•٠•●خبــرهای جـدیـد از باشگــاه استقـلال •٠•●

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]مهدوي بهترين بازيکن ميدان شد[/h]
[h=2] بازيکن تيم فوتبال داماش گيلان عنوان بهترين بازيکن ديدار تيمهاي استقلال و داماش را به خود اختصاص داد.[/h]
00035258.jpg

ديدار تيمهاي فوتبال استقلال و داماش با نتيجه 2 بر يک به سود گيلانيها خاتمه پيدا کرد.

به گزارش فارس،در پايان اين مسابقه محمدرضا مهدوي، کاپيتان تيم داماش به عنوان بهترين بازيکن اين ميدان انتخاب شد؛ اين انتخاب در حالي انجام شد که پيش از اين چنين اتفاقي در مسابقات ليگ برتر نميافتاد.


ورزش3
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]قلعه نويي: الشباب مهاجمان خوبي دارد[/h]
[h=2] سرمربي استقلال تهران در آستانه ديدار با الشباب در دور رفت يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان آسيا گفت : الشباب مهاجمان خوبي دارد ولي ما سعي داريم خط مياني حريف را از کار بيندازيم .[/h]
00004934.jpg

امير قلعه نويي سرمربي تيم استقلال همچنين گفت :« هر دو تيم خوب هستند بنابراين بايد انتظار مسابقه مشکلي را داشت.تيم الشباب بازيکنان خوبي دارد که مي توانند در کمترين موقعيت ها گل زني کنند. اين تيم از مزيت ميزباني برخوردار است و سعي مي کند با کمک طرفدارانش از اين مزيت بيشترين استفاده را ببرد.»

قلعه نويي افزود :« ما بازي هاي قبلي حريفان را آناليز کرده ايم و شناخت کافي از اين تيم داريم. تيم الشباب مهاجمان خوبي دارد و براي آن ها برنامه ريزي کرده ايم.البته سعي خواهيم کرد خط مياني حريف را از کار بيندازيم و از بخت هايمان به خوبي استفاده کنيم.»


ورزش3
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]ترکيب استقلال برابر الشباب اعلام شد[/h]
[h=2] ترکيب تيم فوتبال استقلال برابر الشباب اعلام شد.[/h]
00944400.jpg

ترکيب اصلي تيم فوتبال استقلال در ديدار امشب برابر الشباب امارات از سوي کادر فني اعلام شد.

به گزارش ايسنا ، تيم فوتبال استقلال در بازي امشب (چهارشنبه) برابر الشباب امارات در چارچوب مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان آسيا با اين بازيکنان به ميدان ميرود:

سيد مهدي رحمتي، خسرو حيدري، جيلويد ساموئل، اميرحسين صادقي، جواد نکونام، مجتبي جباري، هاشم بيکزاده، پژمان منتظري، علي حمودي، سياوش اکبرپور و فرهاد مجيدي.

همچنين آرش برهاني، حسن اشجاري، حسين حسيني، فرزاد حاتمي، ويسنته آرزه، ايمان موسوي و حنيف عمرانزاده روي نيمکت ذخيرههاي استقلال خواهند نشست.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]شکست استقلال برابر الشباب در نيمه نخست[/h]
[h=2] ديدار تيمهاي استقلال ايران و الشباب در پايان نيمهي نخست با برتري يک بر صفر الشباب به پايان رسيد.[/h]
00944586.jpg

تنها نمايندهي ايران در مرحلهي يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان آسيا در امارات به مصاف الشباب رفته که نيمه نخست اين ديدار با يک گل به سود الشباب به پايان رسيد. تک گل اين نيمه را انريکه لوئيز براي الشباب در آخرين ثانيههاي نيمه ي نخست با يک شوت از پشت محوطه جريمه به ثمر رساند.

به گزارش ايسنا، دو تيم در اين ديدار بيشتر در ميانه زمين صاحب توپ بودند و کمتر موقعيتي بر روي دروازهها خلق شد.

تنها موقعيت خوب استقلال را فرهاد مجيدي در دقيقهي پنجم بازي از دست داد. استپ نه چندان مناسب حمودي برابر مجيدي قرار گرفت و اين بازيکن در محوطه جريمه شوتي را به سمت دروازه الشباب شليک کرد که پس از برخورد با دست مدافع الشباب راهي به دروازه پيدا نکرد. بازيکنان استقلال معتقد بودند داور بايد به يک ضربه پنالتي به سود آنها اعلام ميکرد.، اما داور چنين نظري نداشت.

بهترين فرصت تيم ميزبان را نيز فريرا داسيلوا در دقيقهي دهم از دست داد. شوت او از پشت محوطه جريمه استقلال با فاصله از کنار دروازه راهي اوت شد.

