راهنمای تهیه ورق فولادی

hossein.milani

کاربر جدید
"منجی دوازدهمی"
ورق فولاد ضد زنگ چیست؟
ورق فولاد ضد زنگ خانواده ای از آلیاژهای مبتنی بر آهن است که حاوی حداقل 10.5 ch کروم (CR) است. وجود کروم یک فیلم سطحی نامرئی ایجاد می کند که در برابر اکسیداسیون مقاومت می کند و مواد را غیرفعال یا مقاوم در برابر خوردگی (ضد زنگ) می کند. بسیاری از خانواده های فولاد ضد زنگ برای کاربردها و مصارف مختلف طراحی شده اند. نمرات ضد زنگ را می توان بیشتر اصلاح کرد تا انواع شرایط ماشینکاری ، خوردگی ، دما و مقاومت را برآورده کند.

Golden Rule Metal طیف گسترده ای از ورق ها و صفحات فولاد ضد زنگ 304/304L ، 304 درجه ساده ، 316/316L و صفحه 321 را ارائه می دهد. این درجه ها بخشی از خانواده ضد زنگ آستنیتی هستند. فولاد ضد زنگ آستنیتی یکی از پرکاربردترین و متنوع ترین انواع فولاد است. ورق فولادی ضد زنگ 304L دارای مقاومت در برابر خوردگی عالی است در حالی که صفحات 316/316L دارای نیکل بیشتری نسبت به لایه های 304 و 304L ss هستند که مقاومت به خوردگی به خصوص در برنامه های دریایی را افزایش می دهد. صفحات نوع 321 ss انتخاب خوبی برای برنامه هایی است که در آن گرما مورد بحث است. 321 را می توان در برنامه های تا 900 درجه که 304L معمولاً تا 500 درجه سانتیگراد استفاده می شود ، استفاده کرد.

ورق و صفحه ضد زنگ برنامه های کاربردی:
- فرآوری مواد غذایی
- مبدل های حرارتی
- ظروف تصفیه شیمیایی
- نوار نقاله
- معماری
- دریا
- تجهیزات دارویی
فلز قانون طلایی طیف گسترده ای از ورق های فولاد ضد زنگ را در اختیار شما قرار می دهد. فولاد ضد زنگ آستنیتی یکی از پرکاربردترین و متنوع ترین انواع فولاد است. اگر به دنبال اندازه های سفارشی یا DFARS یا مواد داخلی هستید ، شرکت ما با تولید کنندگان محلی ارتباط دارد. ما می توانیم ورق و سیم پیچ رقابتی از جنس استنلس استیل را در اندازه های سفارشی که در کف موجود نیست به شرکت شما عرضه کنیم.
 
بالا