با فواید آموزش زبان انگلیسی به کودکان اشنا شویم!

mohsenkeshavarzi

کاربر جدید
"منجی دوازدهمی"
آیا به مزایای بیشمار صحبت کردن روان انگلیسی توجه کرده اید؟

با داشتن بیش از 398 میلیون انگلیسی زبان بومی در جهان ، می توانید فردی را پیدا کنید که به زبان انگلیسی در هر نقطه از جهان صحبت می کند.

این آمار نشان می دهد بیش از یک چهارم جمعیت جهان به زبان انگلیسی صحبت می کنند. نیازی به گفتن نیست که اکثر فیلم ها به زبان انگلیسی که بزرگترین صنعت فیلمسازی هالیوود است ، فیلمبرداری شده اند.

از آنجا که زبان انگلیسی به محبوب ترین زبان در جهان تبدیل شده است ، نیاز کودکان به یادگیری زبان انگلیسی سال به سال افزایش می یابد. اما چرا شروع یادگیری زبان انگلیسی در سنین پایین بسیار مهم است؟

به عنوان والدینی که علاقمند به آموزش زبان به فرزندان خود هستند ، توصیه می کنیم آموزش زبان انگلیسی را در اولویت خود قرار دهید و آن را به تعویق نیاندازید. اما دلیل آن چیست؟

english-for-kids-2.jpg


در ادامه این مقاله ، برخی از مهمترین دلایل اهمیت آموزش زبان انگلیسی برای کودکان را از وب سایت آموزش زبان انگلیسی آنلاین انگلیشدان به آدرس englishdon.ir با شما به اشتراک می گذاریم. بنابراین در اسرع وقت با بالاترین کیفیت شروع کنید.

یادگیری زبان انگلیسی برای کودکان آسان است!

اگر فرزند شما خیلی زود شروع به یادگیری زبان انگلیسی کند ، زبان جدید را به ساده ترین روش یاد می گیرد. در کودکی ، ما به طور طبیعی زبان را یاد می گیریم. ما برای یادگیری به تلاش زیادی احتیاج نداریم.

بین 4 تا 0 سالگی ، کودکان ارتباطات عصبی زیادی برقرار می کنند. در این دوره شکل گیری مغز ، مغز مانند یک اسفنج عمل می کند و حجم زیادی از اطلاعات و دانش را به سرعت و به راحتی جذب می کند. بنابراین اکنون زمان تحریک زبان کودک است.

اگر فرزند شما از ابتدا شروع به یادگیری زبان انگلیسی کرد ، می تواند زبان را به خوبی بیاموزد و تلفظ کند. مهمتر از همه ، فرزند شما در آینده دو زبانه می شود.

اگر در سنین بالاتر در حال یادگیری زبان انگلیسی هستید ، یادگیری آن بسیار سخت تر خواهد بود. وقتی کودکان انگلیسی می خوانند ، آموخته های خود را در همان ناحیه از مغز ذخیره می کنند. با این حال ، بزرگسالان به دو نورون نیاز دارند ، که یادگیری زبان خارجی را بسیار دشوار می کند.

باعث رشد و توسعه ذهن کودک شما می شود
با یادگیری زبان انگلیسی در سنین پایین ، فرزند شما به دو فرهنگ دسترسی خواهد داشت. این برای پیشرفت تحصیلی و فکری شما ارزش زیادی دارد.

هنگام مطالعه زبان یا فرهنگ دیگر ، آنها باید ذهنیت بازتری داشته باشند که بر روابط حرفه ای و شخصی آینده آنها تأثیر مثبت بگذارد.

فرزند شما از تنوع فرهنگی بسیار آگاه است و بنابراین می تواند بدون در نظر گرفتن ملیت آنها با افرادی از سراسر جهان ارتباط برقرار کند.

ما روز به روز در حال جهانی شدن هستیم ، بنابراین یادگیری زبان انگلیسی ، سومین زبان رایج در جهان و مهمترین حرفه ، برای اطمینان از آینده فرزند شما ضروری است.

نکته بسیار مهم دیگر این است که پس از یادگیری زبان انگلیسی توسط فرزند شما ، یادگیری زبان سوم بسیار ساده تر می شود. آنها بزرگ می شوند و آینده ای خواهند داشت فقط به این دلیل که به دو یا سه زبان خارجی صحبت می کنند.

باعث تقویت قوای سلامت ذهنی کودکان می شود
یادگیری زبان انگلیسی در سنین پایین بر رشد مغز کودک تأثیر زیادی دارد. آنها می توانند متمرکزتر ، انعطاف پذیرتر و در حل مشکلات موثرتر باشند.

ویژگی مهم دیگر این است که فرزند شما می تواند بسیاری از کارها را به طور م doثر انجام دهد. این امر توانایی شما را در ذخیره اطلاعات توجه و انتقال سریع مفاهیم مختلف بهبود می بخشد.

به طور کلی ، همه آنها رشد شناختی بهتری نسبت به سایر کودکان هم سن دارند.

و در پایان این مقاله از وب سایت آموزش آنلاین زبان انگلیسی انگلیشدان ، قصد دارم یک نکته بسیار مهم و موثر در یادگیری زبان انگلیسی برای کودکان را با شما عزیزان در میان بگذارم. یعنی باید فرایند یادگیری زبان برای کوکاد را بخشی از زندگی روزمره او کنید تا او به آن عادت کند.

بهترین و مهمترین چیز در یادگیری هر مهارت ، به ویژه آموزش زبان انگلیسی به کودکان ، ادامه و یادگیری در فواصل کوتاه است. اما به چه معنی است؟ پاسخ بسیار ساده است؛ به جای آموزش زبان به فرزند خود در روزها و اوقات هفته ، این کار را به طور مرتب انجام دهید و آن را جزء لاینفک زندگی فرزندان خود قرار دهید.

به عنوان مثال ، هر روز وقت خود را با فرزندان خود صرف بازی های انگلیسی کنید یا هر شب قبل از خواب برای آنها داستان به زبان انگلیسی بخوانید.

امیدوارم از خواندن این مقاله لذت برده باشید.

منبع: آموزش زبان انگلیسی برای کودکان انگلیشدان
 
بالا