بازسازی یا رنویت 2

fazifatemi

بی وفــا
1025040786711001B


بعد از مرحله تخریب در نوسازی و دکوراسیون داخلی یک فضا به بحث مرحله لوله کشی و تاسیسات میرسیم ، با در نظر گرفتن نقشه های معماری و دکوراسیون داخلی و طراحی های نهایی شده کار لوله کشی تاسیسات شامل لوله کشی آب ،لوله کشی فاضلاب ،لوله کشی تاسیسات سرمایش و گرمایش و خواباندن لوله های برق می شود.

دیوار کشی اضافه کردن ملحقات به فضا :

در دکوراسیون داخلی و معماری و طراحی داخلی دیوارهای اضافی را در مرحله تخریب از بین بردیم حال در این مرحله با اجرای دیوارهای دلخواه و مناسب طبق طرح نهایی شده فضای دلخواه را خلق میکنیم مصالح ساخت این قبیل دیوارها معمولا به سبک و با ضخامت کم انتخاب میشود ، معمولا از جنس بلوک سفالی با ضخامت ده سانت یا استفاده از کناف که ضخامتی نصب بلوک سفالی دارد.
فضا ها بر طبق طراحی و دکوراسیون داخلی و معماری تفکیک شدند و تاسیسات در زیر سازی و بستر مناسب قرار گرفتند.
حال نوبت به اجرای سقف کاذب های مناسب فضا می رسد .در مجموع کار اصولی برای طراحی دکوراسیون سقف در نظر گرفتن سقفی مجزا برای فضاهایی با کاربری متفاوت و مبلمان متفاوت است و در همین حین نورپردازی را نیز در نظر می گیریم متناسب با نیاز هر فضا سقف های کاذب معمولا با متریال کناف اجرا میشود.،قبل از شروع به کار نقشه های اجرایی سقف تهیه می شود بعد از ان مرحله رابیس بندی و اجرای اتصالات سازه ای کناف که از جنس فلزی هست انجام میشود این یعنی آغاز کار اجرایی سقف کناف.

همزمان با کار کناف مسئول نورپردازی پروژه لوله برق ای خود را در سازه کناف جاگذاری میکند.

پنل های کناف نصب می شوند و درزهای بین پنل با بتونه کناف پر میشود و بعد از خشک شدن و سمباده خوردن و تکرار این عمل تا رسیدن به سطح صاف ادامه پیدا میکند.

مرحله بعدی انجام گچ کاری دیوار های تازه ایجاد شده شده است و بعد از آن سطوح را که باید نقاشی میکنیم .سپس کار کاغذ دیواری و بعد ازان نهاین نصب لمینیت ها و قرنیز ها اجرا می شود.منبع:دکوراسیون داخلی
 
آخرین ویرایش:
بالا