وحشت ايجاد کنيم. ما همواره مقابل تيمهاي شرق آسيا راحتتر از تيمهاي عربي بازي کردهايم.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
دبي اسپورت در جمع آبي پوشان
[h=1]برگزاري آخرين تمرين استقلال زير بارش باران[/h]
[h=2] استقلال در زير بارش شديد باران در زمين شماره 1 مجموعه ورزشي آزادي برگزار شد.[/h]
00944402.jpg

آبي پوشان از ساعت 17:45 روز سه شنبه در زمين شماره 1 مجموعه آزادي در حالي آخرين تمرين خود پيش از بازي برگشت مقابل الشباب را برگزار کردند که بارش شديد باران همه چيز را تحت تاثير قرار داده بود.

به گزارش اوج نيوز، بارش باران به شکلي بود که امير قلعه نوعي به منصور پورحيدري پيشنهاد داد براي اينکه زمين خراب نشود،به زمين شماره 2 بروند.

ناظر بازي فردا اولين نفري بود که براي بررسي وضعيت زمين به ورزشگاه آمد.

عباس محمد رضايي و حسن اشجاري با تاخير در محل تمرين حضور يافتند.

اين تمرين ابتدا بدون حضور تماشاگران برگزار شد اما پس از گذشت دقايقي هواداران هم مجوز ورود را دريافت کردند.

امير قلعه نوعي به همراه ساير بازيکنان تمرين کرد.

دوربين تصويربرداري از شبکه دبي اسپورت از تمرينات فيلمبرداري کرد.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]حاشيه ديدار استقلال-الشباب[/h]
[h=2] هواداران تيم فوتبال استقلال بعد از شکست ايران مقابل عمان از سرمربي تيم ملي خواستند مهدي رحمتي را به تيم ملي برگرداند.[/h]
00944250.jpg

به گزارش فارس، پس از شکست 3 بر يک ايران برابر عمان تماشاگران حاضر در ورزشگاه آزادي يکصدا مهدي رحمتي را تشويق کردند و خطاب به کيروش سرمربي تيم ملي شعار دادند «کيروش يادت باشه، رحمتي بايد باشه».

*در حالي که کمتر از 75 دقيقه به شروع ديدار دو تيم استقلال و الشباب باقي مانده اما فقط 4 هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور دارند که اين باعث تعجب است زيرا اين آخرين بازي استقلال در اين فصل است و با توجه به صعود استقلال به يک چهارم ليگ قهرمانان انتظار استقبال بهتري ميرفت.

*وزارت ورزش بنري را مقابل جايگاه نصب کرده بود با اين عنوان که «همه با هم با ورزش عليه سيگار و قليان» که اين بنر به دليل وزش شديد باد پاره شد.

*ايجاد يک رعد و برق وحشتناک در ورزشگاه باعث ترس برخي از تماشاگران شد.

*ديدار دو تيم ساعت 21 در ورزشگاه آزادي آغاز ميشود.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]ترکيب استقلال برابر الشباب اعلام شد[/h]
[h=2] کادر فني تيم فوتبال استقلال ترکيب اين تيم براي بازي با الشباب امارات را مشخص کرد.[/h]
00944400.jpg

امير قلعهنويي امشب استقلال را با اين ترکيب به مصاف تيم الشباب امارات ميفرستد:

سيد مهدي رحمتي، پژمان منتظري، حنيف عمرانزاده، اميرحسين صادقي، هاشم بيکزاده، ساموئل، جواد نکونام، مجتبي جباري، خسرو حيدري، سياوش اکبرپور و فرهاد مجيدي

به نقل از فارس، همچنين آرزه، ايمان موسوي و عباس محمدرضايي از فهرست 18 نفره استقلال خط خوردند.

ديدار دو تيم ساعت 21 امشب در ورزشگاه آزادي آغاز ميشود.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]حاشيه ديدار استقلال و الشباب2[/h]
[h=2] ياد و خاطره آتشنشان فداکار در ورزشگاه آزادي گرامي داشته شد.[/h]
00031645.jpg

به گزارش فارس، عکسي از اميد عباسي آتشنشان فداکاري که جان يک دختربچه را نجات داد اما خودش دچار مرگ مغزي شد و سپس اعضاي بدنش را اهدا کرد روي اسکوربورد ورزشگاه به نمايش درآمد و ياد و خاطره اين آتشنشان فداکار گرامي داشته شد.

