مواردی در طراحی لوگو در سال 2017

site2017

کاربر جدید
"منجی دوازدهمی"
در سال 207 چه طراحی لوگویی محبوبیت دارد؟ امروزه، اینجا چند مورد از طراحی لوگوهای مهم در این سال را مورد بررسی قرار می دهیم. می توانید از این طراحی لوگو ها در ساخت سایت خودتان و یا برای شرکتتان استفاده نمایید.

1.کوچک نمایی






1491400744-Minimal-logo.png










کوچک نمایی به معنی به حداقل رساندن خط و خطوط و نگه داری موارد اصلی در طراحی لوگو است. از دست دادن خط و خطوط اضافی یکی از بهترین شیوه های طراحی لوگو حرفه ای در سال 2017 است. مانند نمونه قبلی و جدید اینستاگرام که خطوط را در طراحی جدید به حداقل رساند.

2. خطوط شکسته






1491400791-img_896.png










یکی دیگر از موارد طراحی لوگو استفاده از خطوط شکسته است. این خطوط شکسته می توانند به صورت افقی و یا عمودی باشد و اینکه با یک المان ترکیب شود این کار یکی از بهترین شیوههای طراحی لوگو در سال 2017 است.

3. طراحی لوگو نوشتاری





1491400808-img_897.png







یکی از شیوه های تاثیر گذار در طراحی لوگو استفاده از نوشته است. برای درک بهتر می توانید به لوگوهای کوکا کولا و یا سونی نگاهی بی اندازید این لوگوهای از محبوبیت زیادی در بین طراحی لوگوها برخوردار هستند. می توانید در این جور از طراحی لوگوها از استایل های مختلف و یا ترکیب چند مدل متن نوشتاری استفاده نمایید.



4.طراحی لوگو صاف و یا فلت







1491400858-img_892.png









مانند سبک کوچک نمایی در طراحی لوگو حرفه ای سبک دیگری از طراحی لوگو به نام طرحی فلت وجود دارد. در این نوع از طراحی شما می توانید سایه های اضافی را از تصویر حذف نمایید و یک طرح ساده و بدون جزییات اضافی را به نمایش بگذارید.







5. هنر استفاده از خطوط در طراحی لوگو حرفه ای


سبک دیگری از طراحی لوگو وجود دارد که به آن هنر استفاده از خطوط گفت می شود.

در این نوع طراحی گرافیست با کشیدن خطوط و نقش و نگار یک لوگوی زیبا را مانند طراحی لوگوی یک هتل طراحی خواهد کرد.

این شیوه یکی از بهترین حالت ها برای استفاده از تصاویر و نوشته در کنار یکدیگر است.



6. لوگوی سیاه سفید






1491401480-img_900.png








در این نوع از طراحی ما فقط از رنگ های سفید و سیاه استفاده خواهیم کرد.

امسال این سبک از طراحی نیز بسیار موثر واقع شده است. و شرکت های زیادی از این نوع سبک ها استفاده می کنند.

در این سبک باید خلاقیت زیادی به خرج دهید و فلسفه شرکتتان را بدون استفاده از رنگ ها به مخاطبان خودتان نمایش دهید.



7. طراحی لوگو حرفه ای با رنگ های متحرک




1491401506-img_894.png







این نوع از طراحی لوگو قدمت بسیار زیادی دارد. خیلی از شرکت ها از جمله شرکت اپل از این سبک از طراحی استفاده کرده اند. این سبک از طراحی لوگو به معنی استفاده از رنگ های روشن و تیره است که در لوگو عمق ایجاد می کنند.



8. تصاویر روی هم رفته





1491401521-img_901.png









از سال 2016 این نوع از طراحی شروع به رشد کرد. این سبک از طراحی لوگو بیشتر به درد شرکت های انیمیشن سازی می خورد. البته خیلی از شرکت های مطرح دیگری از جمله مستر کارت از این نوع طراحی استفاده می کنند . در این نوع از طراحی لوگو سایه ها و نوشته ها معمولا از بین می رود و فقط با طرح های رنگی روی هم رفته کار دارید.

این طرح همچنان به دلیل محبوبیت زیاد در سال 2017 نیز یک طرح پر کاربرد است.



9. اشکال هندسی






1491401532-img_902.png








اگرچه این نوع از طراحی لوگو مدت زیادی است که کاربر خودش را از دست داده است. منتها در سال 2017 مجددا روی کار آمده است. این سبک به شما اجازه طراحی منحصر به فرد و خیلی خلاقانه را می دهد.



10. نوشته های طرح دار







1491401558-img_903.png








در طراحی لوگوهایی که نوشته درون یک کادر قرار می گیرد باعث می شود توجه کاربران به متن بیشتر شود. این شیوه نیز یک شیوه بسیار خوب برای جلب توجه به شعار خودتان است.
 
بالا