قلعهنويي در اين ديدار خارج از خانه تيمش را با ترکيب سيد مهدي رحمتي، خسرو حيدري، جيلويد ساموئل، اميرحسين صادقي، جواد نکونام، مجتبي جباري، هاشم بيکزاده، پژمان منتظري، علي حمودي، سياوش اکبرپور و فرهاد مجيدي روانه ميدان کرده است.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]تشويق مجيدي توسط تماشاگران العين[/h]
[h=2] تماشاگران تيم العين امارات فرهاد مجيدي را مورد تشويق قرار دادند.[/h]
00944293.jpg

ديدار تيم هاي الشباب و استقلال از ساعت 20:15 آغاز شد و حدود 2 هزار نفر از تماشاگران ايراني در ورزشگاه حضور دارند. تعدادي از طرفداران ايراني حاضر در ورزشگاه با پيراهن فصل گذشته اين تيم به تشويق نماينده ايران مي پردازند.

* طرفداران تيم استقلال در ضلع جنوبي ورزشگاه و پشت دروازه الشباب حضور دارند اما پشت دروازه آبيپوشان تماشاگر اماراتي کمي نشسته است.

* با توجه به تبليغات گسترده اماراتي ها براي تشويق الشباب، طرفداران العين و النصر امارات هم حريف امشب استقلال را تشويق کردند. مسئولان اماراتي در بين تماشاگران بليط هايي را توزيع کرده و قصد دارند به قيد قرعه جوايزي را به آنها اهدا کنند.

* علي فتحالله زاده، احمد شهرياري، منصور پورحيدري و مهدي تاج در ورزشگاه حضور دارند. همچنين محمد علي فياض سفير ايران در کشور امارت نيز در کنار مسئولان استقلال بازي را تماشا مي کند.

*تماشاگران طرفدار تيم العين که در ورزشگاه حضور دارند در ابتداي بازي فرهاد مجيدي را که سابقه عضويت در اين تيم را دارد تشويق کردند.البته در طول بازي وقتي مجيدي صاحب توپ مي شد نسبت به حرکات مجيدي واکنش نشان ميدادند.

*در ابتداي بازي فرهاد مجيدي در محوطه جريمه صاحب توپ شد که ضربه اش به دست بازيکن الشباب برخورد کرد اما داور پنالتي نگرفت. نيمکت استقلال در اين صحنه به شدن به اين موضوع واکنش نشان داد اما داور چهارم تذکر جدي به آنه داد. همچنين نيشيمورا به مجيدي که اعتراض مي کرد تذکر داد.

*مسئولان باشگاه الشباب که در جايگاه حضور دارند هنگامي که بازيکنان اين تيم توپ ها را لو مي دهند به شدت واکنش نشان داده و از جاي خود بلند مي شوند.

*امير قلعهنويي بعد از گذشت 30 دقيقه از بازي از عمران زاده خواست تا گرم کند.

* هنگامي که لوئيز بازيکن برزيلي الشباب دروازه استقلال را باز کرد مهدي رحمتي از اينکه بازيکنان اجازه شوتزني به اين بازيکن را دادند ناراحت بود و بر سر مدافعان استقلال فرياد ميکشيد.

*امير قلعهنويي بعد از گل تيم الشباب به شدت ناراحت بود و نسبت به عمبلکرد خط دفاعي آبي پوشان واکنش نشان داد.

*آرش برهاني، آرزه، ايمان موسوي و بقيه نيمکت نشينان استقلال در حال گرم کردن هستند.

ديدار دو تيم با نتيجه يک بر صفر به سود الشباب در جريان است.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]عمرانزاده: معاون باشگاه جواب تلفنم را نميدهد[/h]
[h=2] مدافع تيم فوتبال استقلال گفت: اگر از استقلال رفتم فردا به ما انگ پولکي بودن نزنند.[/h]
00944361.jpg

حنيف عمران زاده با ابراز نارضايتي از وضعيت موجود در باشگاه استقلال گفت: در جلسه اي که به همراه اسپانسر باشگاه و آقاي فتح الله زاده برگزار کرديم قرار بود 4 ميليارد وام درخواستي آنها به حسابشان واريز شود.

به گزارش فارس ، وي افزود: مدير شرکت صدرا به نام تفرشي از من خواست تا چند روز صبر کنم و اتفاقا فتح الله زاده هم در اين خصوص کلي پيگيري کرد.حالا که موعد پرداخت پولم رسيده تلفني از تفرشي ندارم و اميري که مسئول پيگيري اين قضيه شد جواب تلفنم را نمي دهد. من مطمئنم که چهارشنبه بازي ما تمام مي شود و دست من براي پول به کسي نمي رسد.

