★★اخبـار ورزشی از باشگـاه رئـال مادریـد★★

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]خروجي هاي رئال در صورت جدايي مورينيو[/h]
[h=2] به گزارش رسانه هاي اسپانيايي، ژوزه مورينيو تنها چهره سرشناسي نيست که در تابستان پيش رو سانتياگو برنابئو را ترک خواهد کرد.[/h]
00941652.jpg

گفته مي شود مورينيو در تابستان پيش رو راهي چلسي خواهد شد و با جدايي او، 5 بازيکن که مدير برنامه هاي همگي آنها مانند مورينيو، ژرژ مندس، است، نيز از رئال جدا خواهند شد.

به گزارش گل، مورينيو بعد از ديدار مقابل دورتموند، در پاسخ به اين سوال که آيا ممکن است در پايان فصل رئال را ترک کند، گفت چرا که نه، تا بسياري شمارش معکوس براي خروج او را آغاز کنند.

رابطه او با چند چهره اصلي رختکن رئال به اندازه اي تيره شده که به نظر نمي رسد بتوانند يک فصل ديگر با هم کار کنند. در نتيجه، انتظار مي رود مورينيو در چند هفته آينده جدايي اش از رئال را اعلام کند و رئال از همين حالا به دنبال گزينه هاي مورد نظرش براي جانشين اوست؛ که در اين بين از کارلو آنچلوتي به عنوان گزينه اصلي هدايت او نام برده مي شود.

اما مورينيو به تنهايي برنابئو را ترک نخواهد کرد. يکي از اين بازيکنان آنخل دي مارياست. اين ملي پوش آرژانتيني در اين فصل از ثبات لازم برخوردار نبوده و همين موجب شد تا هيئت مديره رئال به اين نتيجه برسند که مي توانند بازيکن بهتري در بازار نقل و انتقالات پيدا کنند. در مقابل باشگاه هايي از انگليس و ايتاليا به دنبال به خدمت گرفتن دي ماريا هستند که براي به خدمت گرفتن او بايد 20 ميليون يورو بپردازند.

نفر بعدي اين ليست فابيو کوئنترائوست. اگرچه اين ملي پوش پرتغالي در ماه هاي اخير نمايش هاي بهتري داشته اما با توجه به نزديکي اي که او با مورينيو دارد، مديران رئال به اين نتيجه رسيده که شايد مربي بعدي براي کار کردن با کوئنترائو راحت نباشد. اما مشکل اين است که باشگاهي حاضر به پرداخت 30 ميليون يورو مورد نظر باشگاه رئال براي خريد کوئنترائو نيست.

په په ديگر بازيکني است که با جدايي مورينيو، احتمالا جايي در برنابئو نخواهد داشت. اين مدافع باتجربه در اين فصل جاي خود را به رافائل واران داده است. و اکنون دستمزدي که او به عنوان يک بازيکن ذخيره مي گيرد، به نظر مديران رئال بسيار زياد است.

باشگاه رئال اميدوار است که اين بازيکن را به قيمت 10 ميليون يورو به فروش برساند؛ هرچند هنوز هيچ باشگاهي براي خريد او پيش قدم نشده است.

بازيکن بعدي آلوارو آربلواست. البته مديربرنامه هاي اين ملي پوش اسپانيايي ژرژ مندس نيست اما يکي از بازيکنان نزديک به مورينيو در رختکن رئال است. او که زماني براي ليورپول بازي مي کرد، ممکن است بار ديگر به ليورپول برگردد. رئالي ها براي فروش او هم 10 ميليون يورو در نظر گرفته اند.

آخرين بازيکني اين ليست، ريکاردو کارواليوست. اين مدافع 34 ساله آخرين روزهاي دوران حرفه اي اش را طي مي کند و با پايان دوران قراردادش در انتهاي فصل، رئالي ها او را آزاد خواهند کرد.

البته مطمئنا ادامه حضور اين بازيکنان يا جدايي آنها، با مربي بعدي رئال هم هماهنگ خواهد شد؛ هرچند در نهايت تصميم نهايي را فلورنتينو پرس خواهد گرفت.

پرس چندان از قدرت زياد مورينيو در رئال راضي نيست و دوست ندارد سرمربي نيز مانند او به همه کاره رئال تبديل شود.

