موثر تر بودن رپورتاژ آگهی

maryambod

کاربر جدید
"منجی دوازدهمی"
برای موثر تر بودن رپورتاژ آگهی می بایست حتی الامکان از مطالب کوتاه و مفید استفاده کرد و در انتخاب تیتر ها و عکس ها هم دقت زیادی داشت. چرا که تجربه نشان داده بسیاری از خوانندگانی که قصد خواندن یک مطلب را ندارند، به تیتر ها و عکس های آن توجه می کنند و در صورتی که این دو مورد دارای جذابیت باشند، احتمالا نظرشان عوض خواهد شد و اقدام به خواندن مطلب کنند.

در نوشتن رپورتاژ آگهی سعی کنید که بر روی یک موضوع خاص تمرکز کنید و متن لینک را نیز بر همان اساس انتخاب کنید. نوشتن اطلاعات کلی خیلی پیشنهاد نمی شود، مگر اینکه صرفا قصدتان درج بک لینک است و توجه خواننده برایتان اهمیتی نداشته باشد.

در رپورتاژ آگهی محصولات سعی کنید محصولی را انتخاب کنید که بسیار جذاب بوده و یا جز پرفروشترین محصولات شما می باشد. عکس های زیبا و گیرایی برای آن انتخاب کرده و درباره آن به اندازه کافی توضیحاتی دهید. بعد از ارائه توضیحات نیز حتما لینکی به صورت مستقیم به صفحه خرید محصول درج کنید.

در رپورتاژ آگهی خدمات، به یک یا دو خدمت اصلی خود بپردازید تا خواننده تمرکز لازم را از دست ندهد. خدمت خود را به طور کامل شرح داده و درباره رابطه خود با مشتریان نیز بنویسید. اشاره ای نیز به نمونه کارها یا هزینه خدمات خود نیز می توانید داشته باشید و عکس های نیز می توانید در این باره منتشر کنید. بعد از معرفی کامل خدمت خود، می توانید لینکی با عنوان خدمت خود به متن اضافه کنید و خوانندگان را به صوت طبیعی ترغیب به کلیک بر روی لینک مورد نظر بفرمایید.

همچنین رپورتاژ آگهی می تواند در قالب یک خبر یا مطلب آموزشی نیز باشد. در این نوع رپورتاژ در حین تشریح خبر می توانید در لابه لای آن نام خود را به شکل متناسب بیاورید و به خدمات یا محصولات خود همراه با لینک آنها اشاره ای کنید.
 
بالا