افزایش سرعت اینترنت گوشی با نرم افزار

niloofarmajdi

کاربر تازه وارد
"منجی دوازدهمی"
بسیار پیش آمده که هنگام استفاده از اینترنت مرورگرمان دچار مشکل شده و کار ما را نیمه تمام یا در اکثر مواقع با سرعت خیلی پایین و محدود، انجام می دهد. بروز این اختلال برای همه ناراحت کننده و عذاب آور است. به همین منظور مهندسان علم کامپیوتر دست به کار شده و نرم افزارهای مختلفی را جهت افزایش سرعت اینترنت برای گوشی های اندرویدی و سیستم عاملهای ویندوز طراحی و تولید نموده اند تا کارآیی مرورگرها را به بالاترین کیفیت و سرعت برساند.
معرفی ۳ نرم افزار جهت بهبود سرعت اینترنت گوشی های اندرویدی:

سرعت اینترنت بستگی به ISP دارد که سرویس اینترنت را پشتیبانی می کند. عوامل زیادی هستند که می توانند نحوه استفاده دستگاه شما از پهنای باند اینترنت را تحت تاثیر قرار دهند. نرم افزارهایی که به این منظور طراحی شده اند می توانند با انجام خودکار یک سری فرامین یا انجام برخی بهینه سازی ها، کاری کنند که مرورگر اینترنت شما بیشترین استفاده را هم از پهنای باند اینترنت و هم منابع سیستم ببرد و بدین ترتیب حداکثر عملکرد را در بارگذاری وبسایت ها داشته باشد. در ادامه با ۳تا از مههمترین این نرم افزارها آشنا می شوید.
۱- نرم افزار Internet Booster & Optimizer:

internet-booster-optimizator.jpg

این برنامه ۴٫۳ مگابایت حجم دارد و امکان وب‌گردی با سرعتی زیاد را برای کاربران فراهم می‌کند. برنامه به این صورت تنظیم شده است که سرعت بیش‌تر صرف وب‌گردی در مرورگر شود. نرم افزار Internet Booster & Optimizer اطمینان حاصل می کند که بیشترین سرعت اینترنت را برای تجربه مرور صحیح استفاده می کنید. توقف کارهای ثانویه، تمیز کردن حافظه RAM، پاک کردن حافظه پنهان و فریب دادن DNS، برخی از این وظایفی است که این برنامه بطور خودکار انجام می دهد تا سرعت اینترنت و عملکرد مرورگر را بهبود بخشد. اگر تمایل به نصب این برنامه بر روی گوشی خود هستید می توانید از طریق لینک زیر آنرا دانلود و نصب نمایید.
۲- نرم افزار Faster Internet 2X:
%D9%86%D8%B1%D9%85-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%D8%B1-Faster-Internet-2X.jpg

یکی دیگر از برنامه های مناسب برای افزایش سرعت مرورگر گوشی ها، نرم افزار Faster Internet 2X می باشد که می تواند سرعت عملکرد مرورگر را تا ۲ برابر افزایش دهد. این نرم افزار بر روی گوشی های روت شده و روت نشده بخوبی اجرا می شود اگرچه اجرای آن بر روی گوشی های روت شده بهتر است.
Faster-Internet-2X-2-e1544066569253.jpg
Faster-Internet-2X-1-e1544066476319.jpg
Faster-Internet-2X-3-e1544066554261.jpg

۳- نرم افزار Internet speed booster 3G/4G:
بهینه سازی گوشی های اندروید برای سرعت بهتر و سریع تر اتصال به شبکه ۳G و ۴G توسط نرم افزار Internet speed booster امکان پذیر است. این نرم افزار سبک و کم حجم فضایی معادل ۳٫۰۷ مگابایت را از گوشی شما اشغال می کند و در گوشی های دارای اندروید ۲٫۳ به بالا قابل اجرا می باشد. با استفاده از این برنامه میتوانید سرعت اینترنت خود را در حد اینترنت ۳G و ۴G افزایش دهید. به عبارتی این نرم افزار می تواند سرعت اینترنت شما را بین ۳۰ تا ۴۰ درصد افزایش دهد. برای افزایش بیشتر به سیگنال های قوی تری نیاز است. قابلیت های این نرم افزار عبارتند از:
افزایش سرعت اینترنت برای بازدید آسان و سریع در وبسایت ها و بارگذاری سریع فایل های ویدیویی
افزایش “قدرت” بسته های دیتا که از طریق اینترنت رد و بدل میشوند و افزایش سرعت اینترنت شما در حد اینترنت ۳G و ۴G
دریافت مطمئن تر سیگنال ها برای داشتن اینترنتی با سرعت بالا
Internet speed booster 3G/4G با تمام دستگاه های اندرویدی و تبلت ها کار می کند. از طریق لینک زیرمی توانید به صورت رایگان آن را دانلود کنید.


internet-speed-booster.jpg

خلاصه کلام! شما با دانلود و نصب این برنامه ها بر روی گوشی اندرویدی خود می توانید با سرعت بالاتری به گشت و گذار در اینترنت بپردازید و از تجربه اینترنت پرسرعت بهره مند شوید. اگر هم سؤالی در خصوص این نرم افزارها داشتید در بخش نظرات از ما بپرسید.
 
بالا