کار AirDroid چیه؟

parmida-m

کاربر تازه وارد
"منجی دوازدهمی"
AirDroid
حتما برای شما هم پیش آمده است که بخواهید اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی را از طریق رایانه ی شخصیتان مدیریت کنید! نرم افزارهای مختلفی برای سیستم عامل اندروید وجود دارند که بتوانید با استفاده از آن ها گوشی خود را مدیریت کنید ؛ امروز قصد معرفی یکی از بهترین، قدرتمندترین و کامل ترین نرم افزارهای مدیریت اندروید از طریق اتصال اینترنت با نام AirDroid را داریم که به نظر من کامل ترین و آسان ترین برنامه ی اندروید منیجر می باشد! با داشتن این برنامه برروی موبایل خود می توانید به آسانی و در سریع ترین زمان ممکن از طریق اتصال اینترنت مدیریتی کلی برروی اندرویدفون خود داشته باشید!با این که امکانات بی شماری در این اپلیکیشن نهفته شده است.
همچنین بخوانید: چطوری اپلیکیشن بسازیم؟ با دوره کد نویسی جاوا در اندروید استودیو می توانید هر اپلیکیشنی بسازید و درآمدزایی کنید.

زین پس بدون نیاز به کابل USB و تنها از طریق اتصال نت قادر خواهید بود بر روی گوشی خود مدیریت کنید ؛ پس از برقراری اتصال این امکان را خواهید داشت تا پیامک ها، موسیقی ها، فیلم ها و اپلیکیشن های موجود در گوشی اندرویدی خود را در محیطی بسیار ساده و یوزرفرندلی کنترل نمایید! کار با برنامه بسیار آسان است به گونه ای که پس از نصب و اجرای برنامه با دو گزینه روبرو خواهید شد که به آسانی می توانید به شبکه متصل شوید و از طریق مرورگر و آدرس web.airdroid.com برروی بخش هایی همچون مسیجینگ، گالری، برنامه ها و بازی ها، مخاطبین، تقویم و غیره دسترسی داشته باشید! یکی از قابلیت های کم نظیر این برنامه امکان انتقال دیتای بازی های سنگین از حافظه به مموری کارت است که تنها در گوشی های اندروید ۴٫۰ و بالاتر جواب خواهد داد!
 
بالا