همه چیز را درباره ی ارتودنسی شفاف یا نامرئی بدانید.

  • نویسنده موضوع fdiba
  • تاریخ شروع

fdiba

خودمونی
"منجی دوازدهمی"
0-1-1030x596.jpg



یکی از ارتودنسی هایی که طرفداران زیادی دارد ارتودنسی شفاف ا نامرئی است که می توانید با مراجعه به متخصص ارتودنسی در آمل یا متخصص ارتودنسی در مازندران این کار را انجام دهید. اگر بخواهید به متخصص ارتودنسی در آمل یا متخصص ارتودنسی در مازندران یا نقاط دیگر دنیا مراجعه کنید و انجام دهید و نوع انتخابی شما ارتودنسی شفاف باشد باید بدانید اگر ارتودنسی ساده باشد 12 تا 18 ماه و اگر پیچیده باشد 24 ماه درمان شما طول می کشد.اگر قصد انجام ارتودنسی را دارید ابتدا باید برای مشاوره به کلینیک مراجعه کنید.




چه عواملی روی طول درمان ارتودنسی شفاف تاثیر گذار هستند؟


برای دانستن این مدت زمان دکتر ارتودنسی مواردی را بررسی می کند که عبارت اند از:


دندان های شما به چه میزان نیاز به حرکت دارند؟
سرعتی که دندان های شما حرکت می کنند چقدر است؟
درمان شما به چه اندازه پیچیده است؟



اینکه شما طبق دستورات متخصص ارتودنسی در آمل یا متخصص ارتودنسی در مازندران یا هرجای دیگری که به آن مراجعه کرده اید پیش روید باعث می شود درمان دندان های شما بیشتر از زمان تعیین شده طول نکشد. درباره ی ارتودنسی در آمل بدانید.




مشاوره اولیه


زمانی که تصمیم به رفتن پیش متخصص ارتودنسی در آمل یا متخصص ارتودنسی در مازندران یا هر جای دیگری می گیرید ابتدا باید برای مشاوره اولیه مراجعه کنید. در این مشاوره یک برنامه درمانی طبق شرایط دندان ها به شما داده می شود. در این برنامه هزینه ی انجام ارتودنسی شفاف نیز به شما داده خواهد شد. در صورتی که همه ی قرار ملاقات هایی که با دکتر دارید را به موقع انجام دهید و طبق دستور پزشک از ارتودنسی شفاف خود استفاده کنید برنامه درمانی به درستی پیش می رود.




بستن شکاف بین دندان ها با ارتودنسی شفاف


برای اینکه برای بستن شکاف بین دندان ها از ارتودنسی شفاف استفاد کنید این شکاف نباید بیشتر از 6 میلی متر باشد. برای بستن این شکاف ها حدود 24 ماه زمان لازم است. هرچه شکافی که بین دندان ها وجود دارد کمتر باشد مدت زمان درمان نیز کمتر خواهد بود.




درمان دندان های شلوغ به وسیله ارتودنسی شفاف


در صورتی که برای درمان شلوغی دندان ها به متخصص ارتودنسی در آمل یا متخصص ارتودنسی در مازندران مراجعه می کنید باید بدانید اگر این شلوغی خفیف باشد حدود 6 تا 12 ماه طول می کشد تا درمان تمام شود. اگر شلوغی دندان های شما بیش از حد باشد دکتر به شما روش های دیگری را پیشنهاد می کند. ارتودنسی های ثابت برای اینگونه دندان ها مناسب تر هستند. مواد تشکیل دهنده ی بریس های ارتودنسی چیست؟




ارتودنسی شفاف چه مزایایی دارد؟


ارتودنسی شفاف جذاب و زیبا است چون تقریبا نامرئی می باشد.
در فیلم و عکس مشخص نمی شود شما ارتودنسی کرده اید.
در صورت استفاده از این ارتودنسی نیازی به تغییر در رژیم غذایی نیست.
گزینه ی آخر یکی از بهترین مزایای ارتودنسی شفاف است. در سایر ارتودنسی ها شما مجبورید غذاهای چسبناک و سفت را از برنامه غذایی خود حذف کنید چون ممکن است این غذاها باعث شکست براکت ها یا سیم ارتودنسی شود. اما اگر به متخصص ارتودنسی در آمل یا متخصص ارتودنسی در مازندران یا هرجای دیگری مراجعه کنید و ارتودنسی شفاف را انتخاب کنید دیگر لزومی به حذف غذاها نیست چون به راحتی می توانید ارتودنسی خود را درآورده و هرچیزی که دلتان می خواهد بخورید. بعد از این کار کافی است بهداشت دهان را رعایت کنید و بلافاصله مسواک بزنید. انجام ارتودنسی روی بینی چه تاثیری دارد؟



اگر بخواهید بدون داشتن سیم و براکت دندان های خود را مرتب کنید باید حتما به یک پزشک متخصص مراجعه کنید تا یک برنامه درمانی که فقط مخصوص شماست تحت درمان قرار بگیرید. این گزینه بهترین گزینه برای کسانی است که نمی خواهند از سیم یا براکت استفاده کنند.
 
آخرین ویرایش:
بالا