ارائه خدمات پرستاری و مراقبت از سالمند در منزل با قیمت مناسب

seoupdate

کاربر تازه وارد
"منجی دوازدهمی"
خدمات پرستاری و مراقبت از سالمند در منزل


2ced172e4ee642ba812d08136385a0ea.jpg



دوران سالمندی یکی از قسمت های ویژه و حساس زندگی هر فردی است که اتفاق میافتد.شیوع بیشتر بیماری های مزمن و ناتوانی های ناشی از آنها باعث میشود که افراد سالمند مخصوصا افراد بیمار نیاز به خدمات پرستاری و مراقبت از بیمار داشته باشند.
امروزه مراکز درمانی زیادی آماده ارائه خدمات پرستاری و مراقبت از سالمند هستند که این خدمات باعث حفظ شان و منزلت میشود و همچنین عزت نفس سالمندان را هم حفظ میکند و توسط پرستاران متخصص همراه با روش ها و تجهیزات بروز ارائه میشود بگونه ای که نه خود سالمند و نه اطرافیانش نگران هیچ مشکلی نباشند.
مطالعات نشان داده است که سالمندانی که در خانه خود تحت مراقبت و درمان قرار میگیرند از نظر سلامتی شرایط بهتری دارند و زودتر تحت درمان قرار میگیرند زیرا میتوانند از خدمات آزمایش در منزل و تزریقات در منزل هم استفاده کنند که این خدمات در منزل ارائه میشود و دیگر نیاز به خروج سالمند یا بیمار از منزل نیست.
دلایلی هم که باعث درمان سریعتر و راحتی بیمار سالمند میشوند عبارتند از :
  • سالمندان به محیط خانه خود آشنا هستند و جای تمامی وسایل را میدانند(در سالمندانی که حافظه خود را از دست دادند آشنا بودن با محیط اهمیت بیشتری دارد).
  • در خانه خود احساس امنیت بیشتری می‌کنند.
  • خاطرات ارزشمندی از خانواده و اطرافیان و محیط منزل خود دارند.
  • ارائه خدمات با کیفیت مراقبتی ـ پرستاری در منزل عملکرد جسمانی سالمندان را افزایش میدهد، اعتماد به نفس آنها را بالا میبرد. استقلال سالمندان را حفظ می کند و سطح سلامتی سالمندان را بهبود می بخشد.

منبع https://chatre-firoozei.ir/
 
بالا