هاست دانلود

sharmin555

کاربر جدید
"منجی دوازدهمی"
هاست دانلود
هاست دانلود هاستی میاشد که برای قرار دادن فایل های شما برای دانلود میباشد.‏ برای مثال اگر دارای سایت دانلود هستید، میتوانید از هاست دانلود استفاده کرده تا ‏فایل های شما در هاست به صورت جداگانه میزبانی شود. تا فشار زیادی به سایت اصلی وارد نشود و همچنین در هاست دانلود نیاز شما به منابع سرور کاهش خواهد یافت. در این نوع هاست تعداد ایمیل و دیتابیس محدود می باشد و در عوض پهنای باند بیشتری خواهید داشت.‏

چرا هاست دانلود؟
شما میتوانید با استفاده ازهاست دانلودفایل هایی که دانلود بالایی دارند را برای دانلود در وب سایت خود ‏قرار دهید.‏ شما با داشتن هاست دانلود میتوانید فایل های سنگین خود را در این هاست قرار دهید و به صورت جداگانه ‏میزبانی کنید. شما در هاست دانلود میتوانید از اسکریپت ‏های لیچ برای افزایش سرعت دانلود و آپلود استفاده کنید و پهنای باند 100 برابری نسبت به فضای هاست خریداری شده خود داشته باشید.‏

بکاب گیری
ما در هاست دانلود بصورت منظم و هفتگی بکاپ تهیه می کنیم تا مشکلی از بابت از دست دادن اطلاعات نداشته باشید. همچنین شما می توانید از طریق ناحیه کاربری و پنلهاستنیز هر زمان که مایل بودید اقدام به تهیه بکاپ نمایید.

انتقال سایت
درصورتی که سایت شما توسط شرکت دیگری میزبانی می شود و قصد انتقال هاست خود به سرورهای پل سرور را دارید کافیست با پشتیبانی تماس بگیرید تا هاست شما بصورت کامل و رایگان به هاست دانلود ما منتقل گردد.

پشتیبانی و آپتایم
تیم پشتیبانی پل سرور بصورت 24 ساعته پاسخگوی تیکت های شما می باشد و بدون وقفه در حال مدیریت و مانیتور کردن سرور ها می باشد تا بتوانیم آیتایم سرور را تا 100 درصد برسانیم و میزبان خوبی برای سایت شما باشیم.
 
بالا