دهکده اینتر لاکین بهشتی در سوئیس

  • نویسنده موضوع roneka
  • تاریخ شروع

roneka

کاربر جدید
"منجی دوازدهمی"
sitevisa.com-37.jpg

ویزای شینگن سوئیس به صورت تضمینی و فوری که عضو اتحاد شینگن می باشد و برای سفر به کشور سوئیس ویزای شینگن مورد نیاز است. حضور شخص متقاضی در هنگام ارائه در خواست جهت مصاحبه الزامی می باشد. کشور سوئیس بهشت گمشده در روی زمین است که هر فرد در عمر خود یکبار هم شده باید این بهشت را از نزدیک تماشا کند.

اینترلاکن دهکده ای بهشتی که در میان دو دریاچه ی زیبای تون (Thun) و برینز (Brienz) و کوه های رشته کوه آلپ واقع شده است. اینترلاکن در کنار مراتع سرسبز، دریاچه‌های یخی، پوشش گیاهی فوق العاده و ارتفاعات چشم‌نواز بنا شده و به همین دلیل از قرن نوزدهم به عنوان یک مقصد محبوب گردشگری به شمار می رفته است. در سفر به سوئیس نباید دیدن این منطقه شگفت انگیز و بکر را از دست داد.

اینترلاکن را در گذشته بعنوان مرکز تولید و ساخت ساعت مچی می شناختند، اما امروزه به یک مکان گردشگری‏ و هم چنین به پایتخت ماجراجویی مشهور است. در این دهکده 40 نوع تفریح تله کابین، تله اسکی, پرواز با پاراگلایدر، کایت‌ سواری، بانجی‌جامپینگ، دره نوردی (canyoning)، رودگردی (river rafting)، صخره نوردی، قایق‌رانی، دوچرخه‌سواری در کوهستان، چتر بازی، اسکی و اسنوبرد و هر ورزش دیگری که تصور کنید، فراهم شده است که مسافران می توانند بهترین روزهای خود را در این دهکده با انواع تفریح های زمستانی و تابستانی بگذرانند و خاطرات خوشی را از این دهکده با خود ببرند. برای رفتن به این دهکده دیدنی ما به مسافران قطار را پیشنهاد می دهیم که قطعا تجربه بی نظیری در نوع خود می باشد و در بین راه نیز شاهد مناظر طبیعی خیره کننده خواهید بود.

سوئیس کشور که بخاطر جاذبه ها و مکان های دیدنی خود می بالد. سوئیس برای کوه‌ها، ساعت‌ها، شکلات، پنیر و بی طرفی سیاسی خود شناخته شده است که یک کشور محبوب در نزد گردشگران می باشد. از مکان های بی نظیر که باید حتما در سفر به سوئیس آنها را از نزدیک تماشا کرد میشود به شهر لوسرن و آبشار راین اشاره کرد.
منبع: ویزای شینگن
 
بالا