مراکز خرید و فروشگاه سنترال فستیوال پوکت

sitecup

کاربر تازه وارد
"منجی دوازدهمی"
مراکز خرید و فروشگاه سنترال فستیوال پوکت

%D9%85%D8%B1%D8%A7%DA%A9%D8%B2-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%88-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%B3%D9%86%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%84-%D9%81%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D9%88%D8%A7%D9%84-%D9%BE%D9%88%DA%A9%D8%AA.jpg

در
تور پوکت
سنترال فستیوال کمی با مرکز شهر فاصله دارد ولی خیلی هم دور نیست.
رکز خرید سنترال فستیوال (Central Festival)، بزرگ*ترین
مرکز خرید در شهر پوکت
است و 300 فروشگاه با کالاهای دارای برند، صنایع دستی تایلندی و وسایل الکترونیکی دارد.
یکی از بهترین و زیباترین چیزهایی که خوب است از پوکت بخرید، دستبندها و گردنبندهای سنگی با رنگ*های درخشان*شان است. اگر به درد خودتان نمی*خورد، حداقل سوغاتی خوبی است، برای مشابه*شان در ایران حداقل باید ده برابر پول بدهید.
در حومه شهر پوکت واقع شده، شما برای رفتن به آنجا نیاز به یک تاکسی خواهید داشت. برای صنایع دستی تایلندی، یک سازمان وجود دارد که توسط دولت حمایت می*شود . این کار بخاطر تشویق مردم قبیله*ها و روستاها برای تولید کالاهای سنتی در دهکده*ها و دریافت سود بطور مستقیم است.
فروشنده*ها غرفه*های خود را حدود ساعت 30/18 باز می*کنند و تا ساعت 23 به کار ادامه می*دهند. بهترین خریدهای ارزان و خوب در اینجا صورت می*گیرد: لباس*ها، تجهیزات ورزشی، ساعت*ها، سوغات*ها، چمدان و برخی از بهترین کپی*هایی که شما می*توانید پیدا کنید
فروشگاه در انتهای جنوبی پاتونگ، پشت سر هتل Holiday Inn واقع شده است. تمام تفریح*گاه*ها یک فروشگاه شبانه دارند، اما بزرگ*ترین آنها در پاتونگ واقع است.
خرید هاست
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

kafsabizarin

کاربر جدید
"منجی دوازدهمی"
کفسابی چیست
کفسابی یا همان سنگسابی در اصطلاح صیقل دادن سنگ است که با برداشتن یک یا چند لایه (به اندازه یک تا پنج میلی متر)انجام می پذیرد.

درعملیات کفسابی به وسیله ساب های پی در پی سنگ تا مرحله صیقلی شدن و شفافیت بی نظیر و شیشه ای شدن پیش می رود که به طور کلی در هر مرحله به پرداخت شدن سنگ و نیز درخشش بیشتر نزدیک تر می شود.​
کفسابی در تهران سنگسابی نماشویی باطناب شستشوی نما پیچ رولپلاک نما

چرا باید کفسابی کنیم
دلایل فراوانی برای انجام سنگسابی یا کفسابی سنگ وجود دارد ولی مهمترین عامل آن زیبا جلوه دادن سنگ فرشی است که با هزینه زیاد اجرایی شده است،زیرا اگر سنگی که بر کف منزل،اداره و کارخانجات،مغازه یا … فرش کرده ایم را به وسیله عملیات کفسابی ساب نزنیم و صیقل ندهیم یک چهره ناپسند در سنگ ایجاد می شود و با گذر زمان رسوبات و چرک و کثیفی روی سنگ افزایش یافته و پستی و بلندی نامطلوبی را ایجاد می کند.

یکی از عمده مشکلاتی که برای سنگ پیش می اید این است که بعضی افراد به اشتباه برای تمیز کردن سنگ یا موزاییک آن را با مواد شیمیایی شست شو می دهند که این کار باعث رسوب کردن مواد شیمیایی داخل سنگ می شود که علاوه بر اسیب به سنگ، رنگ آن را مات و کدر نشان می دهد.

همچنین در اکثر مواقع دیده می شود که بین سنگ فضای خالی وجود دارد که این مشکل نیز با کفسابی و بندکشی رفع شده و باعث یک دست شدن کف زمین میشود.

خدمات کفسابی باعث میشود تا نظافت سنگ اسان تر شود.​
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
بالا