هر آنچه در آموزش طراحی سایت باید بدانید

PCsto

کاربر جدید
"منجی دوازدهمی"
این پست، توسط نویسندگان آژانس دیجیتال مارکتینگ دومینو تهیه و نوشته شده است. این آژانس به تازگی فعالیت خود را آغاز کرده و سعی دارد با انتشار محتوای به روز، مشکلات شما را در زمینه‌های سئو، طراحی سایت و تولید محتوا حل کند.

اما چگونه می‌توانید یک طراح سایت عالی شوید؟
در این چند سال، طراحی سایت شغلی بود که به دلیل درآمد مناسب و بازار کار خوب خود، طرفداران زیادی پیدا کرد. آمار نشان می‌دهد که تا به امروز بیش از 640 هزار وبسایت در فضای وب در حال فعالیت هستند. اما با تمام این وجود، همچنان بین 44 تا 51 درصد از برندها وبسایتی برای خود در نظر نگرفته و شیوه سنتی فروش را ادامه می‌دهند.

خوب است بدانید که طراحی سایت تنها در پیکربندی وردپرس خلاصه نمی‌شود. یک طراح خوب باید بداند که این وبسایت برای چه اهداف ساخته می‌شود، مشتری کیست و کارفرما چه برنامه‌هایی برای وبسایت خود دارد؟

بهتر است شخصی که به عنوان طراح سایت فعالیت می‌کند، پیش از آغاز پروژه چند سوال را از خود و از مشتری بپرسد تا بتواند به تمام اجزای کار اشراف داشته باشد. ما در مقاله "آموزش طراحی سایت: راهنمای کامل مبتدیان" تمام سوالاتی که باید از مشتری بپرسید را برای شما نوشته و هر کدام از آن‌ها را جداگانه برای شما توضیح دادیم.

اما این تنها شروع کار است! درمورد اسکچ زدن و طراحی وایرفریم چیزی شنیده‌اید؟ وایرفریم طرحی سیاه و سفید از ساختاری است که در ذهن خود دارید. در این طرح لازم نیست پالت رنگی یا نوع فونت سایت را انتخاب کنید. صرفا باید تمرکز خود را بر روی ساختار سایت بگذارید تا مسیر درستی را برای مشتری خود ترسیم کنید و او را مجاب کنید از خدمات یا محصولات شما خریداری کند. برای این کار باید اصول طراحی UX را بدانید. اگر این اصول را نمی‌دانید پیشنهاد می‌کنیم مقاله "5 روش امتحان شده که در تقویت طراحی UX به شما کمک می‌کند" را مطالعه کنید.

در پایان این محتوا باید بگوییم که این تنها بخشی از آموزش طراحی سایت بود که باید بدانید. اگر دوست دارید به صورت رایگان طراحی سایت را فرا بگیرید، ما در مقاله "آموزش طراحی سایت: راهنمای کامل مبتدیان" با استفاده از ویدئوهای آموزشی انحصاری خود، تصاویر و توضیحات جامع، این آموزش‌ها را در اختیار شما قرار دادیم.
 
بالا