تست روانشناسی ارایش صورت

*BAHANE*

خودمونی
"منجی دوازدهمی"

لباسهای تنگ: افرادی که لباس های تنگ میپوشندعموما افرادی مغرور و زود رنج اند. همچنین افرادی بسیار جذاب هستند.افرادی شایستهو معقول اند.



لباسهای گشاد: افرادی که لباس های گشاد میپوشندافرادی بخشنده هستند به هیچ وجه حسود نبوده و دوستان زیادی دارند. فداکار و صادقنیز هستند.



لباس های تیره: افرادی که لباس های تیره میپوشندعموما افرادی خودخواه بود و بسیار خونسرد هستند به ندرت عصبانی می شوند و و سلیقهی خوبی در انتخاب لباس دارند.



لباس های روشن: افرادی که لباس های روشن میپوشندافرادی فداکار و صادق هستند. افرادی مهربان و شوخ طبع هستند عاشق صلح و صفا وارامشاند.



سبز:

انتخاب رنگ سبز برای لباس معمولا نشان دهنده آناست که صاحبان آن ,شخصیتی قوی واراده ای بالا دارند .در تصمیم گیری ها خیلیمحکمعمل کرده وتا حدی خود رای ومغرورند .این افراد اعتماد به نفس بالایی دارند ودر کمکبه دیگران پیشقدم می شوند.



آبی:

اکثر آبی پوشها دارای نگاهی عمیق بوده وشخصیتیحساس وشفاف دارند .این افراد به راحتی فکر ونظر خود را به دیگران منتقل می کنندوبه همین نسبت شجاعت وجرات ویژه ای هم از خودشان نشان می دهند . آنها زندگی رازیبا دیده وبیشترین تلاش را برای استفاده بهینه از آن می کنند.



مشکی:

بیشتر اوقات انتخاب رنگ مشکی نشان دهنده آن استکه این افراد انسانهایی رویایی هستند که در فضایی شاعرانه ز ندگی می کنندودر عینحال بسیار دست ودلبازند وتلاش میکنند با هر آنچه دارند به کمک دیگران رفته وگرهیاز مشکلات آنها باز کنند.آنها بسیار اجتماعی ظریف وساده پسند هستند.



قهوه ای:

این افراد سمبل مهربانی ومحبت هستند.برخی روانشناسان می گویند رنگ قهوه ای هر چه تیره تر باشد مهر ومحبت صاحبش بیشتر است.اینافراد بسیار خونسردند وتقریبا هر چه را می خواهند به راحتی تصاحب می کنندآنهادربدترین شرایط می توانند بهترین تصمیم ها را اتخاذ کنند.



خاکستری:

انتخاب رنگ خاکستری نشان دهنده این نکته است کهاین افراد معمولا شخصییتی آرام وبا اعتماد به نفس دارند .هر چند روان شناسانمیگویند افرادی که دل در گرو رنگ خاکستری دارند , دو دسته هستند : یا از شخصیتیعصبی وانقلابی دارند وهمیشه به دنبادل آرامش می گردند.آنها در مجموع انسانهایی سرسخت وسنگین دل هستند .نفوذ کردی برای همیشه در دلشان جای خواهی داشت.



سفید:

افرادی که لباسهای سفید را دوست دارند انسانهایخوش قلبی هستند وهمیشه به دنبال دوست می گرند.این افراد معمولا از کودکی روی پایخود بزرگ شده ودوست ندارند به دیگران تکیه کنند .

در موقعیت های کاری , همیشه در حال ساختننردبانی برای بالا رفتن از آن

هستند , چرا که معتقدند از هر فرصتی بایداستفاده کرد.



رنگهای روشن:

انتخاب

این نوع رنگها ,نشان دهنده این است که این افرادبشدت سر شار از انرژی

مثبت بوده وعشق و بالندگی را به اطراف خود پخشمیکنند . دیدار با این افراد

,اگر چه ممکن است همیشه خوشایند نباشد,امابازگیری انرژی مثبت وسازنده از

آنها می تواند بقیه روز را برای شما زیباتر,دلچسب تر وقابل تحمل تر سازد.

 
بالا