جاذبه های گردشگری در ورونا ایتالیا

nazanin.R

کاربر جدید
"منجی دوازدهمی"
۱- قلعه وکیو ورونا Castelvecchio

در انتهای the Corso Cavour قلعه وکیو قرار دارد. قلعه وکیو در سالهای ۱۳۵۴-۱۳۵۵ Scaligers توسط ساخته شده است. در این قلعه قرون وسطایی یک موزه قرار دارد که شامل آثار قرون ۱۵ و ۱۶ می باشد.

italy-verona-castelvecchio.jpg


۲-سالن آمفی تئاتر روم Roman Amphitheater – Arena

تئاتر باستانی رم در ورونا ایتالیا ، یکی از بزرگترین در نوع خود ، در زمان سلطنت دیوکلسین ، ساخته شده بود این آمفی تئاتر با ۴۴ ردیف صندلی و ۲۲،۰۰۰ نفر گنجایش دارد. طول آن ۱۵۲ متر، و ارتفاع آن ۳۲ متر است. در ژوئیه و اوتجشنواره اپرا معروف در این مکان برگزار می شود.


۳ کاسا دی جولیتا Casa di Giuletta

ورونا در جهان برای تراژدی معروف شکسپیر ، رومئو و ژولیت ، شناخته شده است. کاسا دی جولیتا یک ساختمان متعلق به قرن ۱۳ است که گفته می شود محل اقامت ژولیت بوده است. این مکان از محبوبترین ها در تور ایتالیا ست.

italy-verona-juliet-house.jpg


۴-سان زنو مگیوره San Zeno Maggiore

کلیسای سان زنو مگیوره کلیسایی بزرگ در وروناست که متعلق به قرون ۱۱ و ۱۲ می باشد. این کلیسا یکی از دیدنی های ایتالیا به شمار می رود.


۵- پیازا دل ارب Piazza delle Erbe

میدان دل ارب در ورونا یکی از زیباترین میدان های ایتالیاست. این میدان مربع ترین میدان در ایتالیا می باشد. این مکان دیدنی ایتالیا در حال حاضر بازار میوه و سبزی است. در شمال پیازا دل ارب یک چشمه با یک مجسمه سنگ مرمر در وسط آن قرار دارد.

italy-verona-piazza-delle-erbe.jpg



۶مقبره Tombs of the Scaligers Scaligers

کلیسای سانتا ماریا آنتیکا در قرن ۱۲th به پایان رسید. در مجاور آن مقبره Scaligers ساخته شد. در بالای درب کلیسا یک تابوت و یک کپی از مجسمه مربوط به اسب سواری گراند دلا اسکالا (Cangrande della Scala) قرار دارد.



۷- پیازا دی سیگنوری و لاجیا دل کانسیگلیوPiazza dei Signori and Loggia del Consiglio

پیازا دی سیگنوری توسط کاخ هایی احاطه شده است و وسط آن مجسمه ای مربوط به سال ۱۸۶۵ که توسط دانته ساخته شده است، قرار دارد. پیازا دل کانسیگلو در سمت جنوب پیازا دی سیگنوری قرار دارد. Piazza Loggia del Consiglio یکی از بهترین ساختمان های اولیه رنسانس در ایتالیاست که در سالهای ۱۴۸۶-۱۴۹۳ توسط Fra Giocondo ساخته شده است و در تور اروپا خواهید دید.

italy-verona-piazza-dei-signori.jpg


۸- کلیسای جامع وروناCathedral

کلیسای جامع ورونا ، کلیسایی به سبک کلیساهای رومی است که در قرن ۱۲ ساخته شده است. شبستان این کلیسا متعلق به قرن ۱۵ می باشد. در مجاورت آن برج کلیسا قرار دارد که توسط Sammichele طراحی شد ولی تا سال ۱۹۲۷ تکمیل نشد.



۹- جیاردینو جیوستیGiardino Giusti

جیاردینو جیوستی یک باغ زیبا و چشمگیر در وروناست که مربوط به سال ۱۵۸۰ می باشد و یکی از جاهای دیدنی ایتالیا و از دیدنی های ورونا به شمار می رود.
 
بالا