در اين بين کريس رونالدو هم با ژرژ مندس کار مي کند اما رئالي ها هيچ علاقه اي به از دست دادن او ندارند و اين ستاره پرتغالي هم به نظر نمي رسد حداقل در اين تابستان قصد ترک رئال را داشته باشد.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]رائول: آينده رونالدو در رئال است[/h]
[h=2] اسطوره سابق رئال مادريد انتظار دارد ستاره پرتغالي سالها در اين تيم باقي بماند.[/h]
00005238.jpg

رائول گونزالس انتظار دارد که کريستيانو رونالدو قرارداد جديدي در باشگاه به ثبت برساند و چند سال ديگر در رئال مادريد باقي بماند.

به گزارش فارس،وي در اين باره اظهار داشت: رونالدو اکنون در رئال مادريد است و من فکر ميکنم آينده او هم در همين تيم است؛ اما اين به خودش بستگي دارد.

رائول ادامه داد: کريستيانو بازيکني بزرگ و حرفهاي است. من يک سال در کنار او بازي کردهام و به شدت او را تحسين ميکنم.

اسطوره سابق رئال مادريد در خصوص کريم بنزما نيز گفت: وي تلاش زيادي ميکند تا در ترکيب اصلي قرار بگيرد؛ اما بازيکن فوقالعاده درجه يکي است و اين به خودش بستگي دارد که روز به روز بهتر شود.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]کاکا: بهترين سالهاي من با آنچلوتي بود[/h]
[h=2] بازيکن برزيلي رئال مادريد با بيان اينکه بهترين سالهاي دوران فوتبالش را در شاگردي آنچلوتي سپري کرده از بازگشت احتمالي وي به مادريد ابراز خوشحالي کرد.[/h]
00941847.jpg

کاکا در گفتوگويي با ساکرنت نشان داد که از حضور آنچلوتي در رئال خوشحال خواهد شد و گفت: بهترين سالهاي دوران فوتبال من زماني بود که شاگرد آنچلوتي بودهام.

به گزارش فارس،حضور سرمربي پاريسنژرمن در مادريد ميتواند باعث شود بازيکن برزيلي مادريد قراردادش را با اين تيم تمديد کند. وي در اين باره اظهار داشت: اولويت من ماندن در مادريد به مدت 2 سال ديگر است. دوست دارم فرصت بيشتر بازي کردن را به دست آورم. اين اولين انتخاب من است. اگر چنين اتفاقي نيفتد به دنبال گزينههاي ديگر خواهم بود.

کاکا خاطرنشان کرد: ميخواهم حداقل يک فصل خوب در مادريد داشته باشم. اين رقابتي است که براي خودم تعيين کردهام. نميدانم که نااميد شدن در کار را درک ميکنيد يا نه اما اين احساسي است که من در اينجا دارم. تا پايان فصل منتظر ميمانم تا بفهمم آيا در تيم ميمانم يا نه.

ستاره سابق ميلان تأييد کرد که در پايتخت اسپانيا همه چيز روي هوا است و افزود: سخت است بگويم چه اتفاقي ميافتد؛ چه بازيکناني ميخواهند بمانند و آيا مورينيو ميرود يا نه؛ اينکه برنامه باشگاه چيست.

وي تأکيد کرد: بازگشت به برزيل اولويت من نيست. ميخواهم مدت بيشتري در اروپا بمانم. پس از آن ممکن است به بازکشت فکر کنم.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]والدانو: رفتن مورينيو مسئله مهمي نيست[/h]
[h=2] مدير ورزشي سابق رئال مادريد خروج سرمربي پرتغالي از اين تيم را مسئله مهمي ندانست.[/h]
00030813.jpg

خورخه والدانو به تمجيد از موفقيتهاي تيمهاي آلماني در ليگ قهرمانان اروپا پرداخت و گفت: فوتبال آلمان و بايرن ميدانند ميخواهند به کجا برسند. آنها بهترينهاي فوتبال را کپي ميکنند. شرايط در رئال مادريد بسيار پيچيده و وسيع است. ميليونها نفر پشت باشگاه هستند.

به گزارش فارس،وي ادامه داد: مادريد هنوز بازيکنان فوقالعادهاي دارد. من با در نظر گرفتن اين موضوع فکر نميکنم خروج مورينيو مسئله مهمي باشد. آنچلوتي يک دوره گرد است و موفقيتهاي زيادي در اين دورهگردي به دست آورده. مذاکره کردن با او امن و آزاد است.

مدير ورزشي سابق رئال مادريد خاطرنشان کرد: کلوپ را خيلي دوست دارم؛ او فرد خوشبيني است که باعث ميشود لبخند بر لبان تيم بنشيند. تيم او بسيار باانگيزه به نظر ميرسيد.

وي اضافه کرد: لواندوفسکي مهاجم بسيار جالبي است او براي تيمي بازي ميکند که دوست دارد فوتبال بازي کند.