عمران زاده تاکيد کرد:اگر آقايان جواب من را ندهند فردا حرف هاي زيادي خواهم داشت و بعد از بازي درددل هاي زيادي دارم که انجام دهم.فعلا به خاطر بازي حساس فردا حرفي نمي زنم اما مردم و هواداران استقلال بدانند اگر ما از اين تيم رفتيم به خاطر اين رفتارها است و فردا به ما لقب پولکي ندهند.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]بياني: قلعهنويي با يک تغيير همه چيز را برگرداند[/h]
[h=2] آناليزور استقلال ميگويد هوش قلعهنويي عامل اصلي برتري استقلال برابر الشباب بود.[/h]
00018397.jpg

شاهرخ بياني درباره پيروزي 4 بر 2 استقلال برابر الشباب امارات گفت: الشباب يکي از تيمهاي خوب امارات است و از سه بازيکن برزيلي و يک ازبکستاني برخوردار است. کليه برنامههاي اين تيم روي اين چهار نفر بود. با اين حال استقلال خيلي خوب بود و بازي بسيار خوبي را از اين تيم شاهد بوديم. در نيمه نخست استقلال نميخواست ريسک کند و تلاش داشت ابتدا گل نخورد چرا که اولويت با دست پر از امارات به ايران بازگشتن بود اما با عقب افتادن استقلال اين تيم تمام تلاشش را کرد و توانست بازي را به طور کامل در اختيار بگيرد.

به گزارش ايسنا ، او در پاسخ به اين سال که عامل برتري استقلال در اين بازي را چه ميداند اظهار کرد: به نظر من هوش قلعهنويي عامل اصلي بود. او با يک تغيير همه چيز را برگرداند. قلعهنويي فهميده بود که مهاجمان الشباب بسيار خوب هستند و حمودي با وجود بازي خوبش نميتواند به طور کامل آنها را مهار کند. با حضور منتظري در سمت راست استقلال اين مسئله به راحتي حل شد. البته اين را هم نبايد فراموش کنيم که توپهاي استقلال به گل تبديل شد اما توپهاي آنها گل نشد و به همين دليل بايد بگويم آنها تيم بسيار خوبي بودند.

آناليزور استقلال در ادامه با تمجيد از بازيکنان استقلال افزود: همه بازيکنان استقلال برابر الشباب خوب بودند. واقعا نميتوان گفت ساموئل بهتر است يا خسرو حيدري، جباري بهتر بود يا نکونام. انصافا همه آنها در اين پيروزي نقش بزرگي داشتند.

او در پاسخ به اين سوال که آيا ميتوان استقلال را از الان در مرحله بعدي رقابتها ديد گفت: الشباب تيم مرموزي است آنها اگر موقعيت به دست آورند صددرصد گل ميزنند و همان طور که ديديد در يک کرنر با يک جاگيري عالي به راحتي دروازه ما را باز کردند. ما بايد برابر اين تيم حتما به بازي سرعت دهيم و بايد در تهران محکم باشيم. اعتقاد دارم هيچ چيز تمام نشده و نبايد الشباب را دست کم گرفت.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]پاکوئتا: ميتوانيم از پس استقلال برآييم[/h]
[h=2] سرمربي الشباب ميگويد، تيمش ميتواند از پس استقلال برآيد.[/h]
00944726.jpg

مارکوس پاکوئتا در نشست خبري پيش از بازي با استقلال درباره اين ديدار گفت: فردا يک بازي آمادهسازي براي ماست. ما دو بازي خيلي مهم را در ليگ داريم. يکي براي اينکه بتوانيم بين چهار تيم اول قرار بگيريم و ديگري هم جام پادشاهي امارات است. اين دو بازي در اولويت ما هستند. با اين حال سعي ميکنيم بازي خوبي را به نمايش بگذاريم.

به گزارش ايسنا ، او در پاسخ به اين سوال که چقدر براي تيمش شانس قائل است، گفت: شانس فردا 50 – 50 است. هيچ چيزي در فوتبال غيرممکن نيست. در بازي اول مجبور بوديم، رو به جلو بازي کنيم. مجبور شديم، فضاهاي زيادي به استقلال بدهيم و آنها به خوبي استفاده کردند. تلاش ميکنيم فردا به خوبي بازي را مديريت کنيم.

سرمربي الشباب در پاسخ به سوالي مبني بر اينکه آيا تيمش مصدومي براي بازي فردا دارد، اظهار کرد: هنوز تکليف ما مشخص نشده است. ما مصدوم داريم اما 24 ساعت تا بازي باقي مانده و فرصت داريم ببينيم چه ميشود. همه بازيکنانمان را در اختيار داريم.