* هواداران استقلال امير قلعهنويي را به شدت تشويق ميکنند.

*بارش باران باعث شد برخي از تماشاگران به زير مکانهاي مسقف پناه ببرند.

* ترانههايي از شهرام شکوهي و سيروان خسروي در ورزشگاه پخش شد.

* برخي از تماشاگران با پرچم ايران به ورزشگاه آمدهاند.

* روحانيون و مبلغين ديني در ورزشگاه آزادي حضور دارند و با تماشاگران صحبت ميکنند.

* برخي از مسئولان تيم الشباب و دروازه بان ذخيره اين تيم زودتر از ساير نفرات اين تيم به ميدان بيايند و روي نيمکت ذخيرهها بنشينند.

*حجلهاي هم در ورزشگاه آزادي به خاطر آتشنشان فداکار قرار داده شده است.

* گرانفروشي در ورزشگاه آزادي باعث اعتراض برخي از تماشاگران شده است و پفک نمکي در ورزشگاه آزادي 1500 تا 2 هزار تومان به فروش ميرسد.

*برخي از تماشاگران که تازه به ورزشگاه آزادي ميآيند از شنيدن خبر شکست 3 بر يک ايران برابر عمان ابراز تاسف ميکنند.

ديدار دو تيم ساعت 21 در ورزشگاه آزادي آغاز ميشود.

 

Mr Specific

دوست خوب همه
"کاربر *ویژه*"
برهانی قراردادش را با استقلال تمدید کرد / مذاکره ام 3دقیقه هم طول نکشید

media.farsnews.com_media_Uploaded_Files_Images_1392_02_17_13920217000309_PhotoA.jpg


آرش برهانی مهاجم تیم استقلال که گفته میشد امسال از این تیم جدا میشود، پس از صحبت با مسئولان این باشگاه قرارداد خود را به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد و این بازیکن در جمع آبیپوشان ماندنی شد.


برهانی که از تیم تراکتورسازی پیشنهاد جدی داشت و حتی با سرمربی این تیم مذاکره کرده بود پس از صحبت با علی فتحاللهزاده قرارداد خود را یکسال دیگر تمدید کرد


آرش برهانی در خصوص توافقش با استقلال و تمدید قرارداد با این تیم اظهار داشت: امروز با فتحاللهزاده صحبت کردم و قبلاً هم با او حرف زده بودم و امروز به توافق کامل رسیدیم.


وی افزود: من از قبل با آقای قلعهنویی صحبت کردم و متأسفانه زمانی که ایران نبودم شایعاتی به وجود آمده بود و سوءتفاهماتی ایجاد شد که همه آنها برطرف شده است. واقعاً چیزهایی که به گوش من میرسید خیلی ناراحت کننده بود و اصلاً توقع نداشتم آن مسائل را بشنوم ولی امروز همه چیز تمام شد و با فتحاللهزاده توافق کردم و قراردادم را تمدید کردم.


برهانی در پایان صحبتهایش به فارس گفت: فقط این را بگویم صحبتهایم با فتحاللهزاده سه دقیقه هم طول نکشید و خیلی راحت همه چیز را تمام کردم.
 

Mr Specific

دوست خوب همه
"کاربر *ویژه*"
طالبي: بايد با قلعهنويي صحبت کنم

00943835.jpg
فرشيد طالبي در مورد شرايطش، گفت: در حال حاضر براي آيندهام هيچ تصميمي نگرفتهام با توجه به اينکه زياد تيم عوض نميکنم اين موضوع باعث شده حساسيت زيادي روي اين مسئله به خرج دهم و تحقيق زيادي کنم.


وي در مورد اينکه چه وضعيتي بين او و سپاهان است، عنوان کرد: تا زماني که برگه تسويه حساب دستم نباشد نميتوانم بگويم که جدا شدم در حال حاضر بازيکن آزاد هستم و احتمال جدايي ام زياد است.


