اصلاح طرح لبخند

yekta

بی وفــا
اصلاح طرح لبخند

به مرور زمان با بالا رفتن سن، پوسیدگی دندان‌ها شروع می شود و کم کم درخشندگی خود را نیز از دست می‌‌دهند. علت های زیادی برای این اتفاق وجود دارند. این علت ها معمولاً شامل افزایش سن، رژیم غذایی، مشکلات روحی و نادیده گرفتن بهداشت دهان هستند. با رعایت نظافت و شستشوی منظم دندان‌ها می توان از پوسیدگی آنها و آغاز بیماری جلوگیری کرد. متأسفانه اکثر مردم در سنین بالا تازه متوجه وضعیت نامناسب سلامت دندان هایشان می‌شوند و نمی دانند برای درمان آن باید چه اقدامی انجام دهند.
یک دندان‌پزشک متخصص می تواند با انجام یک اصلاح طرح لبخند کامل و جامع، سلامت و ظاهر زیبای دندان‌ها را به آنها بازگرداند، حتی اگر آن‌ها به شدت پوسیده و ناسالم شده باشند. علاوه بر اینکه اصلاح طرح لبخندروش درمان بسیار مناسب است و بر پایه ی نیازهای بیماران می باشد، همچنین به بیمار کمک می‌کند تا سلامت دهان و دندان خود را مجدد به دست آورد و لبخندی همیشگی و جذاب پیدا کند.
اصلاح طرح لبخند در واقع ترکیبی است از هنر و دانش برای ایجاد یک لبخند زیبا است. زیبایی دندان ها با استفاده از محصولات و تجهیزات پیشرفته ی زیبایی و شیوه‌هایی به روز دنیا خلق بهترین لبخند ممکن برای هر شخص را میسر می‌سازد.

اصلاح طرح لبخند چیست؟

اصلاح طرح لبخند یک عملیات جامع است که در آن دندانپزشک شما می‌تواند حالت طبیعی دندان‌های شما را بازسازی کند و با متد‌ها و روش‌های مختلف درمانی رنگ، شکل و سایز دندان‌های شما را بهبود بخشد و لبخندی منحصر به فرد برای شما ایجاد کند.

نتایج اصلاح طرح لبخند

نتیجه اصلاح طرح لبخند خنده‌ای زیباست همراه با دندان‌های سفید و مرتب که شما به آن افتخار خواهید کرد.
اصلاح طرح لبخند تصحیح عیوب خنده است و شامل مواردی از قبیل اصلاحات بر روی فاصله موجود در بین دندان‌ها، رنگ از دست رفته ی دندان ها، دندان‌های کوتاه و باریک، دندان‌های کج، دندان‌های پوسیده و لب پریده، لکه‌های دندان، کجی دندان، شکستگی و ترک‌خوردگی دندان، دندان‌های افتاده یا کشیده شده، لبخند لثه‌ای است
روش های مختلفی برای اصلاح طرح لبخند وجود دارد که ما به تنها برخی از آنها در این صفحه اشاره کرده ایم.
در اصلاح طرح لبخند باندینگ دندان روشی است برای سفید نمودن و تغییر دادن شکل دندان‌ها که موجب از بین بردن فاصله بین دندان‌ها می شود و معمولاً در تنها یک جلسه توسط دندانپزشک انجام می شود.
اگر اولین گزینه‌ی شما برای درمان، اصلاح طرح لبخند و نا زیبا بودن لبخندتان است، باندینگ دندان یک راه حل مناسب است. دندانپزشک زیبایی می تواند برای بهبود لبخند شما، اشکالاتی را مانند لک‌های دندان، شکاف یا فاصله بین دندان‌ها را رفع کند.
در اصلاح طرح لبخند روکش دندان که برای پوشاندن سطح آسیب‌دیده روی دندان قرار می گیرد و باعث می شود تا دندان‌های شما مرتب دیده شوند.
برای دندان هایی که اوضاع بسیار نامناسبی دارند و پوسیدگی وسیع در آنها موجب شکستگی یا به وجود آمدن حفره های بزرگ در آنها شده است، بهترین روش اصلاح طرح لبخند، استفاده از روکش‌ است.
در اصلاح طرح لبخند، مرتب نمودن دندان ها موجب می شود تا لبه‌های تخت و ساییده شده به شکلی زیبا و ظاهری طبیعی تغییر یابند. در برخی موارد، فقط صاف کردن لبه های دندان می‌تواند ظاهر زیبایی به لبخند شما بدهد. این یک روش متداول و محافظه کارانه است که سریع انجام شده و با اصلاحات جزئی در طرح لبخند باعث ایجاد تغییرات زیبا در لبخند شما می‌شود.
در اصلاح طرح لبخند، بریج دندان می‌تواند فضای دندان افتاده یا کشیده شده را پر کند. این بدان معناست که شما نیازی به استفاده از دندان مصنوعی یا دندان های ساختگی برای پر کردن فضای خالی ایجاد شده ندارید.
در اصلاح طرح لبخند خود برای اینکه بهترین نتایج را داشته باشید و با کمترین خطرات و عوارض احتمالی مواجه شوید، باید حتماً یک دندانپزشک زیبایی مجرب و معتبر را انتخاب کنید. زیرا نتیجه اصلاح طرح لبخند و ماندگاری آن به انتخاب روش مناسب برای انجام این کار بستگی خواهد داشت و همچنین مهارت ویژه ای نیاز است. تمامی دندانپزشکان به درمان های مربوط به دندانپزشکی زیبایی مسلط نیستند بنابراین سعی کنید به دندانپزشکی مراجعه کنید که تجربه کافی در زمینه انجام درمان های زیبایی را داشته باشد.
 
بالا