شناخت بهترین ماه برای سفر به تایلند

  • نویسنده موضوع yaran
  • تاریخ شروع

yaran

کاربر جدید
"منجی دوازدهمی"
کشور تایلند به دریا نزدیک است. بیشتر مواقع دارای یک آب هوای معتدل می باشد و در موقعیت استراتژیکی جنوب شرقی آسیا قرار داشته و بسیار حاصلخیز می باشد. شمال کشور کوهستانی و دارای جنگلهای بسیاری است و نواحی مرکزی آن پوشیده از شالیزارهای سرسبز برنج است. قسمت غرب و شرق سرزمین دارای باغهای میوه، درختان کائوچو، جنگلهای همیشه سبز و ساحل شنی سفید است. اگر شما گردشگران عزیز به دنبال بهترین زمان برای سفر به تایلند هستید ما به شما در مقاله ذیل بهترین ماه ها را برای سفر معرفی می کنیم.

thailandtor.com-4.jpg


تقسیمات آب و هوای تایلند در حالت کلی
فصل خشک: نوامبر(آبان) تا فوریه (بهمن)

فصل گرم: مارس( اسفند) تا ژوئن (خرداد)

فصل بارانی: ژوئیه(خرداد) تا اکتبر (مهر )

بالاترین درجه حرارت از ماه مارس (اسفند) تا ماه می (اردیبهشت) و کمترین درجه حرارت در ماه دسامبر (آذر) تا ماه ژانویه (دی) می باشد.

thailandtor.com-5.jpg




شناخت بهترین ماه برای سفر به تایلند
تایلند در تمام فصول گردشگران خاص خود رادارد ولی با توجه به آب و هوا تعداد گردشگران در فصول مختلف سال متغیر می باشد. بهترین زمان برای سفر به آن در ماه های خنک و خشک بین نوامبر تا اوایل آوریل است.

سفر به تایلند در ژانویه
ماه ژانویه همه قسمتهای تایلند دارای آب و هوای معتدل و عالی می باشد و احتما بارندگی کمی وجود دارد در این ماه جشن فستیوال سال نوی چینی برگزار می شود که با اینکه تعطیل عمومی نیست اما در سراسر کشور این مراسم را جشن می گیرند گردشگران عزیز می توانند با شرکت در تور تایلند در ماه ژانویه از این جشن دیدن و لذت ببرند.

سفر به تایلند در ماه فوریه
در سواحل شرقی تایلند احتمال بارندگی اندک وجود دارد ولی ما باقی قسمتهای کشور تایلند گرم و خشک است در این ماه اه فستیوال گل چیانگ مای به مدت سه روز برگزار می شود، جشنواره شادی که به مناسبت آخر فصل سرما انجام می شود.

سفربه تایلند در ماه مارس
ماه مارس هوای کشور تایلن به ۳۰ درجه سانتی گراد می رسد و گردشگران تور لحظه آخری تایلند اگر می خواهند در سواحل آفتابی تایلند سپری کنند و لذت ببرند این ماه ر برای سفر انتخاب کنند.

سفر به تایلند در ماه آوریل
بهترین سفر به کشور تایلند در ماه آوریل است در این ماه تعداد گردشگرانی که به تایلند سفر می کنند رو به افزایش است. اگر می خواهید در این ماه به تایلند سفرکنید حتما زودتر بلیط خود را رزروکنید. سال نوی تایلند در ۱۳ تا ۱۵ آوریل شروع می شود و می توانید در جشن های مختلف آن ها شرکت کنید و لحظالت شادی را در کشور تایلند سپری کنید.

سفر در ماه می و ژوئن و جولای
دراین ماه تعداد گردشگران به شدت کاهش یافته و از نظر قیمت در بهترین حالت قرار دارد. اگر می خواهید خیالتان از بابت سواحل آفتابی راحت باشد به سواحل شرقی بروید. در ماه ژوئن کشور خیلی خلوت است و مراکز خرید از تخفیفات ویژه ای برخوردار است. در ماه جولای دمای هوا کاهش پیدا می کند و با پایان فصل بهار باد و باران شدت می گیرد.

سفر به تایلند در ماه آگوست و سپتامبر و اکتبر
هوا به شدت در ماه آگوست و سپتامبر و اکتبر بارانهای شدید کشور را در برمیگرند این سه ماه برای کسانی که عاشق ساحل هستند ماه های مناسب برای سفر به تایلند نیستند.

سفر به تایلند در ماه نوامبر
آفتاب به سواحل غربی کشور برمی‌گردد و طرفداران ساحل به آن مناطق روانه می‌شوند. اگر در اوایل ماه به این کشور بروید خبری از سیل جمعیت و گردشگران نمی‌بینید.

سفر در ماه دسامبر
این ماه دارای تعطیلات کریسمس می باشد هوا عالی است و تایلند شلوغ ترین زمان را میگذراند. گردشگران تور ارزان تایلند اگر قصد سفر دارید اوایل این ماه سفر کنید تا با فزایش قیمت هتل ها برای اقامت رو به رو نشوید و رو زهای به یادماندنی را در این ماه در تایلند سپری کنید.
منبع: https://thailandtor.com
 
بالا