روی آوردن سلیقه و علایق مردم در استفاده از سایبان ها با طراحی امروزی

  • نویسنده موضوع fdiba
  • تاریخ شروع

fdiba

خودمونی
"منجی دوازدهمی"
CAR-PARKING-SHADES.jpg


امروزه سایبان ها به بخشی مهم و اساسی در زندگی ما تبدیل شده اند. اما مسئله اینجاست؛ در حین خرید و انتخاب این ابزار

کاربردی همواره دچار سردرگمی می شویم. از همین رو توصیه می شود انواع مختلف سایبان ها را بشناسید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. به طور کلی در حال حاضر با توجه به پیشرفت های صورت گرفته، از متریال های مختلفی برای ساخت سایبان ماشین استفاده می شود که هر کدام از آنها، ویژگی ها و مزایای مخصوص به خود را دارند. مسئله اینجاست که با توجه به تغییراتی که در دنیا انجام شده، سلیقه و علاقه مردم نیز دستخوش تغییرات گسترده ای شده است. تغییراتی که حتی بر روی طراحی های امروزه نیز تاثیر گذاشته است.

اگر قصد تهیه یک سایبان ماشین ارزان کاربردی و مطابق با مد روز را دارید، توصیه می کنیم در ادامه این مقاله با ما همراه باشید. در نظر داریم در این زمینه توضیحاتی را خدمت شما ارائه دهیم.

سایبان را بشناسید

همانطور که نام سایبان مشخص است، به عنوان یک پوشش بیرونی مورد استفاده قرار میگیرد و از کاربردهای مختلفی برخوردار می باشد. از بارزترین مشخصات آن میتوان به افزودن زیبایی محل اشاره کرد. شاید همین مسئله را بتوان مهم ترین دلیل افزایش روز افزون طرفداران آن دانست.

به طور کلی اما شما میتوانید از انواع مختلف سایبان ها در مکان های متفاوت اعم از کافه ها، حیاط خلوت ، رستوران، پارکینگ ها، رستوران ها و حتی مکان های ورزشی و… استفاده نمائید. کاربرد اصلی سایبان ها برای پیشگیری از تابش نور خورشید، جلوگیری از ریزش باران و برف در محل مورد نظر و استفاده از فضای های مختلف مانند تراس ، حیاط و جلوی مغازه می باشد.

انواع مختلف سایبان ها

همانطور که می دانید امروزه انواع مختلفی از سایبان ماشین وجود دارد که شما با توجه به نیاز خود می توانید به سراغ تهیه آنها بروید. در این راستا کارشناسان و البته متخصصان شرکت سایه سازان مهر گستر نیز میتوانند راهنمایی های دقیقی را در اختیار شما قرار دهند.

سایبان پارکینگ

این نوع از سایبان پارکینگ را میتوان جزء پرطرفدارترین ها دانست. چه بسا که امروزه در طراحی های مدرن امروزی، نوع برقی آن توانسته جایگاه ویژه ای را در میان افراد برای خود فراهم آورد. این سایبان پارکینگ ها به صورت ثابت و متحرک به فروش میرسد. و معمولا برای ورودی منازل مسکونی در محوطه حیاط بسیار مناسب می باشد.

سایبان فنری

این سایبان که به عنوان سایبان بازویی نیز شناخته می شود نوعی از سایبان های مدرن امروزی با طراحی ویژه است که اغلب در مکان های عمومی مورد استفاده قرار میگیرد. این مدل های سایبان پارکینگ از بازوهای بسیار مستحکمی برخوردار می باشد و امکان نصب موتور توبلار نیز برای آن وجود دارد.

سایبان دوطرفه

منظور از سایبان دوطرفه، سایبان های جمع شونده است که سازه اصلی در وسط آن قرار میگیرد. معمولا برای فضاهای باز به سراغ این نوع از سایبان های موجود در بازار می روند. مطمئنا نمونه ای از آن را در رستوران های با فضای باز مشاهده کرده اید. پوشش این سایبان ماشین ها معمولا پارچه های با کیفیت کره ای است که مقاومت بالایی دارد و در برابر شرایط هوایی متفاوت، قابل استفاده است.

سایبان تاشو

سایبان تاشو، از انواع سایبان های انعطاف پذیر هستند که در انواع ثابت و برقی، تولید می شوند. این سایبان ها را می توان به صورت پرتابل استفاده کرد. سایبان های تاشو مسافرتی، برای افرادی که علاقه زیادی به سفر دارند، مناسب است و قابلیت تا شدن و حمل در خودرو را دارند و فضای کمی می گیرند.

سایبان چتری

وقتی صحبت از سایبان چتری به میان می آید، لبخندی ناخودآگاه بر لبان ما می نشیند. زیرا این نوع از سایبان ها نه تنها طرفداران زیادی دارد بلکه زیبایی خاصی به محیط می بخشد. افراد میتوانند از این سایبان برای محیط هایی همچون حیاط، باغ، پارک و… استفاده نمایند. این سایبان ها تنها بر روی یک پایه قرار میگیرند و فضای کوچکی را تحت پوشش خود قرار میگیرند. این مدل نیز همچون سایبان پارکینگ در دو نوع ثابت و متحرک تولید می شود. قابلیت جابجایی آن موجب شده تا افراد زیادی تمایل به بهره گیری از آن داشته باشند. جنس آنها نیز معمولا از برزنت، فلکسی یا پارچه ترانزیتی می باشد. بهتر است مطلب تاثیر انتخاب نوع رنگ بنا بر موقعیت مکانی و جغرافیای سایبان را نیز بخوانید.

کلام آخر

در این مقاله تلاش کردیم تا شما را با انواع سایبان ها با طراحی امروزی آشنا کنیم. حال می دانید انواع مختلفی از سایبان وجود دارد که میتواند نیاز شما را برآورده سازد. با این حال اگر سوالی ذهن شما را به خود مشغول کرده، توصیه می کنیم به بخش تماس باما مراجعه کنید.
 
بالا