صحبت های بازیکن ها ومسئولان دوتیم بعداز داربی76

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
پاسخ : صحبت های بازیکن ها ومسئولان دوتیم بعداز داربی76

[h=1]قلعهنويي:هم گل نخورديم وهم صدرنشين مانديم[/h]
[h=2] سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: هم گل نخورديم و هم صدرنشين مانديم.[/h]
00943686.gif

به گزارش فارس، امير قلعهنويي پس از تساوي با پرسپوليس در نشست خبري اظهار داشت: از مسئولان برگزاري بازي تشکر ميکنم و دوستان رسانهها نيز اخبار را انعکاس دادند و جا دارد از آنها و همچنين يگان ويژه و شهرداي منطقه 22 تشکر کنيم که حتي بحثهاي فرهنگي را هم رعايت کردند. سرعت بازي بد نبود اما انتظار ميرفت با اين همه بازيکن خوب يک تيم برنده ميشد تا همه لذت ميبردند در مجموع براي ما بد نبود هم نباختيم و هم در صدر مانديم. اين يک امتياز خوب بود. از بازيکنان تشکر ميکنم. يک سري تغييرات داشتيم که فشار حملات پرسپوليس بگيريم.

وي ادامه داد: فرهاد مجيدي در يکي دو صحنه شد که نتوانست توپ را گل کند.ايجاد موقعيت روي هر دو دروازه کم بود و از اين دو تيم بيشتر انتظار ميرفت اين که گل نخورديم و نباختيم براي ما بد نشد.

قلعهنويي در مورد اينکه استقلال شاداب بازي نکرد و ساموئل که خوب کار ميکرد اما در ترکيب اصلي نبود، گفت: ما چند ساعت نسبت به پرسپوليسيها کمتر استراحت کرديم . در انزلي فشار بيشتري را تحمل کرديم. دوست داشتيم هافبکهاي ما رونده باشند و نيروها را تقسيم کردند. عباس محمدرضايي امروز بد کار نکرد و هدفمان اين بود که ميانه ميدان را در دست بگيريم و گل نخوريم.

سرمربي استقلال در مورد اينکه تعويض مجيدي به خاطر فشار تماشاگران بود يا کار تاکتيکي گفت: به نظر شما کدام يکي از اين دو موضوع بود ميخواستم او را در ترکيب اصلي قرار بدهم اما مشورت کردم و او را در ترکيب اصلي نگذاشتم . من کاري که خودم صلاح بدانم انجام ميدهم اما به نظر مردم احترام ميگذارم و آن را ميپذيرم.

وي در خصوص اينکه روي محتاط امير قلعهنويي را ميبينيم و استقلال در دربي نمايش خوبي ارايه نميکند گفت: ابزار هجومي به ميدان فرستاديم و از حمودي و عباس محمدرضايي که رو به جلو هستند استفاده کرديم. ميخواستيم ببريم ولي نشد اعتقاد ندارم که محتاط شدهام.

قلعهنويي در مورد اينکه در خط حمله به زوج ايدهآلش رسيده يا نه گفت: بازيهاي ما نزديک بهم است و سه چهار مهاجم داريم که همه در يک سطح هستند و خوشبختانه دستمان باز است و برخي مواقع نياز به تغييرات داريم اما خوشحالم که 21 بازيکن آماده و خوب دارم.

سرمربي استقلال در مورد مساويهاي زياد اين تيم و اينکه قهرمان ميشود يا نه گفت: مگر الان کجاي جدول هستيم 6 بازي سخت انجام داديم و نسبت به نيم فصل اول چند امتياز جلو هستيم که نشاندهنده اين است که روند ما خوب است. در انزلي مساوي گرفتن خوب است و پرسپوليس متحول شده است و مقابل اين تيم دو هدف داشتيم که به يکي از آنها رسيديم.

وي در مورد داوري مسابقه گفت: به من گفتند کارشناسان گفتهاند که صحنهها پنالتي نبود و به تيم داوري تبريک ميگويم که هم قضاوت خوبي داشت و هم بازي را خوب مديريت کرد اين يکي از شاخصههاي خوب قهرماني است و آرامش داشت. مسعود مرادي هم که يک کارشناس داوري آکادميک است گفته پنالتي نبود.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
پاسخ : صحبت های بازیکن ها ومسئولان دوتیم بعداز داربی76

[h=1]بارهسي: حيف شد که پرسپوليس نبرد[/h]
[h=2] رئيس آکادمي باشگاه ميلان گفت: در دربي 76 حيف شد که تيم فوتبال پرسپوليس نتوانست به پيروزي برسد.[/h]
00033615.jpg

فرانکو بارهسي در پايان مسابقه تيمهاي استقلال و پرسپوليس در خصوص اين مسابقه اظهار داشت: موقعيتهاي اين بازي بيشتر به سود پرسپوليس و برتري اين تيم بيش از استقلال بود اما متاسفانه نتوانستند به گل برسند.

به گزارش فارس،وي ادامه داد: سرخپوشان موقعيتهاي زيادي داشتند که متاسفانه نتوانستند از آنها به خوبي استفاده کنند و حيف شد که سه امتياز بازي را از دست دادند.

بارهسي با بيان اينکه دوست داشتم پرسپوليس پيروز شود، خاطرنشان کرد: پرسپوليس تماشاگران پرشوري دارد و حيف شد که با حضور اين تعداد تماشاگر نتوانست دست پر زمين مسابقه را ترک کند.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
پاسخ : صحبت های بازیکن ها ومسئولان دوتیم بعداز داربی76

[h=1]ماهيني: 6 موقعيت صددرصد گل از دست داديم[/h]
[h=2] بازيکن تيم فوتبال پرسپوليس گفت: موقعيتهاي خوبي داشتيم و 6 فرصت صددرصد گل را از دست داديم.[/h]
00940744.jpg

به گزارش فارس، حسين ماهيني پس از تساوي بدون گل پرسپوليس برابر استقلال عنوان کرد: بازي خوبي انجام داديم اما بدشانس بوديم. حقمان برتري برابر استقلاليها بود.

وي ادامه داد: استقلاليها هم ميدانند تيم برتر زمين بوديم موقعيتهاي زيادي خلق کرديم اما با بدشانسي روبرو بوديم 6 فرصت صددرصد گل را از دست داديم و نتوانستيم به گل برسيم.

بازيکن تيم فوتبال پرسپوليس درباره قضاوت داور خاطرنشان کرد: بهتر است در اين مورد کارشناسان نظر بدهند. من صحنهها را دقيق نديدم و در اين زمينه صحبت نميکنم.

 
بالا