طالبي در پاسخ به اين سؤال که با توجه به مذاکرات باشگاه سپاهان با شجاع خليلزاده و هادي عقيلي به نظر ميرسد او از اين تيم جدا خواهد شد، عنوان کرد: همانطور که من بازيکن آزاد هستم و ميتوانم با هر تيمي مذاکره کنم، باشگاه نيز با هر بازيکني که دوست دارد ميتوند وارد مذاکره شود. مهم اين است که در زمان عقد قرارداد تعهدي وجود داشته باشد. برايم مهم اين است پولي که از باشگاه ميگيريم هواداران و آن ها از من راضي باشند. براي من افتخار است که هرچه داشتم براي موفقيت تيم ارائه کردم و هيچگاه کمکاري نکردم. تا به حال در زمين فوتبال گريه نکرده بودم که براي سپاهان چنين کاري را نيز انجام دادم.


مدافع تيم سپاهان در مورد مذاکره با باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: صحبت جدي نداشتم. اگر اتفاقي قرار باشد رخ دهد بايد با شخص امير قلعهنويي صحبت کنم، فعلا امير قلعه نويي مسافرت است و هنوز نتوانستم با او صحبت کنم. دوست ندارم اسير سياستهاي بيروني شوم براي من افتخار بود که با مجيد جلالي مذاکره کردم و اگر قرار باشد به استقلال بپيوندم با امير قلعهنويي صحبت کنم. درست است که تراکتورسازي و سپاهان حرفهاي زيادي براي گفتن دارند اما شرايط دو تيم پرسپوليس و استقلال متفاوت است. براي من مربي بسيار اهميت دارد و بايد با قلعه نويي نيز صحبت کنم. اگر لايق باشم چنين اتفاقي ميافتد.


وي در مورد اينکه آيا عدم حضورش در تراکتورسازي قطعي شده است، عنوان کرد: از تراکتورسازي فرصت خواستم. مجيد جلالي به من اعلام کرد که بايد هرچه سريعتر جوابم را بدهم اما بر سر انتخاب تيم آينده ام حساسيت زيادي دارم. باور کنيد استرس الانم بيشتر از انجام 100 بازي حساس است. دوست دارم انتخاب درستي کنم و با انجام يک انتخاب غلط کاري نکنم که از پيشرفتم جلوگيري شود.


طالبي در مورد ديدار فردا ايران و کره جنوبي، تاکيد کرد: اميدوارم مردم فردا از نتيجه بازي تيم ملي خوشحال شوند و بار ديگر شور و هيجان را در ملت ايران ببينيم. مردم ايران لياقت زيادي دارند و اميدوارم با موفقيت تيم ملي خوشحال شوند. ايران مي توند کره را شکست دهد و مطمئن هستم بازيکنان براي موفقيت ايران تمام تلاش خود را خواهند کرد. خداي ناکرده اگر شکست هم خورديم، بايد بدانيم که بازيکنان تمام تلاش خود را انجام دادهاند و اين اتفاق به خواست خدا افتاده است.

 

Mr Specific

دوست خوب همه
"کاربر *ویژه*"
تمرین امروز!!!!!اس اسی

media.farsnews.com_media_Uploaded_Files_Images_1392_06_31_13920631000708_PhotoA.jpg


غیبت دوباره ی جمشیدیان / انتقاد سرمربی از برهانی (!) و بیک زاده و تیکه هوادار به نیکبخت
تمرین امروز (شنبه) تیم فوتبال استقلال از ساعت 15:30 امروز (شنبه) در کمپ اختصاصی این باشگاه برگزار شد.

* در این تمرین مهدی رحمتی، خسرو حیدری و احمد جمشیدیان غایب بودند. حیدری برای انجام کارهای شخصی خود از کادر فنی اجازه گرفته بود.
* هاشم بیکزاده که به دلیل همگروه شدن ایران با آرژانیتن در جام جهانی 2014 تقابل او با مسی نقل محافل است، امروز پیش از آغاز تمرین به دفتر کمپ استقلال رفت تا با امیر قلعهنویی درباره این اتفاقات صحبت کند.

* جواد نکونام امروز 30 دقیقه زودتر از آغاز تمرین به کمپ استقلال آمد که تمرینات اختصاصی انجام دهد.
* پژمان نوری که به دلیل درگذشت خواهر همسرش هفته گذشته در تمرینات حضور نداشت امروز در کمپ حضور یافت. بازیکنان استقلال پس از دیدن نوری به او تسلیت گفتند.* امیر قلعهنویی پس از ورود به زمین چمن از مسئولان کمپ خواست تا به آرش برهانی بگویند در صحبتهایش حضور داشته باشد. سرمربی استقلال به مدت 10 دقیقه با بازیکنان خود صحبت کرد. از چهره قلعهنویی مشخص بود که او عصبانی به نظر میرسید و انتقاداتی را از هاشم بیکزاده و آرش برهانی داشت.* بازیکنان استقلال پس از صحبتهای قلعهنویی به دویدن دور زمین مشغول شدند و سپس در 2 گروه بازی آقا وسط را انجام دادند.