وي در پاسخ به اينکه آيا تماشاگران استقلال کار تيمش را سختتر نميکنند، بيان کرد: هيچ چيزي در فوتبال غيرممکن نيست. در فوتبال شگفتي وجود دارد و ما موفق شدهايم تا اين سطح از فوتبال بالا بياييم. در حالي که چند تن از بازيکنان با ما نبودند اما فردا حضور دارند و ميتوانيم از پس استقلال برآييم و برابر تماشاگران اين تيم بازي خوبي را ارائه دهيم.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
ليگ قهرمانان آسيا
[h=1]استقلال - الشباب؛ در انتظار صعود به يک چهارم[/h]
[h=2] تيم فوتبال استقلال چهارشنبه ساعت 21:00 در دور برگشت در ورزشگاه آزادي ميزبان تيم الشباب امارات است.[/h]
00944726.jpg

تيم فوتبال استقلال چهارشنبه شب آخرين ديدار اين فصل خود را مقابل تيم الشباب امارات برگزار ميکند.

به گزارش فارس، آبيپوشان تهراني با پيروزي 4 بر 2 مقابل الشباب در ديدار رفت تقريبا حضورشان در جمع 8 تيم برتر آسيا قطعي شده است.

استقلال ميخواهد خداحافظي با شکوهي با هوادارانش انجام بدهد. تيمي که در روز جشن قهرماني در ليگ برتر مقابل داماش شکست خورد تا 100 هزار تماشاگرش با دلخوري به خانه برگردند، ميخواهد در ديدار با الشباب جبران مافات کند و با يک پيروزي شيرين به تعطيلات برود.

با اين حال امير قلعهنويي سرمربي استقلال براي اينکه دوباره اين تيم گرفتار غرور کاذب نشود و حکايت تلخ بازي با الهلال عربستان در ورزشگاه آزادي تکرار نشود، مدام به بازيکنانش ميگويد که يک نيمه ديگر از بازي با الشباب باقي مانده و از شاگردانش ميخواهد که اين بازي را جدي بگيرند.

با توجه به شرايط برگزاري ليگ قهرمانان آسيا مرحله يک چهارم مسابقات در شهريور ماه برگزار ميشود و شايد در آن زمان برخي از ستارههاي کنوني استقلال ديگر در اين تيم نباشند. بنابراين استقلال ميخواهد جشن خداحافظياش در اين فصل را با يک برد باشکوه برگزار کند.

الشباب امارات هم چيزي براي از دست دادن ندارد و قطعا براي انجام يک بازي انتحاري به تهران ميآيد اما اين تيم قطعا حريف بهترين خط دفاع ليگ برتر ايران نخواهد شد و شايد همين بازي هجومياش باعث شود که با يک شکست سنگين به خانه برگردد.

در صورتي که استقلال بتواند در ديدار فرداشب مقابل الشباب امارات، نتيجه لازم را کسب کند، سيام خردادماه امسال رقيب خود در مرحله يک چهارم نهايي را خواهد شناخت.

با اعلام کنفدراسيون فوتبال آسيا تنها تفاوت رقابتهاي امسال با دورههاي گذشته، برگزاري ديدار فينال به صورت رفت و برگشت است.

همچنين کنفدراسيون فوتبال آسيا تاريخ برگزاري رقابتهاي مراحل يک چهارم نهايي، نيمه نهايي و فينال را به شرح زير اعلام کرد:

مرحله يک چهارم نهايي:

دور رفت در تاريخ 30 مرداد 92 و در دور برگشت در تاريخ 27 شهريور 92 برگزار ميشود.

مرحله نيمه نهايي:

دور رفت در تاريخ 3 مهر 92 و دور برگشت در 10 مهر 92 برگزار خواهد شد.

فينال:

کنفدراسيون فوتبال آسيا 4 تاريخ (دو تاريخ براي ديدار رفت و دو تاريخ براي برگشت) را مشخص کرده است. فينال اين دوره از مسابقات در مرحله رفت در تاريخ 3 يا 4 آبان 92 و در مرحله برگشت در تاريخ 17 يا 18 آبان 92 برگزار مي شود.


 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]بازيکن الشباب: هيچ چيز غير ممکن نيست[/h]
[h=2] بازيکن الشباب ميگويد اين بازي سرآغازي براي دو بازي مهم تيمش خواهد بود.[/h]
00938263.jpg

لوئيز انريکه در نشست خبري پيش از ديدار با استقلال گفت: ميدانيم بازي فردا بازي خيلي مهمي است و مقدمهاي است براي دو بازي ما در جام رياست جمهوري و ليگ. ما با استراتژي شکست استقلال قدم به ميدان ميگذاريم و به آن اميدواريم.

به گزارش ايسنا ، او در پاسخ به اين سوال که آيا آمادگي بازي برابر 100 هزار تماشاگر ايراني را دارد يا خير؟ اظهار کرد: بازي بسيار سختي برايمان است اما سختي و آساني را تلاش بازيکنان مشخص ميکند. ما تلاش ميکنيم فردا بهترين عملکرد را داشته باشيم و هيچ چيز غير ممکن نيست.

 
بالا