والدانو گفت: بارسلونا بيشتر از رئال به نيمار نياز دارد.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]مورينيو ، چلسي را به سراغ فالکائو و گومز فرستاد[/h]
[h=2] باشگاه فوتبال چلسي فعاليت خود در بازار نقل و انتقالات را مطابق ميل سرمربي پرتغالي تيم رئال مادريد آغاز کرد.[/h]
00032330.jpg

روزنامه ديلي ميل نوشت مسئولان چلسي در گام نخست براي خريد ماريو گومز مهاجم گلزن تيم بايرن مونيخ ابراز علاقه کردند.

در همين رابطه باشگاه چلسي پيشنهادي 38 ميليون دلاري براي خريد مهاجم ملي پوش آلماني ارائه

کرد.

گومز 27 ساله که فصل قبل اغلب در بايرن نيمکت نشين بود ، در صورتي که روبرت لواندوفسکي

مهاجم لهستاني بوروسيا دورتموند راهي مونيخ شود جاي خود را تنگ تر خواهد يافت و مايل است در اين صورت از اين تيم جدا شود.وي فصل اخير 11 گل در ليگ و 4 گل در جام حذفي و دو گل در ليگ قهرمانان براي بايرن به ثمر رساند.

ديل ميل همچنين نوشت مسئولان چلسي همچنين خواهان خريد رادامل فالکائو گلزن کلمبيايي آتلتيکو مادريد هستند.اما براي خريد اين بازيکن بايد با موناکو فرانسه و منچسترسيتي رقابت سختي را انجام دهند.

خريد گومز و فالکائو از اولويت هاي تعيين شده مورينيو براي باشگاه چلسي است.

روزنامه ايلي فريبر نوشت وکيل گومز اعلام کرده اين بازيکن از حضور در چلسي استقبال مي کند.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]لمپارد: دوستدارم مورينيو به چلسي برگردد[/h]
[h=2] فرانک لمپارد، هافبک چلسي، تاييد کرد که اميدوار است ژوزه مورينيو در اين تابستان به استمفوردبريج برگردد.[/h]
00938318.jpg

باشگاه رئال مادريد به تازگي اعلام کرد که مورينيو در پايان فصل سانتياگو برنابئو را ترک خواهد کرد تا شايعاتي که در مورد بازگشت آقاي خاص به چلسي به گوش مي رسيد، بيش از پيش قوت بگيرد.

به گزارش گل، لمپارد هم از دورنماي همکاري دوباره با اين مربي پرتغالي استقبال کرد و در گفتگو با سان گفت:" مورينيو بهترين مربي اي است که من در دوران حرفه اي ام داشتم. اميدوارم او به اينجا بيايد."

در مقابل، اين ملي پوش انگليسي اعتراف کرد که هرگز نتوانست رابطه نزديکي با رافا بنيتس داشته باشد.

" او واقعا از آن دست مربياني نبود که بخواهيد با او بنشينيد و صحبت کنيد. برخي مربيان هستند که مي توانيد با آنها احساس نزديکي کنيد و با آنها ارتباط راحت تري داشته باشيد. رافا جز اين دسته مربيان نبود.

برخي مربيان هستند که يک خط دور خودشان مي کشند و بازيکنان را پشت اين خط نگه مي دارند. رافا اينگونه بود. ما چند بار در مورد آينده من با هم صحبت کرديم و او صادقانه گفت که در اين مورد نقشي ندارد. و صحبت ما همين جا تمام شد."

مربيان زيادي مثل او هستند، فابيو کاپلو هم در تيم ملي انگليس همين طور بود. او يک حرفه اي است. او براي هر ديدار به خوبي آماده مي شود."

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
مدير اجرايي مالاگا:
[h=1]رئال مادريد به دنبال جذب ايسکو است[/h]
[h=2] مدير اجرايي باشگاه مالاگا از علاقه شديد رئال مادريد به جذب بازيکن جوان اين تيم خبر داد.[/h]
00941645.jpg

فرانسيسکو مارتين آگيلار در گفتو گو با راديو مارکا اعلام کرد که براي ايسکو به دليل تمايل باشگاههاي بزرگ به جذب وي بسيار پيچيده خواهد بود که فصل آينده در باشگاه بماند.

به گزارش فارس،وي تأييد کرد: اين باعث افتخار ما است که يکي از بازيکنان جوان ما در مالاگا به چنين بازيکني تبديل شده است. اگر بخواهد از تيم برود، به باشگاه بزرگي ملحق خواهد شد و اين منافع زيادي را عايد باشگاه خواهد کرد.