* هنگامی که بازیکنان دور زمین در حال دویدن بودند یک هوادار که در روی سکو حضور داشت حرفهای کنایهآمیزی به نیکبخت واحدی زد که باعث ناراحتی این بازیکن شد.

نیکبخت از یکی از مسئولان کمپ خواست این هوادار را از روی سکوها به قسمت دیگری منتقل کنند.
* حنیف عمرانزاده، مدافع استقلال با چهره جدید در تمرین حاضر شده بود. * تیم فوتبال استقلال روز سهشنبه در مرحله یک شانزدهم رقابتهای جام حذفی در ورزشگاه آزادی به مصاف کاسپین قزوین میرود و قرار است در این بازی از بازیکنانی که در لیگ برتر کمتر به بازی گرفته شدهاند، استفاده شود. به همین منظور قلعهنویی دقایقی با ایمان باصفا و بوبکر کبه صحبت کرد. * محمدمهدی نظری به دلیل بیماری از کادر فنی اجازه گرفت و بدون اینکه تمرینی انجام دهد کمپ را زودتر از بازیکنان ترک کرد. * در چند روزی که استقلال برای بازی با سپاهان به اصفهان سفر کرده بود مسئولان کمپ روی زمین چمن کاور پوشانده بودند تا آسیبی به آن نرسد. چمن کمپ برخلاف سال گذشته کیفیت مطلوبی دارد. همچنین قرار است رختکن استقلال در چند روز گذشته مجهزتر شود.

* سیدحسین حسینی دروازهبان دوم استقلال در غیاب مهدی رحمتی تمرینات سنگینی را زیر نظر حمید بابازاده مربی دروازهبانان استقلال انجام داد گفته میشود روز سهشنبه حسینی به جای رحمتی درون دروازه قرار میگیرد.

* بازیکنان استقلال پس از تمرین آقاوسط به دو گروه زرد و نارنجی تقسیم شدند تا فوتبال درونتیمی را انجام دهند. در این تمرین همه بازیکنان حتی بازیکنانی که مقابل سپاهان به میدان رفته بودند حضور داشتند.

* حدود 30 هوادار از نزدیک نظارهگر تمرین آبیپوشان بودند

منبع:​
عمران اس اس
 

Mr Specific

دوست خوب همه
"کاربر *ویژه*"
مستند ناصرخان کلید میخورد

01504822073315187722.jpg



در سایت مرحوم حجازی آمده است:از آنجا که ناصر حجازی چهرهای مردمی است و حتی در زمان حیاتش هرگز خود را از مردم جدا نمیکرد و اعتبار خود را بعد از پروردگار از آنها میدانست، عوامل سازنده فیلم مستند اسطوره ملی ایران از دوستداران حجازی در داخل و خارج از کشور دعوت کردند تا عکس و فیلمهایی که از وی در اختیار دارند به خصوص مربوط به دعای مردم در مقابل بیمارستان کسری، تصاویر مربوط به خاکسپاری و ... را به آدرس info@nasserhejazi.org ایمیل کنند.

ضمن آنکه دوستداران ناصر حجازی میتوانند در صورتی که خاطرهای جالب و شنیدنی از دیدار با ایشان و موارد مشابه داشتهاند را یا از طریق ارسال به آدرس ذکر شده یا در تماس با شماره تلفن 44625774-021 از ساعت 9 الی 17 بیان کنند تا پس از بررسیهای لازم با توجه به موضوع فیلم مستند، خاطرههای منتخب با تعریف افراد و تصویربرداری که از آنها انجام میشود در فیلم مورد استفاده قرار گیرد.

این سایت از مردم خواسته به همراه ایمیل، شماره تلفن خود را جهت تماس اعلام کنند

* مراسم تولد ناصرخان پنج شنبه همین هفته در بهشت زهرا برگزار می شود

منبع:
عمران اس اس
 
بالا