موجودی که هرگز نمیمیرد! + عکس

لاهوت

دوست خوب همه
"کاربر *ویژه*"
این عروس دریایی قادر است پس از آخرین مرحلهی بزرگسالی، دوباره تغییر شکل داده و به نخستین مرحلهی زندگی خود بازگردد، ممکن است هیچ پایان طبیعی برای طول عمر این حیوان وجود نداشته باشد.

www.afkarnews.ir_images_docs_000186_n00186010_b.jpg



افکارنیوز: گونهای خاص از عروس دریایی؛ تنها موجودی در دنیا که عمر جاودان دارد و هرگز نمیمیرد.این حیوان ممکن است تنها موجودی باشد که عمر جاودان دارد.

از آنجایی که این عروس دریایی قادر است پس از آخرین مرحلهی بزرگسالی، دوباره تغییر شکل داده و به نخستین مرحلهی زندگی خود بازگردد، ممکن است هیچ پایان طبیعی برای طول عمر این حیوان وجود نداشته باشد.

دانشمندان میگویند hydrozoan jellyfish تنها حیوانی است که می تواند بارها و بارها در زمان به عقب برگردد و دوباره حالت بواسیر لحمی خود را (مرحله اول از زندگی) پیدا کند.

آنها میخواهند بفهمند چهطور این حیوان میتواند جریان سالخوردگی خود را به حالت معکوس درآورد. از آنجایی که این حیوان هیچوقت نمیمیرد، تعداد آنها در اقیانوسها روز به روز در حال افزایش است.
 

ضحا

کاربر ویژه
"کاربر *ویژه*"
پاسخ : موجودی که هرگز نمیمیرد! + عکس

مطلب جالبي بود تصور كنيد پير شيم مثلا 80 ساله بعد دوباره به عقب برگرديم و بشيم كودك كاش ميشد اونوقت خيلي از اشتباهاتمان را جبران ميكرديم
 

montazer

ناظر کل
پرسنل مدیریت
"ناظر کل"
پاسخ : موجودی که هرگز نمیمیرد! + عکس

به نام خدا

معمولا نظریه ها ی دانشمندان هر چند وقت یکبار تغیر میکنه و طبیعیه چون علمشون ناقصه چه بسا چند وقت دیگه یه محقق و دانشمند دیگه بیاد و بگه این موجود بعد از بوق سال میمیره!!!!!!!

در قرآن سوره مبارکه الرحمـــن اینجور اومده که همه موجودات میمیرند با این آیه حتی فرشته مرگ هم میمیره و این مطلبی است حق......بنابر این ، این موجود هم مرگش حتمی است .....

 

arghavan

دوست خوب همه
"کاربر *ویژه*"
پاسخ : موجودی که هرگز نمیمیرد! + عکس

چقدر این عروس دریایی زیباست
با ضحا موافقم ای کاش برای ما هم امکان پذیر بود تا بتونیم اشتباهاتمون رو جبران کنیم:53:
 

hamid-sam

کاربر فعال
"کاربر *ویژه*"
پاسخ : موجودی که هرگز نمیمیرد! + عکس

تازه چند بار هم میتونست ازدواج کنه:))

برای بعضی دختر ها خوب میشد که یک یا چند بار نترشن



 
بالا