مدير اجرايي باشگاه مالاگا ادامه داد: همه باشگاههايي که خواهان جذب وي هستند بايد براي انتقال اين بازيکن مبلغ 35 ميليون يورو به باشگاه بپردازند تا قرارداد ايسکو با مالاگا فسخ شود.

آگيلار تأکيد کرد: رئال مادريد به جذب وي علاقه زيادي نشان داده اما هنوز هيچ چيز رسمي نشده است.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
به دليل اخراج در فينال کوپادلري
[h=1]محروميت 2 جلسهاي براي مورينيو و رونالدو[/h]
[h=2] سرمربي و مهاجم پرتغالي رئال مادريد به دليل اخراج در فينال رقابتهاي کوپادلري با محرويمت 2 جلسهاي مواجه شدند.[/h]
00944031.jpg

ژوزه مورينيو پس از اخراج در فينال رقابتهاي کوپادلري با محروميت 2 جلسهاي مواجه شد. به هر حال سرمربي پرتغالي رئال که توسط کارلوس کلوس گومز، داور مسابقه در جريان شکست 2 بر يک تيمش به سمت سکوها هدايت شد، در 2 بازي باقيمانده تيمش در يک بازي خارج از خانه مقابل سوسيهداد و بازي خانگي مقابل اوساسونا در لاليگا نميتواند روي نيمکت بنشيند. اگر او با پايان فصل راهي چلسي در ليگ برتر شود، در 2 بازي اول تيمش در جام حذفي غايب خواهد بود.

به گزارش فارس،در همين حال کريستيانو رونالدو نيز که در همين مسابقه از سوي داور اخراج شده بود؛ با محروميت 2 جلسهاي مواجه شد. اولين جلسه محروميت وي به دليل کارت زردي است که در جريان بازي دريافت کرد و دومين جلسه محروميت به دليل دريافت کارت قرمز مستقيم به دليل لگد زدن به گابي، هافبک اتلتيکو مادريد است. مليپوش پرتغالي در ديدار با سوسيهداد و اوساسونا حاضر خواهد بود و محروميتش در مرحله يکهشتم نهايي رقابتهاي کوپادلري فصل آينده اعمال ميشود.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]پدر اوزيل با سران رئال ديدار کرد[/h]
[h=2] پدر هافک آلماني رئال براي انجام مذاکراتي با سران باشگاه رئال مادريد ديدار کرد.[/h]
00943370.gif

مصطفي اوزيل، پدر و مدير برنامههاي مسعود اوزيل شب گذشته جلسهاي در دفتر باشگاه رئال مادريد در سانتياگو برنابئو برگزار کرد.

به گزارش فارس،پدر هافبک آلماني رئال پيش از اين در 14 ژانويه با سران باشگاه ديدار کرده بود؛ وي شب گذشته جلسهاي ديگر با خوزه آنخل سانچز، رئيس کميته اجرايي رئال مادريد برگزار کرد.

اوزيل يکي از معدود بازيکناني است که رئال مادريد علاقهاي به فروش وي ندارد و قرارداد وي در سال 2016 به پايان ميرسد.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
بر اساس نظر هواداران
[h=1]آقاي خاص خودش خواست از رئال برود[/h]
[h=2] هواداران رئال مادريد معتقدند که سرمربي پرتغالي اين تيم خودش دوست داشت با پايان فصل از سانتياگو برنابئو برود.[/h]
00942275.jpg

هواداران رئال مادريد شک ندارند که مورينيو خودش دوست داشت از رئال مادريد برود. يک نظرسنجي در سايت اينترنتي مارکا در اين خصوص که چه کسي مقصر خروج سرمربي پرتغالي از تيم در پايان فصل است، انجام شد.

به گزارش فارس،حدود 35 هزار نفر در اين رأيگيري شرکت کردند که 73.7 درصد (25 هزار و 858 نفر) مورينيو را انتخاب کردند؛ 19.7 درصد (6 هزار و 919 نفر) بازيکنان را مقصر دانستند، 4.6 درصد (هزار و 628 نفر) آن را دليل نتايج ضعيف تيم دانستند و 2 درصد (696 نفر) فلورنتينو پرس را مقصر معرفي کردند.

روشن است که بر اساس نظر هواداران رئال، رفتار مورينيو با باشگاه، برخورد وي در مقابله با بازيکنان و ارتباط نامناسب با رسانهها و هواداران عامل خروج آقاي خاص از سانتياگو برنابئو به شمار ميروند.

 
بالا